ipv6 uitschakelen Opgelost
Beste Moderators, kan mijn ipv6 ook omgezet worden naar ipv4?
Beste Moderators, kan mijn ipv6 ook omgezet worden naar ipv4?
Heb mijn wachtwoord voor email aangepast. Nu kan ik geen mail meer verzenden?Is het smtp wachtwoord het zelfde als voor mijn inkomende mail?
Hallo, Kunt u mij zeggen hoe ik mijn abbo SmartWifi pods kan opzeggen? Ze hebben geen meerwaarde helaas Dank voor uw hulp
Dag allemaal, wat leuk dat u er bent. Toch maar even beginnen met een vrolijke zin want voor de rest wordt ik er niet vrolijk van. Laat ik eerst zeggen d...
Hallo, ik heb sinds vandaag geen wifi meer op de computer. Andere apparaten zoals de PlayStation, telefoons en de tv hebben wel verbinding. Ik maak.gebru...
Ik heb verschillende apparatuur (oa. slimme thermostaat en Sonos), die ik wil/moet regelen via mijn smartphone.Nu is in het verleden iets gebeurd, waardo...
Wil graag mijn wifi pods opzeggen , gaat namelijk niet via mijn ziggo
Als ik iptv inschakel en ik heb vpn actief (inmiddels met cyberghost en surfshark abbo geprobeerd) krijg ik geen verbinding, alsof de verbinding geblokt ...
Ik wil mijn laptop terugzetten naar de fabrieksinstellingen. kan ik een backup maken van de instellingen van ziggo webmail, zodat ik die daarna weer teru...
Ik zou graag het gebruik van mijn wifi smart pods willen opzeggen en ze retourneren
Hoi, Deze post gaat over een TC7200 die niet goed werkt in bridge modus. Probleem: Geen Internet. Vreemd: Geen DHCP. Ja: Ik heb het stappenplan doorlopen...
Ik heb de volgende vraag; Ik gebruik sinds ongeveer een week de Next Mini mediabox. Voorheen gebruikte ik de Next Box. Nu zie ik bij diagnostiek achter I...
Kan ik de connectbox vanaf de coax versterker de fra 752/n aansluiten
ik heb sinds vandaag een smartWifi modem (giganet) een kabel rechtstreeks op een laptop geeft wel de 1000Mbs download per seconde maar zodra ik hem aansl...
De led onderaan brandt groen. Het wifi ledje brandt groen en de pijltjesled blijft maar groen knipperen. Van de stroom af gehaald en ook al reset geprobe...
Hoi mede forumleden, Ik ben ondanks verhuisd naar een nieuwe woning en neem mijn huidige Ziggo internetverbinding gewoon mee.Nu zit er in een UPC isolato...
In het menu van mijn Ziggo router heb ik geen optie om port forwarding aan te zetten. Kan iemand van Ziggo dat voor mij activeren (IP4) ?
Hoi, Ik ben vast niet de enige.Sinds een aantal dagen werkt portforwarding niet meer. Er was eergisteren storing. Die was na een uurtje opgelost.Echter i...
Goedemorgen,Ik krijg op 8 augustus de sleutel van mijn nieuwe huis, natuurlijk enthousiast en al wat dingen aan het regelen. In dit huis komt Ziggo, met ...
Hi! Ik heb een oude Canon MP980 die het altijd prima deed via een internetkabel in de muur die aangesloten was op de ziggo modem/router. Nu heb ik de zig...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.