Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.6KOplossingen
  • 48.1KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Enorm trage internetverbinding - wellicht uitzonderlijk veel post errors Opgelost

Beste community, Mijn setup thuis is als volgt: een Ziggo experiabox in de woonkamer die WiFi signaal uitzendt voor een appartement van circa 80m2. Vanuit de experiabox loopt er een lan-kabel naar een...

Dharios door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

packet loss part 1 of 2 Onopgelost

hi ziggo community ik ben nu weer klant bij ziggo nadat ik van kpn ben over gestapt . ik ben fanatiek gamer en speel het spel Apex legends. echter heb ik ook bij ziggo packet loss bij dit spel zowel o...

Valda door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude Windows Mail en niet verstuurde post. Opgelost

Hi hallo allemaal, ik ben nieuw. Iemand nog recente ervaring met Windows Mail en juiste instellingen? Mail wordt niet uitgestuurd. Groet, Marco

CoCo1966 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wegdrukken overige verbindingen bij downloaden groot bestand. Opgelost

Op ons kantoor maken wij met meerdere mensen gebruik van een Ziggo aansluiting. Helaas is het zo dat als 1 van ons een groter bestand download alle overige diensten weggedrukt worden. Hierdoor worden ...

Bridge mode en DDOS Opgelost

Ik heb de modem in bridge mode staan met daarachter een eigen firewall. Ik heb een paar port forwards staan naar interne servers waaronder een RDP port op een alternatieve poort (1988). Natuurlijk heb...

rb10 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

e-mail toevoegen bij gmail op mobiel lukt niet Opgelost

Ik probeer al dagen een Ziggo e-mail op mijn mobiel toe te voegen. Ben nogal een digibeet en wil maar niet lukken. Kies IMAP > en krijg na het invullen van mijn ww een melding kan geen verbinding make...

Hartenheer door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 2 Likes

Wel wifi maar internet valt vaak weg Opgelost

Ik heb meerdere keren per dag de situatie dat het internet wegvalt op verschillende apparaten. Er is dan nog wel verbinding met de wifi maar geen internet. Ik kan er niet achter komen wat de oorzaak i...

Gramofon maakt geen verbinding Opgelost

Zijn hier mensen dat een Gramofon in bezit hebben?Voor degene die het niet weten is het een apparaat om muziek door de sturen via WIFI of kabel naar een oudere receiver.Ik zit met het volgende problee...

Antaris1981 door Gedreven Meedenker
  • 45 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Lost connection Roon Core met iPad Onopgelost

Hallo, Ik bezit de audioplayer Roon. Met de iPad als remote via WiFi kan ik deze player bedienen. Zolang als ik hiermee werk heb ik problemen met de verbinding. Op de communitysite van Roon heb ik het...

Bret door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mail met link naar 1 specifiek domein wordt als spam gezien Opgelost

Wanneer ik op mijn @home mailadres een mail binnenkrijg met daarin een link naar 1 specifiek domein, dan wordt dit sinds 2 weken direct in de webmail naar de spammap geplaatst. Het heeft daarvoor 8 ja...

AdriaanPH door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mail naar jezelf versturen Opgelost

Als ik vanuit Outlook een mail verstuur naar mezelf, dan komt die nooit aan. Als ik bijv naar iemand een antwoord stuur, en mezelf ook toevoeg, dan komt de mail aan die ander wel aan, maar die aan mez...

Heniko door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik mijn chello mail koppelen aan mijn gmail? Onopgelost

Ik wil graag mijn chello mail koppelen aan mijn Gmail account. Mijn chello mail staat namelijk nog op de vaste computer die over een tijdje weg gaat. Ik wil mijn chello mail niet kwijt en hoorde dat j...

Particulier netwerk Windows 10 Opgelost

Na Windows 10 opnieuw te hebben geïnstalleerd kan ik niet meer op de computers in me netwerk komen, kan wel in me Mede8er en Nash komen maar niet meer op een computer in me netwerk. Heb alle aanpassin...

Schapie door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bedraad internet aansluiten vanuit modem in meterkast Opgelost

Hallo community van Ziggo, Ik woon sinds kort in een appartement waarbij de meterkast buiten mijn woning staat. Er zit 30 cm tussen de meterkast en de voordeur, dus die staat wel dichtbij. De hoofdaan...

dlnkprs door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mail vertraagd Onopgelost

Sinds een paar dagen, heb ik er last van dat sommige mails vertraagd aankomen op mijn ziggo mail. Ik heb al mijn instellingen in webmail al nagekeken, mijn geblokkeerde afzenders al weggegooid, maar n...

TifKag door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Downloadsnelheid niet boven de 100 MB/s Opgelost

Goedemiddag, Ik kwam erachter dat ik thuis op mijn desktop maar tot 100 MB/s kan halen, met een pakket van 250/20 MB/s down- en upload. Ik heb mijn desktop verbonden met een Cat5e kabel, de optie “sne...

Pixeal door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Arris connectbox crashed bij gameservers portforwarding Onopgelost

Zo’n 4 maand geleden heb ik een nieuwe modem gekregen, omdat ik een probleem had met het portforwarden. Elke keer als ik de server wou joinen, dan crashed me hele internet voor een moment. Nadat ik di...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen