Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 13.2KOplossingen
  • 18.3KDiscussies
  • 174KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

ViaPlay op de PC Opgelost

Ik ben/was een fervent kijker naar darts op RTL7. Meestal keek ik daarnaar tijdens andere computerwerkzaamheden via Ziggo Go TV.Nu is Darts alleen nog maar te zien op ViaPlay. - Kan ik na het nemen va...

mm_51 door Stamgast
  • 45 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Makeren als 'geen spam'. Opgelost

Ik gebruik de webmailpagina voor mijn mail Ik krijg weleens mail in mijn spamfolder die geen spam is. Bij Gmail kan ik dan met de drie streepjes/stipjes het menu openen en 'markeren als geen spam'.Ik ...

Edwin010 door Gedreven Raadgever
  • 107 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 23 Likes

SMTP - mail verzenden lukt niet. Opgelost

Ik kan met mailadres en wachtwoord inloggen bij Ziggo. Ik ben nu ook ingelogd om dit bericht te tikken. Maar het verzenden van mail lukt niet. IK heb bij Thunderbird het volgende opgegeven: De gebruik...

Fiki door Gedreven Raadgever
  • 41 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 13 Likes

Latency verbeteren ps5 Opgelost

Goeie dag, Graag wil ik mijn latency verbeteren om een betere game ervaring te krijgen. Als ik me internet snelheid test geeft ie 615mb downloadsnelheid en 41 mb upload met een ping van 9ms. Als ik mi...

LuckyInc door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Reparatie Grondkabel Ziggo Onopgelost

Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Vandaag is Volkert Wessel Telecom voor mijn deur voor de 2e keer bezig geweest om glasvezel aan te leggen in d...

Codename door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Mails onterecht in Spam Opgelost

Beste Ziggo, Ik krijg de laatste 1,5 maand steeds vaker mails van mijn krant, NRC, in de spam. Dit is geen reclame, maar inhoud. Soms komt er ook eentje goed in mijn inbox, maar dit is een minderheid....

Commu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Port forwarding lukt niet Onopgelost

Hey allemaal, Ik heb een probleem met port forwarding. Ik krijg met geen mogelijkheid een poort open gezet. Volgende dingen heb ik al allemaal geprobeerd: Port forwarding Modem reset Firewall en anti ...

Mueller door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen