TikTok blokkeren op Ziggo Connect Box Opgelost
Hallo, Ik heb de grote wens om de app TikTok te blokkeren van mijn WIFI. Ik wil er dus voor zorgen dat geen enkel apparaat dat met de wifi verbonden is, ...
Hallo, Ik heb de grote wens om de app TikTok te blokkeren van mijn WIFI. Ik wil er dus voor zorgen dat geen enkel apparaat dat met de wifi verbonden is, ...
Ik kan in mijn Ziggo ,maar 2 mailadressen vinden ,de derde vind ik niet en deze werkt niet meer, niet verzenden of ontvangen. Ik krijg de melding dat ik ...
Vandaag wifiboosters van TP-link geïnstalleerd. Alle apparaten werken perfect behalve de printer. Ik heb een Brother MFC-J4510DW, en een laptop met windo...
Goedenavond, bij onze router Ubee EVW3210 valt onregelmatig het Internet uit. Het WiFi signaal is er wel maar geen verbinding met het internet. Dit gebeu...
In de nieuwsbrief van BNNVARA wordt geadviseerd om diverse apps te verwijderen waaronder Smart Wifi, maar er staat niet bij van welk bedrijf, dus geen sp...
Hallo, Sinds een paar maanden hebben wij een abonnement van Ziggo met Internet Complete (350Mbps download, 35Mbps upload) en een Ziggo Connectbox in de m...
Hoi, Ik vraag me af hoe het inmiddels is met de afkoppeling van analoge tv?Ziggo heeft een tijdje geleden gezegd dat er vervolgens plaats kan worden gema...
Mijn waardes van het Gigabit modem ik zit met een download snelheid van tussen de 200 en 300 mijn upload blijft op 25 hangen Niet echt goed lijkt mij, vr...
sinds gisteren connectbox Giga gekregen. Nu problemen met mijn camera's. Ik heb me laten vertellen dat dit mogelijk komt doordat mijn externe IP v6 is en...
Ik heb een computer die op linux mint draait, hoe kan ik hier ziggo safe online op installeren
Goedemorgen!Mijn ouders gaan binnenkort verhuizen naar een appartement, waar momenteel nog een verouderde AOP zit.Ziggo levert in dit gebied Giga-interne...
Beste ZIGGO en - community, Anderhalve week geleden ben ik overgestapt van het 600/40 internet pakket naar het Giga pakket. Met mijn vorige pakket haalde...
Beste Ziggo,Ik ben een trouwe klant en erg tevreden over jullie dienst, vind het persoonlijk wel wat duur worden, maar niet duur genoeg om over te stappe...
Beste Ziggo, Elke dag heb ik problemen met het internet verbinding. Hij vindt verbinding niet, tv kijken gaat prima. Maar zowel interactie televisie als ...
Beste lezer, Sinds een maand een Connect Box ontvangen. Eerste dagen ging het goed maar nu bijna dagelijks geen internet. Wel wifi verbinding maar geen i...
Geachte community,Graag zou ik de aandacht van jullie willen vragen voor de Post RS Errors die ik vond in de Downstream kanalen. Op een gegeven moment lo...
Onlangs heb ik mijn Mediabox XL omgewisseld voor de next, als vervanging van de ingebouwde modem/router kreeg ik hier los een modem/router bij. Los van d...
Na een upgrade van mijn smart wifi, heb ik via mijn telefoon met apps als rabo bankieren en AD en nog meer het probleem dat deze de data niet laad. In di...
De wifi van de nieuwe smartwifimodem doet maar 9 Mbps download, terwijl de wifi van mijn router die er achter geschakeld zit 360 Mbps haalt. De beide wif...
Hello! Apologies for writing in English, my Dutch not good at all! Since I moved to a new apartment I've been experiencing random connection drops to th...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.