IPv6 uitzetten op modem Opgelost
Goedemorgen, Mijn werkgever heeft gevraagd IPv6 uit te zetten op mijn modem. Kunnen jullie dit voor mij inregelen? Met vriendelijke grteot, Hans vW
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen, Mijn werkgever heeft gevraagd IPv6 uit te zetten op mijn modem. Kunnen jullie dit voor mij inregelen? Met vriendelijke grteot, Hans vW
Goedemiddag, Voor een kleine twee weken geleden heb ik via de app contact gehad met iemand van Ziggo voor een soort gelijk probleem. Mijn internet verbinding is de laatste weken echt weer bagger, al h...
Beste experts, ik heb met mijn giga net verbinding een prima snelheid (950mbs down, 50mbs up), en het hele netwerk met ubiquity UniFi apparatuur (UDM PRO en USW met wifi 6 APs) dus dat zit goed. Ondan...
Welke router is geschikt voor een klein budget waar makkelijk met verschillende vaste publieke IP adressen kan worden gewerkt? Heeft iemand hier toevallig aanbevelingen voor? En heb nog nooit eerder e...
Graag modem instellen op IPv4 only.
We hebben een brief ontvangen dat we een nieuw modem opgestuurd krijgen ter vervanging van ons oude modem. Is het ook mogelijk om dan een Next mini te ontvangen?
L.S.,Op mijn verzoek (omdat ik geen wifi verbinding kon maken) hebben jullie 2 weken geleden een IPv4 only profiel op mijn router geactiveeerd. Helaas lukt het nog steeds niet om een verbinding met Wi...
Hoe komt het dat mijn ziggo-gast verbinding veel hoger is dan mijn normale ziggo verbinding? Gast=Netwerksnelheid 234 Mbps en Ziggo 7409382 is maar 52 Mbps
Mijn internet snelheid is volgens mij veel te laag ping is 6 ms. download snelheid is 160Mbps en upload is 50Mbps. Ik heb het snelste abonnement (Internet Giga) dat zou 1000Mbps moeten zijn. De snelhe...
Ik gebruik Outlook 2007 als e-mailprogramma. Gisteren merkte ik dat ik geen mails meer kon versturen. Ze bleven hangen in het "Postvak uit". Bij account instellingen heb ik mijn e-mail adres verwijder...
爛[ hier staan ze wel dus ]Goede dag .Voorheen kon ik bij mijn mails ook [ zwarte ] emoticons mee sturen maar die zie ik niet meer staan onderin de werk balk . Weet iemand of dat gewijzigd of gestopt i...
Hallo , ik gebruik een email account dat mij in de tijd van @Home is toegewezen. Ook heb ik een hotmail account aangemaakt destijds. Al die tijd werd de mail die op het home account doorgestuurd naar ...
Mijn email account van ziggo lijkt gehacked te zijn. Mijn wachtwoord wijzigen lukt niet omdat er alleen een email adres verschijnt welke ik al jaren niet gebruik. Het account waar ik het wachtwoord va...
Hi allen, Voor de context, wij huren een appartement op de 4e verdieping in Amsterdam en hebben 3 jaar bij KPN gezeten zonder problemen. Sinds 31 maart zijn we overgestapt naar Ziggo voor internet en ...
Ik heb een medebewoner in een andere woning (kamer/appartement) op hetzelfde adres. We delen 1 ziggo aansluiting. Ik wil graag 2 gescheiden privé-netwerken op deze ziggo aansluiting. Mijn vraag is hoe...
Hallo ziggo,Ik wil graag mijn ipv6 frimeware uithebben deze graag op ipv4 ik kan namelijk nu niet mijn poorten open zetten kunt u dit aanpassen voor me ?
Beste heer/mevrouw, Ik zou graag mijn router omgezet hebben van IP6 naar IP4, zodat ik port forwarding kan gebruiken. Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Huub van Rumund
Sinds mijn verhuizing naar een appartement is mijn WiFi signaal ronduit slecht. Ik heb van alles geprobeerd, ook de instructies voor WiFi verbetering op de ziggo-site. Voor mijn verhuizing werd het si...
Beste leden, Sinds ik eigenaar ben van een ps4 en recentelijk van een ps5 loop ik tegen het probleem aan dat mijn download als de upload extreem traag is op de playstation. Wat ik ook heb geprobeerd h...
Sinds afgelopen zaterdag kunnen wij de viaplay app niet openen met onze wifinetwerk. De app viaplay is wel te openen via 4G. Bij andere mensen op hun netwerk (Wifi) kunnen wij wel inloggen in de app v...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
63 | |
52 | |
8 | |
8 | |
6 |