Wifi in bijgebouw Opgelost
Hallo, Het Ziggosignaal komt bij ons in de meterkast binnen via coax. In de meterkast staat nu de connectbox en dat werkt prima. Nu willen we graag ook wifi hebben in ons bijgebouw, 20 meter verderop....
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Het Ziggosignaal komt bij ons in de meterkast binnen via coax. In de meterkast staat nu de connectbox en dat werkt prima. Nu willen we graag ook wifi hebben in ons bijgebouw, 20 meter verderop....
Goedemorgen, Ik kan geen mails meer ophalen in outlook 2007. Ik heb opeens foutmelding 0x800ccc18 en daarvoor had ik foutmelding 0x80040600. Kan iemand me misschien helpen wat ik het beste kan doen. B...
Ik heb sinds gisteren 29-04-22, opeens een nieuw apparaat wlan0 op mijn draadloos netwerk. Alle apparaten op mijn netwerk zijn mij bekend, staan allemaal met naam vermeld in het software programma Cis...
De WCD's (wandcontactdozen) zitten vol. Kan/mag ik de SmartWifi pods ook inprikken in een stekkerdoos/blok? Of wordt daardoor een optimale ondersteuning te niet gedaan?. Witte Modem; Connect Box Arris...
Zoals in mijn onderwerp staat, kan ik 1 emailadres van Ziggo de berichten/emails niet ontvangen op mijn laptop in Microsoft Mail en Agenda. Ik kan vandaar wel verzenden. Alle instellingen voor de serv...
I am trying to install the modem Connect Box but have failed multiple times. The box is powered and connected directly to the socket as instructed in the installation manual. The green wifi symbol is ...
Hallo allemaal,OpenVPN op mijn Tplink C5400 werkt niet zoals het zou moeten.Ik heb de installatie gedaan volgens Tplink op zowel de C5400 en Window 10.Het volgende doet zich voor:Als ik in Windows bij...
Ik heb vorige week een brief ontvangen van Ziggo waarin staat dat het huidige modem type Cisco 3925 niet meer voldoet en dat ik een nieuw modem krijg.Daarom nog eens rond gekeken op dit forum en waarb...
Hallo Mijn tc7210 begint steeds vaker uit te vallen. Waardoor ik het dus steeds vaker moet resetten. Wifi valt gewoon weg..kan ik een nieuw krijgen??
Hallo,Na klachten van mijn vrouw dat de Wifi regelmatig uitvalt kom ik tot de ontdekking dat ik een redelijk oud modem heb. Ook ikzelf heb met het thuiswerken regelmatig gezien dat de wifi uitvalt ook...
Ik wil graag een poort forwarden. Heb in de community begrepen dat de connextbox op IPv4 only ingesteld moet worden.Kan de @Ziggo moderator dit voor mij regelen
Hi,Simpele vraag,Is er een blokkade vanuit Ziggo network NAAR de buitenwereld op poort 161/UDP? Simpele SNMP checks naar servers vanuit het ziggo domein werken niet als ik UDP/161 gebruikt op servers ...
Zou een Ziggo medewerker mijn IPv6 kunnen uitschakelen?Dit ivm port forwarding wat nu helaas niet meer werkt na een verhuizing en op die locatie een nieuw adres gekregen te hebben. Kan tevens gecontro...
Hallo allemaal, Wederom last van een lage Downstream. Internetsnelheid ligt tussen de 70 a 80. Na een reset heb ik even de snelheid van mijn abbo, maar het keldert dan snel. Screenshots zijn van voor ...
Goedemiddag allemaal, Ik heb de volgende vraag, Vandaag heb ik een Chromecast v3 gekocht maar deze wil niet verbinden met mijn modem/router.Na de stap dat ik mijn netwerk kies en de chromecast wil lat...
Goedemorgen allemaal, Helaas loop ik sinds enkele weken tegen het probleem aan dat mijn uploadsnelheid lijkt gelimiteerd bij FTP. Mijn aansluiting: 1000 Mbit/s download / 50 Mbit/s upload (Connectbox ...
Ik heb overal 0 bij de uncorrectables, behalve bij de OFDM downstream.Het lukt mij niet deze op 0 te krijgen. Moet ik me hierom zorgen maken?
Beste mensen hier, Ik wil op zolder een huidig nogal verouderd en traag bedraad access point gaan vervangen. Ik ben op zoek naar een goed product daarvoor en dacht o.a. aan een Smartwifi pod. Dit is m...
hallo allen, ik heb mijn Connectbox in bridge stand gezet ( al een tijd ) dit werkt in combinatie met een TP Link C5400 prima.Nu wil ik OpenVPN gebruiken op de C5400 en dat gaat niet helemaal goed. Al...
Goedemiddag, ik zie dat ik sinds kort op mijn bridged ConnectBox een IPv6 adres krijg.Dat is heel fijn, er is denk ik alleen ergens een foutje in de config geslopen.Voor de lokale delegation krijg ik ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
63 | |
52 | |
8 | |
8 | |
6 |