Internet problemen - Cisco modem Opgelost
Ik heb een Cisco 3928AD Modum en van de ene op de andere dag doet het internet het niet meer. Modum heeft knipperend US lampje. Er waren geen storingen i...
Ik heb een Cisco 3928AD Modum en van de ene op de andere dag doet het internet het niet meer. Modum heeft knipperend US lampje. Er waren geen storingen i...
WAAR kan ik mijn privicyscheiding aan- en uitzetten om mijn wifi-printer aan de gang te krijgen?
Ik kom er niet uit. Ik heb inmiddels een verbinding met zowel IP4v als IP6v nu wil ik via WEBDAV ook buiten mijn lokale netwerk op mijn NAS inloggen. Maa...
Beste lezer,na een storing op het netwerk van Ziggo vanmorgen (zoals aangegeven op de storingspagina van Ziggo) werken onze accesss points niet meer en k...
goede dag ik heb even een vraagje ik heb mijn ziggo modem in bridge daar achter heb ik de tp-link Omada Gigabit Multi-WAN VPN Router daar komen 2 wan op ...
Hello!Is it possible to change mode of router (bridge or router) by myself when I need it?It's so difficult to wait more than 5 hours to get this setting...
Hoi Ik heb keurig het stappenplan voor de installatie van het Wifi Hotspot certificaat doorlopen en geinstalleerd in Windows 11. Hierbij heb ik een oude ...
Door de enorme hoeveelheid spam ( Werkt het Ziggo spamfilter eigenlijk wel goed ??) krijg ik nu de melding dat mijn blokkeerlijst vol is.Hierdoor kan ik ...
Gisteravond rond een uur of 23:00 had ik voor een kwartiertje geen wifi. Vreemd vond ik dat bedraad internet welk perfect werkte. Staan deze twee los van...
Goedemiddag, Ik heb nog een oude upc aop in de meterkast zitten. Volgens mij kan ik deze kosteloos laten vervangen toch?
Ik ben niet tevreden over de wifi pods en wil deze terug sturen. Ik kan nergens vinden hoe ik dat kan doen.Hoe kan ik dat het beste doen?
Ook ik heb problemen met installatie van my cloud home (nas) in combinatie met de connect box.Alles doet het, behalve niet zichtbaar op de apparaten. En ...
Ik heb mijn SmartWifi Pod via een utp-kabel op mijn SmartWifi modem aangesloten waardoor de Pod als een wifi access point werkt en er een nieuw VLAN (192...
Ik krijg bij de controle van mijn internet de volgende melding: There may be devices in your wired network which might limit your in-home connectivity. I...
ik heb sinds vandaag mijn nieuwe Gigabox in gebruik, maar hij is erg warm. Ook komt er naar luchtje vanaf, waarschijnlijk omdat hij erg warm is. Enige wa...
Ik vraag mij af of mijn Router een WPS functie heeft.
Beste allen, Al enige tijd maak ik gebruik van Zakelijk Internet Giga en TV Complete Next. Aangezien we in een (relatief) groot huis wonen van 160 m2, me...
Hoe kan inloggen via smartwifi? Krijg foutmelding
Ik probeer een hue bridge te installeren op mijn ziggo netwerk met Deco m4 versterkers. Ik heb de bridge in een van de versterkers aangesloten. Lampjes g...
Beste communityleden,Mijn zoon heeft autisme en kan zelf niet stoppen met internetten/spelletjes etc. als het tijd is om naar bed te gaan.Wie kan mij uit...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.