site 10.10.100.254 is niet bereikbaar? Opgelost
Beste,Wie kan mij aangeven waarom ik deze site niet kan bereiken? Niet met een laptop of vaste PC. Ik heb de site nodig om een wifi adres van de omvormer...
Beste,Wie kan mij aangeven waarom ik deze site niet kan bereiken? Niet met een laptop of vaste PC. Ik heb de site nodig om een wifi adres van de omvormer...
Ik denk dat mij email is gehackt. Ik kan geen wachtwoord wijzigen? Nu werkt de email dus niet meer. Wat kan hier aan worden gedaan? Dit email adres heb i...
Ik heb recent gebeld met Ziggo klantenservice en meldde dat ik in een woonhuis met verdieping en een zolder met één smartwifi pod en de witte connect box...
Ik kan mijn home.nl e-mail niet meer bekijken terwijl daar al mijn (belangrijke) mail op binnenkomt. Hoe los ik dit op. Staat ook niet meer tussen de mai...
Sinds vandaag krijg ik bij het ophalen/verzenden van mijn mail steeds een schermpje waarin ik mijn netwerkinstellingen moet aanpassen. Ik moet m.n. mijn ...
ik heb een technicolor volgens mij een verouderd apparaat. ik heb soms ook last van dat internet uitvalt en dan gaat hij weer aan. de kabel van adapter i...
Hi, Sinds een paar weken heb ik veel last van lag tijdens het gamen. Merk dit voornamelijk bij Call of Duty en Rocket League, ondanks dat de internetsnel...
ziggo go app op google tv chromecast met ander ip adres dan ziggo ip werkt niet
Hallo,Plotseling (zakelijk) chello account niet meer toegankelijk op 3 telefoons en een laptop.Nieuw e mailadres aangemaakt (dezelfde naam maar met 2022 ...
Hoi, Mijn buurman krijgt zijn @Home email niet ingesteld op zijn nieuwe iPad. Nu heb ik van alles geprobeerd maar ook ik krijg het niet voor elkaar. Is e...
gisteren drie dagen volop metingen gedaan;ik krijg het met de wifi-pods gewoon boven maar niet goed;beneden zit ik ,puur alleen met het modem op +500 , d...
Hoi, Ik kan bij het spelen van Mindcraft op de PS4 niet connecten naar alle servers. Er is maar een server die werkt. Wanneer ik probeer te connecten naa...
Beste,Ik heb opgemerkt dat met tussenposen mijn connect box spontaan herstart.Vervolgens werkt alles weer naar behoren, maar wel irritant dat dit te pas ...
Goedendag,Uitgaande mails (met MAIL op iMac) worden ineens niet meer verzonden.Testemail aangemaakt in Ziggo-webmail komt wel naar de Inkomende emails.Du...
Beste experts, Ik heb afgelopen zaterdag het Connectbox Giga modem geïnstalleerd, dit i.v.m. mijn overstap van Max naar Giga abonnement. Modem staat in b...
Ik help iemand met het opnieuw instellingen van zijn email in Outlook. De bestaande instelling werkte tot half april prima. Ook de browserversie (online ...
Hi, I am a new Ziggo customer for the ConnectBox. I installed the modem, see a green wifi signal and a blinking green base light. I see this as a query o...
Beste,Als het goed is zou het mogelijk moeten zijn om IPv6 in te schakelen met de connectbox die wij hebben.Echter krijgt onze router die achter de modem...
Raar probleem, maar ik heb op mijn modem 2 keer een 2.4 Ghz netwerk actief.Naast een 2.4 netwerk met een door mijzelf opgegeven SSID bestaat een 2.4 netw...
hoeveel apparaten kunnen gelijktijdig verbinding maken met internet via de connectbox? Voorheen gebruikte ik een router om met meer apparaten gelijktijdi...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.