SMTP server niet bereikbaar Opgelost
Sinds een aantal dagen kunnen beide mijn email clients ( Em Client en Thunderbird) geen email meer versturen. Ik krijg de melding dat de smtp server niet...
Sinds een aantal dagen kunnen beide mijn email clients ( Em Client en Thunderbird) geen email meer versturen. Ik krijg de melding dat de smtp server niet...
Mijn man haalt zijn mails nog altijd binnen in Outlook. Nu is zijn laptop gecrasht en hij wil zijn email nu ook lezen in Ziggo mail. Hij kan deze vinden ...
mijn internet valt al weken steeds weg, soms een paar keer op een dag, het is bij alle laptops en tablets het geval ook als ik naast de verbinding zit va...
Voor de zoveelste keer geen internet. Erg handig met een smart Home. Met veel moeite deze post kunnen plaatsen (zit helaas ook bij Vodafone dus 4g ook be...
Hallo,ik lees in een andere vraag/oplossing met de titel “Ziggo Safe Online XL bij Apple producten” dat het niet nodig is om de Safe Online app te instal...
Voorheen kon ik inloggen bij ziggo mail met mijn upcmail. Dat lukt niet meer. Waarom? ik heb geen idee. Het vervelende is ook nog dat ik het wachtwoord v...
Beste alle, ik heb nu al bijna 2 weken geen internet op de laptops. Terwijl ik wel verbinding heb op de telefoons. De WiFi is verbonden maar als ik iets ...
Nadat er in april werkzaamheden zijn geweest aan het ziggo netwerk is mijn verbinding er niet beter op geworden, voorheen een download snelheid van 980 M...
Als ik een e-mailbericht verstuur naar de volgende providers: kpnmail.nl, planet.nl, hetnet.nl, telfort.nl, home.nl ontvang ik onderstaande mail van Zigg...
Ik heb net de connectbox ontvangen omdat mijn oude trouwe cisco het niet meer voldeed. Ik gebruik adguard en wil ook mijn dns e.d. kunnen aanpassen. Hela...
Beste mensen, Sinds gisteren heeft mijn vrouw problemen met uitgaande mail op haar Mac Book (2008 ). Hij is op leeftijd dat wel. Maar ik heb geen enkel p...
Ik heb me zojuist aangemeld bij de community. Daarbij wordt een activering mail gestuurd.Die kreeg ik niet binnen in outlook. Heb mij aangemeld bij webma...
Het automatische spamfilter van Ziggo... Ik heb in het verleden hier berichten voorbij zien komen van medewerkers die aangaven dat je maar lang genoeg op...
Ik zoek de handleiding van de wifi pods, maar kan er geen vinden. Iemand de oplossing ?
wifi booster pods aangesloten, alles werkt behalve m'n printer doet het nu niet meer (hp laser jet M28) pods er uit gehaald app gewist Connect box gerese...
Nieuwe modem aangesloten was wel even een di g om goede verbinding te krijgen. Maar het werkte allemaal goed dachten we. Nu valt internet geregeld weg en...
Hallo ik heb sinds kort een Foscam videodeurbel ( VD 1) , maar als er buiten op de bel gedrukt word dan duurt het erg lang voordat ik een melding op mijn...
Sinds vorige week is de internetverbinding niet stabiel. Heb een UBEE EVW321B. Foto’s bijgevoegd van de setup. Op dit moment is er een tvkabel verbonden ...
Hello,I recently moved to an apartment. Before then I notified of my move. Yesterday, I was told that my connection is ready and that I can use my packag...
Ik lees altijd dat de coax kabel groen is. Maar in mijn apartement komt vanuit de vloer in de meterkast een grijze coaxkabel omhoog. Het appartement is g...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.