Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.8KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

krijg geen mail binnen Onopgelost

Ik krijg sinds gisteren geen mail meer binnen en ook verzenden lukt niet op mijn iPad. Op telefoon werkt alles nog gewoon.

Kolonia door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hallo, heb nog steeds problemen met mijn conect modem. Onopgelost

Probleem: Af en toe valt internet nog weg. -Ziggo monteur is langs geweest om signaal te meten dit was volgens hem OK-Heb een andere connect opgestuurd gekregen en de kabel tussen modem en aansluitpun...

skippy49 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

E-mail gehackt ? Opgelost

Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken...

ceessie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Al 10 dagen geen internet meer sinds upgrade naar Giganet Opgelost

Sinds vorige week (10 dagen geleden inmiddels) hebben mijn huisgenoten en ik geen internetverbinding meer sinds ons modem is geupgradet naar eentje die Giganet ondersteunt. Inmiddels is er een vervang...

Iris96 door Gedreven Liefhebber
  • 26 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Internet valt sinds paar dagen 2-3 keer per dag weg Opgelost

Hallo Allemaal,Ik zie meerdere mensen op de forum met soortgelijke probleem - soms door T3 en T4 timeouts/fouten, some door veel Pre en Post RS fouten, maar niemand die ik kan zien met mijn exact situ...

jcgoris door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

VPN naar kantoor werkt niet meer met nieuw modem (Connectbox) Onopgelost

Gisteren mijn nieuwe Modem aangesloten Connect box Giga helaas werkt de VPN verbinding niet en met mijn vorige Modem had ik daar geen problemen mee. IT van mijn werkgever gesproken en bij ons staat al...

Webspace elders gebruiken na stoppen bij Ziggo Opgelost

Hallo, Sinds ziggo gestopt is het hosten van Webspace ben ik op zoek naar een gratis alternatief waar een eigen website middels ftp client naar geupload kan worden. Ben al aan het zoeken geweest, maar...

Schut RH door Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

TP Link Deco M4 netwerk onbeveiligd melding Opgelost

Vandaag de TP Link Deco M4 ontvangen en gelijk aan de slag om deze te installeren, de installatie is wel ok gegaan, de torentjes zijn verbonden, maar ik krijg steeds de melding dat het netwerk onbevei...

Leonenchie door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

internetsnelheid komt niet boven 20 mb Onopgelost

Middag,mijn snelheid komt al een paar dagen niet boven de 20 mb.Terwijl mijn snelheid veel hoger zou moeten zijn.Zie geen storingen dus er is iets niet in orde. Gr,Frans Pronk ***Privacygevoelige info...

Frans56 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

deco m4 knippert blauw Opgelost

Laatst tijdens het verplaatsen van de deco m4 in mijn kamer is de stekker eruit gevallen nadat ik hem er weer in heb gedrukt knippert hij blauw en heb ik slechter Wi-Fi gekregen. Ik heb ook al een paa...

Verbinding valt elke zoveel minuten weg voor 10-60 seconden Onopgelost

Sinds gisterochtend valt mijn internet steeds weg, elke zoveel minuten (van 10 tot 50 minuten) weg… dat duurt dan enkele seconden (10-60). Websites laden niet, Teams meeting bevriest of mijn Citrix st...

iAR door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Hitron modem wifi wachtwoord veranderen Opgelost

Ik wil graag voor mijn zakelijke bedrijf de WiFi wachtwoord veranderen maar het lukt me niet omdat ik nog een hitron modem heb

Erg veel spam in mijn mailbox Opgelost

Sinds enkele weken wordt ik bedolven onder spam. Onanks het blokkeren van deze adressen ( talloze malen per dag), blijven ze terug komen. Vlgs mij moet Ziggo toch een spamfilter hebben, zou dit spamfi...

Schoone door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Internet snelheid niet aangepast na nieuw abonnement Onopgelost

Hallo, sinds een paar weken zijn we van Ziggo start naar Ziggo compleet gegaan voor meer internet snelheid.we hebben wel een nieuwe mediabox XL ontvangen maar het internet blijft traag en haald niet d...

Erikvb6 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

e-mail fout bij verzenden/ontvangen Opgelost

Sinds gisteren 15-1-2021 krijg ik geen e-mail meer binnen. Onderaan in het beeld staat fout bij verzenden/ontvangen. Heb op mijn ziggo de wachtwoorden aangepast en daarna ook in Outlook de wachtwoorde...

edjuh42 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

gegevens wijzigen op een internetsite Opgelost

In het verleden heb ik gegevens gezet op members.quicknet.nlWeet iemand hoe ik deze gegevens kan benaderen en wijzigen ?

Jvb2304 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Instabiel internet Onopgelost

Het internet in huis is erg instabiel, zie de bijlage. Ik heb op exact dezelfde plek in huis, met nog geen minuut verschil in tijd een speedtest gedaan.De wifi heeft beide keren een volledig bereik, m...

leopiet door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

graag n nieuw modem , is verouderd Onopgelost

Slechte wifi, geen Netflix als telefoon gebruikt wordt en andersom. Dus graag n nieuw modem leveren.

Ziggo Safe Online i.c.m. andere beveiligingssoftware Onopgelost

Door probleem met Ziggo safe on line na update Windows 10 Home kreeg ik de melding dat mijn pc niet meer veilig zou zijn.Van alles geprobeerd echter zonder resultaat. dus….Op aanwijzing via links in m...

RobbieB53 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen