Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.6KOplossingen
  • 47.9KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen internet na installatie Opgelost

Een week geleden overgestapt van de oude cisco naar een mediabox XL. De monteur kreeg geen internet verbinding, blijkbaar staat alles goed ingesteld en moet het nu achter de schermen goed KOMEN?! we w...

JANNEKE O door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ping-pieken tijdens gamen (Nieuwerkerk aan den IJssel) Opgelost

Ik ben een groot fan van Rocket League, en sinds dinsdag 10 maart heb ik last van meerdere pieken in mijn ping per wedstrijd van 5 minuten. Normaal is de ping 8-30, en sinds dinsdag zitten er pieken t...

Jonago door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Maar maximaal 500MB bij Gigabit Opgelost

Ik vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die traag internet hebben met het Giganet netwerk. Bij het doen van een speedtest (rechtstreeks vanaf de router cat6e bedraad met de modem) krijg ik een uplo...

Rudy1966 door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

draadloze wifiboosters Opgelost

Op de ziggo site staan twee draadloze wifiboosters. Op het oog hetzelfde maar met een verschillend prijskaartje (65 vs 99 euro) en verschillende teksten. Wat is de juiste cq de beste?

IPv4 of IPv6 Opgelost

Beste Ziggo, Ivm corona maatregelen moet ik van mijn bedrijf morgen thuiswerken. Nu heb ik dat nog nooit gedaan en het verzoek vanuit hun kant is te vragen of op mijn adres ik werk met IP4 of IPV6. Ik...

DefisDreHil door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Safe online installatie afbreken Opgelost

Ik wil safe online bij nader inzien niet installeren, omdat hij mijn antivirusprogramma eraf wil gooien, maar hij dringt zich telkens op en wil verder gaan met de installatie. Hoe kan ik dat stoppen?

Carel K door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Safe Online - geplande scan Opgelost

Hoe kan ik Ziggo safe online antivirus zo instellen dat alleen de C-schijf gescand wordt? Waar kan ik dat bepalen?

HanR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toon heeft geen contact met router Onopgelost

Ik heb TOON, deze reguleert de verwarming. Nu kan TOON geen contact maken met de router.

wifi booster icm playstation 4 Onopgelost

Mijn zoon heeft zijn PlayStation 4 op zijn slaapkamer staan. Hij klaagt over de snelheid en de stabiliteit van het gamen op de PlayStation, maar ik trek liever nog geen internetkabel door naar boven. ...

VPN geblokkeerd? Opgelost

Hallo, Door de situatie met het Coronavirus kan het zijn dat ik in de toekomst thuiswerk moet verrichten. Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en zal op onze netwerk drives moeten komen. Het blijkt dat...

Limbo210366 door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Internetsnelheid bekabeld en draadloos verschil Opgelost

Ik heb 250 mbps internetsnelheid. Ik heb altijd mijn PC bedraad met mijn modem verbonden gehad en haalde bijna altijd met gemak 250 mbps. De laatste maanden doe ik dit onbedraad en via de speedtest ko...

Asus Aimesh, wanneer schakel je over naar node? Opgelost

Hoi allen, Ik heb dus een ax88u en een ac86u in aimesh mode, nu merk ik af en toe dat hij niet auto schakelt als ik boven ben, nu moet ik wel zeggen dat aimesh hier overkill is omdat we geen groot hui...

SjekmanS door Gedreven Meedenker
  • 179 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 27 Likes

Spam? Mail over betaling. Opgelost

Ik heb de volgende mail ontvangen: Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft Ziggo geprobeerd het factuurbedrag van € 78,11 van uw abonnement te incasseren. Helaas is deze incasso geweigerd door de bank met...

Mignon78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DHCP problemen ASUS RT-AC86U en technicolor modem Onopgelost

Ik had mijn modem in bridged mode laten zetten door ziggo Dat was een paar maanden geleden en ik wil de Asus router gebruiken omdat ik daar :1- een VPN client op kan draaien2- Meerdere gasten netwerke...

bhennink door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Outlook items herstellen Onopgelost

Hallo, Ik heb per ongeluk de items verwijderd uit map Verwijderde items. Is het mogelijk om ze te herstellen. Ik gebruik Outlook 2016 versie.

Arnhem door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-maildienst Incredimail stopt na 20 jaar Opgelost

https://tweakers.net/nieuws/164336/e-maildienst-incredimail-stopt-na-20-jaar.html?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=twk_nieuwsbrief E-maildienst Incredimail stopt na 20 jaar E-maild...

Bert door Super Expert
  • 49151 Topics
  • 3010 Oplossingen
  • 10957 Likes

Enorm trage internetverbinding - wellicht uitzonderlijk veel post errors Opgelost

Beste community, Mijn setup thuis is als volgt: een Ziggo experiabox in de woonkamer die WiFi signaal uitzendt voor een appartement van circa 80m2. Vanuit de experiabox loopt er een lan-kabel naar een...

Dharios door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

packet loss part 1 of 2 Onopgelost

hi ziggo community ik ben nu weer klant bij ziggo nadat ik van kpn ben over gestapt . ik ben fanatiek gamer en speel het spel Apex legends. echter heb ik ook bij ziggo packet loss bij dit spel zowel o...

Valda door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude Windows Mail en niet verstuurde post. Opgelost

Hi hallo allemaal, ik ben nieuw. Iemand nog recente ervaring met Windows Mail en juiste instellingen? Mail wordt niet uitgestuurd. Groet, Marco

CoCo1966 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen