Nintendo Switch - Port Forwarding - NAT A Onopgelost
Hallo Allemaal, Tijd terug onze WifiBoosters vervangen door de Deco M4. Alleen sinds deze overgang is onze NAT type van de Nintendo Switch verlaagd van A...
Hallo Allemaal, Tijd terug onze WifiBoosters vervangen door de Deco M4. Alleen sinds deze overgang is onze NAT type van de Nintendo Switch verlaagd van A...
Het lukt mij niet on de twee staps verificatie in mijn ziggo aan te zetten, blijf in circles rondgaan … dit moet kennelijk voor het gebruik van een eigen...
Goedemiddag, hopelijk kan iemand mij hier helpen ? Sinds een stroomstoring afgelopen weekend kan ik mijn 2 bekabelde aansluitingen in de connect box van ...
Hallo, Ik heb zojuist een abbonement afgesloten bij Ziggo. Voordat ik mijn modem kan aansluiten heb ik nog een aantal vragen. In de afbeeldingen zijn 3 k...
Ik heb nog een oude ubee in gebruik waarvan de (slechte) wifi uitgeschakeld staat, met daarnaast een eigen dual band ac access point. Die begint nu probl...
Hallo @Ziggo Ik wil graag mijn abonnement voor smartwifi pods opzeggen bijdeze en hoop van jullie een box te ontvangen zodat ik ze kan retourneren. Ik he...
I'm using a TPLink TL-WA850RE range extender to extend my Wifi coverage. The problem is that the speed is very low, if connected to the main modem I get ...
Hoi, Sinds enkele maanden heb ik last van drops van mijn Ziggo internetverbinding. Tijdens het videobellen bevriest de call dan eens in de zoveel minuten...
Ik krijg binnenkort het nieuwste witte modem. Moet ik TP link dan opnieuw installeren?
De LED-ring op mijn modem (Connectbox Giga) brandt ineens groen, is altijd wit geweest. De verbinding lijkt wel gewoon te werken maar ik vraag mij toch a...
Kan ik een externe harde schijf draadloos , via een Lan poort op mijn ziggo router 7210 , middels een ethernet - usb adapter aansluiten in mijn netwerk ....
Sinds kort heb ik 2 TP-link Deco M4 geïnstalleerd en de wifi is inderdaad overal in huis snel en goed.Alleen valt het internet meerdere malen per dag uit...
Sinds vorige week heb een nieuwe modem (connectbox).Ik heb ook een linksys mesh systeem.Dit werkte met de vorige modem (niet connectbox) altijd goed.Nu b...
het lukt niet om ziggo mail account toe te voegen aan mymail app voor android op mijn telefoon, iemand tips?groet Henriette
Ha Allen, Ik heb een NAS bij een familielid geplaatst. Het is de bedoeling dat we wederzijds een backup van onze data bij elkaar plaatsen.We zijn beide a...
L.s. Sinds gisteren kan ik een aantal apps op mijn Motorola G60 s niet meer openen.b.v. bij teletekst komt te staan : 101 is niet bereikbaar controleer u...
wifi pods worden niet gededecteerd door modem (de app geeft alleen maar fout u heeft geen abbon. dus die is onbruikbaar resetten modem en dergelijke lost...
Goede middag. Sinds kort is het domijn turfrijders.nl geblokkeerd via wifi. Via verschillende browsers edge en chrome op mijn pc kan ik de website van on...
Een tijdje terug kreeg ik netjes een mailtje van Ziggo dat er onderhoud zou zijn. Op 2 september rond 1 uur s'nachts heeft dit onderhoud plaatsgevonden.N...
Hallo,Al geruime tijd heb ik problemen om een betrouwbare SFTP verbinding met mijn cloudstorage te maken.Dit is begonnen in januari 2022 om voor mij ondu...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.