Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.8KOplossingen
  • 48.3KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

MacBook en Ethernet Opgelost

Ziggo helpdesk kan mij niet helpen met de vraag hoe ik mijn MacBook Pro via een Ethernetkabel kan verbinden met mijn Connectbox. Wifi werkt redelijk op de begane grond en op zolder (extra Wifi-steunpu...

RoelK door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Nefit easy koppelt niet met mijn Connectbox Opgelost

Ik ben ten einde raad. Ik heb Nefit gebeld, alle instructies opgevolgd maar geen connectie. Ik heb wel met mijn iPhone een hotspot gemaakt en toen werkte the Easy wel. Wie kan mij helpen met wat scree...

PSN blokkeert Ziggo IP adres Opgelost

Hoi, Zit hier met een probleem. Vanaf maandag heeft mijn zoon blijkbaar een ip blokkade gekregen van psn. Foutcode NP-40833-8. Geen idee waarom. Ik heb contact gehad met psn en hun zeggen neem contact...

Mieppie11 door Gedreven Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Safe online virusscan dreiging gevonden Opgelost

Hi, Ik heb de virusscan laten uitvoeren en hier kwamen 9 dreigingen uit, maar bij actie staat ‘geen actie’. Zijn deze dreigingen dan niet erg genoeg om actie te ondernemen? Of kan ik dat wel op een be...

Priss door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding met werk VPN Opgelost

Hoi, Vanuit werk heb ik een vpn verbinding (om o.a. thuis te kunnen werken). Nu ik met mijn laptop op ons ziggo netwerk zit, kan ik geen verbinding met deze vpn maken. (als ik mijn laptop verbind met ...

Weseley door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Haperende internetverbinding - SYNC Timing Synchronization failure Onopgelost

Hallo, We hebben al tijden problemen met een wegvallend internetsignaal. Concreet hapert een RDP verbinding dan en dat is soms een paar seconden en soms meer dan een minuut. Ziggo heeft hierop de oude...

Keessss door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi booster zend geen signaal meer uit na stroomstoring Opgelost

Mijn Wifi booster is de wifi verbinding kwijtgeraakt na een stroomstoring 's nachts in ons dorp Er loopt een kabel vanaf mijn modem naar de tweede verdieping en de per kabel aangesloten apparaten op d...

Cool1946 door Gedreven Raadgever
  • 306 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 66 Likes

Uitbreiding WiFi naar PowerOverEthernet (PoE) access points Onopgelost

Ik heb de Ziggo Connectbox in mijn nieuwbouwwoning (meterkast) en alles is netjes voorbereid voor 2 acces points op de 1e en 2e etage, maar dan wel met de stroom via het netwerk (Power over Eternet). ...

GeertjanW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

openstaande poorten zijn mij onbekend Opgelost

Heeft iemand een idee wat al de poorten zijn die openstaan in mijn connectbox? Ik heb ze namelijk zelf niet aangezet en kan niet vinden waar ze voor worden gebruikt:

abeman door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

DNS servers Onopgelost

geachte menen op die forum. ik heb namelijk iets ontdekt. op het moment dat je geen internet hebt. dan reset je normaal gesproken je modem die van ziggo hebt gekregen en hopen dat het weer werkt. mees...

mailadres doorgestuurd, zonder regel Opgelost

Het mail adres van het dorpshuis is al jarenlang gekoppeld aan mijn privé mail adres. Alle mails komen daarop binnen en wanneer ik reageer op die mails komt altijd mijn privé mail adres naar voren bij...

10-15% packetloss tussen modem en 83.83.232.1? Opgelost

Goedenavond, Ik ervaar sinds 4 feb 7:05 packetloss op mijn verbinding. Mijn modem is een Cisco EPC3928AD in bridge mode. Ik heb geen packetloss tussen eigen router en management-interface van het mode...

qqq door Raadgever
  • 68 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 15 Likes

Vaak verlies van internetverbinding Opgelost

Sinds de aanschaf van internet vorig jaar eigenlijk al last van het regelmatig (meerdere keren per dag) wegvallen van mijn internet, waarbij de verbinding weer na een tijdje hersteld. Dit geldt voor z...

Wout_T door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen 2.4 ghz zichtbaar... Onopgelost

Hello, it has been happening for about a week now: 2,4Ghz SSID disappears from the "available " list. All equipment that uses 2.4Ghz go offline, all others, that are able, use 5Ghz, which works fine. ...

Inloggen Ziggo Wifibooster lukt niet Opgelost

goedemorgen, gisteren de wifibooster ontvangen (aangesloten via internetkabel) nu willen we inloggen om de netwerknaam en wachtwoord te wijzigen via http://wifi.booster/ maar deze werkt niet iemand ee...

Peter66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen