Toon thermostaat - verkeerde tijd en datum? Opgelost
Onze Toon thermostaat staat opeens op een verkeerde tijd en datum, 01-01-2015?? Wij gebruiken de Toon al geruime tijd zonder abonnement van Eneco en dat ...
Onze Toon thermostaat staat opeens op een verkeerde tijd en datum, 01-01-2015?? Wij gebruiken de Toon al geruime tijd zonder abonnement van Eneco en dat ...
Om thuis te kunnen werken moet ik via VPN een verbinding opzetten met kantoor. Met mijn Connect Box in router modus werd de VPN een maand terug ineens ge...
Het verbinden van wifispots op windows 11 lukt mij niet (wel op android, dus de settings van het account zijn goed) De tutorial van Windows 10 (inclusief...
Reeds jaren hebben we gebruik gemaakt van het Ubee EVW321b modem, maar de laatste tijd is het signaal minder en valt zelfs weg.
Hoi,Na wat moeite heb ik eindelijk in kunnen loggen op het modem (connectbox). Dacht hier de mogelijkheid te hebben om bepaalde URLs te kunnen blokkeren ...
Ik probeer een poort op mijn Connectbox open te zetten voor mijn smarthome. Helaas lukt dit niet. Ik heb de IPV6 al uit laten zetten maar blijf een error...
Ik zit in oud @Home gebied en las ergens dat nu overal dual stack beschikbaar zou zijn.Volgens https://ipv6-test.com/ heb ik geen ipv6 maar alleen ipv4.D...
Hoi, Wij hebben Deco m4 thuis aangesloten zoals ziggo het beschrijft, nu wil ik de omvormer van de zonnepanelen via ups kabel met de laatste Deco m4 verb...
Gister mijn nieuwe SmartWifi proberen aan te sluiten ter vervanging Ubee. Werkte niet - na een uur groen lampje, maar geen wifi, geen internet via bedraa...
Hallo,ik heb sinds een maand of 3 het Ziggo pakket. Hierbij heb ik de bekende witte Connectbox en XL mediabox. Ik heb via wifi een Nefit Easy thermostaat...
Sinds een aantal dagen kunnen beide mijn email clients ( Em Client en Thunderbird) geen email meer versturen. Ik krijg de melding dat de smtp server niet...
Mijn man haalt zijn mails nog altijd binnen in Outlook. Nu is zijn laptop gecrasht en hij wil zijn email nu ook lezen in Ziggo mail. Hij kan deze vinden ...
mijn internet valt al weken steeds weg, soms een paar keer op een dag, het is bij alle laptops en tablets het geval ook als ik naast de verbinding zit va...
Voor de zoveelste keer geen internet. Erg handig met een smart Home. Met veel moeite deze post kunnen plaatsen (zit helaas ook bij Vodafone dus 4g ook be...
Hallo,ik lees in een andere vraag/oplossing met de titel “Ziggo Safe Online XL bij Apple producten” dat het niet nodig is om de Safe Online app te instal...
Voorheen kon ik inloggen bij ziggo mail met mijn upcmail. Dat lukt niet meer. Waarom? ik heb geen idee. Het vervelende is ook nog dat ik het wachtwoord v...
Beste alle, ik heb nu al bijna 2 weken geen internet op de laptops. Terwijl ik wel verbinding heb op de telefoons. De WiFi is verbonden maar als ik iets ...
Nadat er in april werkzaamheden zijn geweest aan het ziggo netwerk is mijn verbinding er niet beter op geworden, voorheen een download snelheid van 980 M...
Als ik een e-mailbericht verstuur naar de volgende providers: kpnmail.nl, planet.nl, hetnet.nl, telfort.nl, home.nl ontvang ik onderstaande mail van Zigg...
Ik heb net de connectbox ontvangen omdat mijn oude trouwe cisco het niet meer voldeed. Ik gebruik adguard en wil ook mijn dns e.d. kunnen aanpassen. Hela...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.