Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.7KOplossingen
  • 46.6KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

GRE tunnel erg langzaam Alleen-lezen Opgelost

Goededag,Ik heb een GRE tunnel tussen een server van mij in Amsterdam, en een VM die ik draai thuis. Over deze tunnel, gaat een /28. De tunnel werkt, maar is erg langzaam. Als ik iets download, dan is...

DHCP leasetijd bij gereserveerde addressen 00/00/0 00:00:00.00 Onopgelost

Sinds enkele weken valt bij mij na verloop van tijd de verbinding tussen mijn router en de ConnectBox uit ....De ConnectBox staat -niet- in Bridge mode. Aan de connectbox zijn direct verbonden mijn Me...

Rene F door Gedreven Raadgever
  • 460 Topics
  • 33 Oplossingen
  • 124 Likes

Agenda synchroniseren Ziggo Mail Opgelost

Ik probeer mijn agenda op de telefoon te synchroniseren met mijn Ziggo agenda. Dit zou kunnen met de app CardDAV-Sync free welke ik geïnstalleerd heb. In CalDav moet je invullen: je emailaders je pasw...

Pieter J. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ander IP-adres aanvragen Opgelost

Beste Ziggo ik leef hier met mijn gezin met 3 kinderen en we spelen allemaal wel eens een spelletje nu komt het een van de kinderen heeft op een spel een ip ban gekregen en door dat probleem heb ik ze...

carlo170 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IP-adres wijzigen met Connectbox Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb al gezocht en gelezen op de community over het veranderen van het externe IP-adres, maar ik kom er toch niet goed uit. Ik wil graag mijn IP-adres dat naar buiten treedt wijzigen....

BenX door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Langzame wifi-verbinding via de Ziggo Wifibooster Opgelost

Ik heb een Ziggo-Wifi- booster. Maar de verbinding met mijn HP-laptop (windows 8.1) is consequent extreem zwak (3Mbps of zoiets downloadsnelheid). Er is dus wel verbinding (signaal is maximaal, alle s...

Patrick 61 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Langzamere verbinding Access Point Opgelost

Hello iedereen,Ik had een vraagje wij hebben een verbinding van 400mbps maar mijn probleem is ik heb boven een kabel liggen waar ik gewoon de volle snelheid uit krijg (in de pc) nu heb ik een access p...

Dr.J door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Toon verbinden met Connectbox Opgelost

Mijn Toon thermostaat wil niet verbinden met mijn wifi. Het netwerk wordt wel gevonden, echter blijft hij hangen tijdens het "opbouwen van de verbinding". Ik heb geprobeerd via het MAC adres te maken,...

KJH door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Arris Connectbox in combinatie met Sonos apparatuur Opgelost

de Arris connectbox gekregen voor vervanging oude Ubee modem. Werkt niet samen met Sonos apparatuur. Graag omruilen voor Copal connectbox. Begrepen dat dit momenteel de enige oplossing is) alvast beda...

Warmte door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sonos werkt niet meer met de Arris connectbox Opgelost

Goedemiddag Al 3 weken zijn we bezig om Sonos weer aan de praat te krijgen op de Arris connectbox, wat helaas niet gelukt is. Het systeem blijft onvindbaar, ondanks alle resets die zijn uitgevoerd. Aa...

Brieee door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Modem loopt steeds vast op instelscherm. Onopgelost

Hallo allemaal,Ik zit met een probleem aangaande mijn modem. Als ik op de laptop naar het IP adres ga van mijn modem om daar instellingen te kunnen veranderen loopt de site steeds vast. Inloggen in de...

F secure geeft op een windows 10 pc blauwe schermen bij opstarten Opgelost

Na de update van F secure krijg ik op een van mijn windows 10 pc's telkens bij het opstarten een blauw scherm. Na het blauwe scherm start de pc weer opnieuw op en kan ik weer werken. De installatie li...

ronhof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wel wifi, maar geen internet met de Samsung a70 Opgelost

- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele? Alleen op de Samsung a70 doet dit probleem zich voor, op de Samsung a8 en de iPhone 6s en laptops en de 10 jaar oude imac van de rest van...

Alja door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Coax kabel naar utp voor nieuwe router Opgelost

Ik probeer al een tijdje een router te vinden die een coax input heeft, ik heb nog steeds de standaard router die ziggo geeft. ik zou deze graag willen veranderen zodat ik een ingebouwde vpn er op kan...

Sacha door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tijdslot per apparaat via Technicolor tc7210 Opgelost

Ik wil graag de WiFi toegang van ps4, telefoon en computer van de kinderen blokkeren na 21 uur. Kan dat in de instellingen van de router?

MartenM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Deco m9 kan geen verbinding maken met internet Opgelost

Hallo ik heb onlangs een 3 pack deco m9 plus aangeschaft voor een beter WiFi netwerk. nadat de stappen heb doorlopen op de app van deco aan te sluiten gaat alles voorspoedig totdat de Deco de internet...

Mac Filtering verwijdert Mac-filterlijst steeds Onopgelost

Om de nachtrust van mijn zoon te garanderen, maak ik gebruik van Mac-filtering.Echter, zo ongeveer elke dag moet ik de filters opnieuw instellen omdat de Mac-filterlijst verdwenen is. Ik doe alles net...

Mark1973 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NAD C338 versterker koppelen met Mediabox Next Opgelost

Welke 4 cijferige code moet ik invullen om mijn NAD C338 versterker te koppelen aan mijn media next box? C338 en de eerste 4 karakters van het serienummer werken niet.

Rob Fr door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen