Vervangend modem i.v.m. IPV6 Opgelost
Momenteel heb ik nog een Ubee EVW3226 in bridge mode. Ik wil graag mee met de tijd en gebruik kunnen gaan maken van IPv6. Graag zou ik een Ubee UBC1318ZG als vervanger ontvangen. Ik begrijp dat de UBC...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Momenteel heb ik nog een Ubee EVW3226 in bridge mode. Ik wil graag mee met de tijd en gebruik kunnen gaan maken van IPv6. Graag zou ik een Ubee UBC1318ZG als vervanger ontvangen. Ik begrijp dat de UBC...
I signed up for Ziggo on May 4, received my package on May 6. Contract stated there would be no charges for installation. After 3 days I was still unable to connect. I called Ziggo on Monday 9 and was...
Goedendag, 2 jaar geleden had ik hetzelfde probleem waarbij mijn connectbox meerdere keren per dag wegvalt. toen is er een monteur bij geweest die heeft tijdelijk de coax kabel direct aangesloten. hie...
Graag zou ik de wifi-hotspots van Ziggo weer willen installeren. Ditmaal op een ander toestel met android versie 12. Er is een stappenplan om dit te kunnen volbrengen, echter is er optie voor android ...
Van randstad naar Overijssel verhuisd. Verhuizing op tijd door gegeven. Nu geen internet! Monteur is geweest, zegt dat het aan de software van modem ligt, heeft hier een aanvraag voor gedaan. Zou binn...
Sinds een maand valt mijn internetconnectie heel even uit, vervelend, met name bij het gamen. Ik heb al een keer gebeld met Ziggo geen oplossing gevonden. Ik ben serieus aan het overwegen om van provi...
Hello Ziggo Community I'm looking for a help with configuring Ziggo device to work as modem/bridge so I can use my own hardware (MikroTik RB3011) as my main router. From this what I found already on t...
Sorry. Ik ben een nitwit op het gebied van netwerken, maar het volgende is het geval. Een flinke tijd geleden heeft ziggo bij mij (als proef) de bovenstaande configuratie geïnstalleerd. Dat werkt als ...
Sinds een aantal dagen ervaar ik opeens packet loss tijdens het gamen (bedraad). Na een zoektocht in dit forum heb ik al veel gelezen wat het zou kunnen zijn. Omdat elke siutatie uniek is, hierbij de ...
Ik heb al 3 keer een chat gehad met ziggo over mijn blokkade doordat ik ben gehackt. De blokkade is er inmiddels af maar als ik een mail naar mijzelf stuur dat zie ik snel voorbij komen en dan is hij ...
Koppelen slimme Atag thermostaat App. Sinds vorige week nw mediabox Next met daarbij een nieuw los Ziggo modem. (ik had een mediabox XL en alles werkte). Gisteren nieuw Ziggo modem EN DecoM4 (TPlink) ...
Hi, Heeft iemand een oplossing voor het volgende?Ik zit nu op wifikanaal 5, dit werkt meestal goed, Nu krijg ik de suggestie om naar kanaal 11 te gaan, met een WiFI analyzer. Echter als ik dan switch ...
Sinds een week of twee/drie heb ik last van een stotterende verbinding en haal ik de volledige download snelheid niet. Daarvoor heb ik vorige week woensdag Ziggo gebeld en er is zojuist een monteur ge...
Mijn abo is 300Mbps download. Als ik meet via de Ziggo speedtest https://www.ziggo.nl/speedtest of https://www.speedtest.net/result krijg ik bij herhaaldelijk meten nooit meer dan ca 150Mbps. De uploa...
Ik heb een Compal modem waar ik tot voor kort de optie had om zelf de modem in router of bridge mode te zetten en te zien in welke mode hij staat, hele scherm is weg. DOCSIS 3.0 Hardware versie : 5.01...
Goedemiddag, ook ik hoor bij de groep die geen mail kan verzenden, als ik de poort aanpas kan ik ook niks meer ontvangen.Terugzetten naar standaard kan ik in ieder geval ontvangen maar niet verzenden....
Hallo, ik heb een Bobcat miner (IP 198.168.68.106) via Lan op 1 van mijn TP-link boosters aangesloten en via de geavanceerde instellingen in Deco poort 44158 opengezet (IP 192.168.68.106:44158). Deze ...
IMAP instellen heeft de voorkeur van Ziggo en ik heb dat eind vorig jaar gedaan. Werkt goed. Ik zie via webmail dat per mailbox 5GB opslag beschikbaar is. Wat gaat er gebeuren wanneer die 5GB vol is. ...
Hallo, ik heb sinds een paar weken dat ik niet kan verbinden met wifispots, ik kwam erachter dat je daarvoor je modem in router stand moest hebben, dat heb ik gedaan weer niks, alle instellingen nagel...
Hallo,Ik maak gebruik van ziggo safe online, ik ben uit elkaar en heb het bestaande contract overgenomen.Het enige wat niet klopt is de naam bij ziggo safe online. Dat staat nog steeds op naam van mij...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
51 | |
6 | |
6 | |
6 |