Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11.1KOplossingen
  • 15.9KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

juiste email instellingen Opgelost

De instelling van email op mijn Macbook en iPhone is:server inkomende post: hostnaam imap.ziggo.nlserver uitgaande post: hostnaam: smtp.ziggo.nl gebruik SSL. uit serverpoort 25 Op mijn iPad is de inst...

Paul68 door Gedreven Raadgever
  • 24 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 5 Likes

Losse scan uitvoeren met Ziggo F-Secure? Alleen-lezen Opgelost

Kan je met je Ziggo F- Secure abonnement ook een losse scan uitvoeren. Kan de optie nl niet vinden.

BRINKHW door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Instabiele internet/modem Alleen-lezen Opgelost

Mijn internet is heel erg onstabiel. Ik krijg hier een daar wat spikes bijvoorbeeld dat pagina's niet laden of problemen met buitenwereld bereiken. Om net wifi uit te sluiten als probleem heb ik de mo...

AlginM door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Connectbox geeft aan dat het wachtwoord niet klopt Alleen-lezen Opgelost

Ik heb al langere tijd een connectbox, maar het is me nog altijd niet gelukt om hem in te stellen.Ik moest normaal het wachtwoord van de box zelf ingeven op een site, maar nu geeft zelfs die aan dat d...

Lizsa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontvangen van dubbele e-mails Onopgelost

Vorige maand kreeg ik soms wel 5 x dezelfde mail om de ca 3 -6 minuten. Na opnieuw laden van software leek dit opgelost maar nu weer. Gisteren 5x cs 204 melding om ca 1700 uur. Hoe blijft dit weg?

fred6 door Gedreven Raadgever
  • 417 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 19 Likes

SMTP602 Message contains Spam Content Opgelost

Sinds vier weken heb ik, ook na wijzigen wachtwoord voor mijn ziggo mail, het volgende probleem:Ik mail vanuit mijn werk excelbestanden naar mijn ziggo webmail privé. Thuis werk ik de bestanden bij en...

Ruadh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Externe harddisk aansluiten Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Weet iemand of ik een externe harddisk kan aansluiten op de router in de meterkast die ik dan extern kan benaderen voor data opslag?, zo ja Hoe? super dank en groet Willem

Bakel door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opgenomen films niet af te spelen ivm 'traag internet' Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik probeer opgenomen programma's terug te kijken maar hij hapert steeds of blijft helemaal hangen en krijg dan de melding dat ik een diagnose moet doen. Als ik dat doe geeft de decoder aa...

Lispetjes door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifi-instellingen optimaliseren Connectbox Alleen-lezen Opgelost

Is het wel zinvol om je wifi-instellingen te optimaliseren? Ik heb 2,4GHz en 5GHz gescheiden gehouden met ieder een eigen wachtwoord. Ik heb namelijk nog apparatuur die alleen werkzaam is op 2,4GHz Wa...

Frank L. door Gedreven Raadgever
  • 60 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 14 Likes

Arris CH7465 in bridge-modus + UDM-PRO - WAN1 verbinding verloren. Alleen-lezen Opgelost

Sinds dinsdagnacht (24/25 aug) is de WAN1 verbinding verbroken tussen de Arris CH7465 en de UDM-PRO. Configuratie werkte ruim een jaar zonder enig problemen, eerst met modem nog in DHCP modus, sinds e...

igoiki door Raadgever
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verbruik Ziggo Wifipods Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Kan iemand vertellen wat het verbruik is van 1 Ziggo Wifipod? Kan daar niets over terugvinden op de website. Alvast bedankt! Groet,WK

MK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wegvallend internet Onopgelost

Hallo @Paul Helaas start ik toch weer een topic op aangezien de vorige gesloten is.Het weg vallen is er weer, ging een tijdje goed en nu is het er weer en schijnt nog meer als eerst.Gisteren ook weer ...

Werkt Smartwifi ook met andere wifi booster? Alleen-lezen Opgelost

Smartwifi van Ziggo heb ik deze week bij mij werkend gekregen op al mijn apparaten. In de brief van Ziggo staat dat je ook Smart Wifi pods kan kopen of huren bij Ziggo. Je steekt die pod dan in een st...

Regelmatig Packet loss bij gamen en streamen Alleen-lezen Opgelost

Al enige tijd ervaar ik regelmatig packet loss tijdens het gamen en streamen. Op de pingplot zie ik enkele minuten packet loss en daarna enkele minuten ok. Als ik vervolgens de splitter uit de AOP haa...

smtp server werkt niet meer Alleen-lezen Opgelost

Sinds een week werkt de SMTP server van Ziggo hier niet meer.. Ik werk in IT en heb zodoende alle standaard instellingen getest: smtp poorten gecontroleerd, authenticatie bij uitgaande e-mail staat aa...

Burgert door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verzoek activeren IPv4 Only Alleen-lezen Opgelost

Hi Ziggo! Ik zou graag vragen of het mogelijk is om van IPv4 only gebruik te maken. Las het in eerdere berichten als oplossing voor mijn probleem en ook op de FAQ van de toepassing die ik wil gebruike...

SmartWifi Connectbox i.c.m TP Link Wifibooster Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ziggo heeft de witte modems voorzien van nieuwe software die daardoor als MES gaat reageren begrijp ik. Nu heb ik ook 3 TPLinks in gebruik. Kan ik nu de TPLink die rechtstreeks met het modem is...

EdGo door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Wifispots verbinden lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Beste forumleden, Ik ben een tijdje bezig om mijn wifispots aan de praat te krijgen; ik heb alle stappen doorlopen maar kom vaak ook plaatjes tegen bij ziggo die ik dan weer niet zie bij mijn mobieltj...

p029351 door Gedreven Raadgever
  • 62 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 7 Likes

Oud modem vervangen ivm slecht bereik met internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon op Kijkduinpark in Den Haag en op het park is een internet/tv aansluiting via Ziggo. TV ontvangst is prima, maar internet is een drama. De ontvangst is heel zwak en valt zeer regelmatig uit. N...

Flink1 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen