Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Afstandsbediening op smartphone en spotify werkt niet meer Opgelost

Na problemen met wifi is er door ziggo een extra connect box voor internet, wifi en telefoon geplaatst naast de mediabox mediabox. De.wifi werkt weer maar de afstandsbediening op de telefoonapp werkt ...

Instabiel internet Opgelost

Ik heb sinds vorige week een nieuwe connectbox, aantal onderdelen zijn weg en UTP kabels vervangen. Test resultaat gisteren was top en dus helemaal blij.Vandaag echter weer enorme drop in internet sne...

ROPY door Stamgast
  • 64 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 20 Likes

Ziggo kastje vernield Opgelost

Afgelopen week zat er ineens een deuk in dit kastje tussen nummer 110 en 112. Wij, noch onze buren, hebben iets gezien of gehoord. Helaas want we zijn beide veel thuis geweest wegens vakantie. Maar go...

Waardeloze wifi Onopgelost

Hi, we zitten al enkele jaren bij Ziggo echter de laatste tijd word de wifi toch wel heel erg slecht. De modem word met regelmaat gereset maar de wifi blijft slecht. Zo slecht dat de kids bijna niet k...

plaggie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bridgemodus aanzetten Onopgelost

Hallo Ziggo,Graag zou ik bridgemodus voor mijn modem aan laten zetten. Kan ik dat vanaf hier regelen? Verder maak ik nu nog gebruik van een oud modem die ik begin 2012 heb ontvangen. (Ubee UVW3200). V...

aaswouw door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nog steeds geen tot slechte wifi Opgelost

Nog steeds geen tot slechte WiFi. Lampje knippert vrijwel elke dag op de connectbox. Bekabeld is niet mogelijk vanwege de indeling dus deze reactie heb ik niet nodig. Alle aansluitingen zijn bekeken e...

LodyK door Gedreven Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Neem de hele serie op werkt vaak niet goed Opgelost

Wij nemen van diverse programma's de hele serie op.Dit geeft bij ons heel vaak de volgende problemen:- vaak worden afleveringen niet opgenomen terwijl ze in de gids wel een rode cirkel hebben- vaak wo...

Rob_Pro door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

WifiSpots op telefoon installeren lukt niet Onopgelost

Ik ben naar een ander gereden om daar WifiSpots op mijn telefoon te zetten. Alle stappen (downloaden certificaat enz.) heb ik doorlopen, maar aan het eind krijg ik geen mogelijkheid mijn gebruikersnaa...

CvtK door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over "wifibooster" via internetkabel Opgelost

Beste forumleden, i.v.m. het vele thuiswerken krijg ik via een kennis de beschikking over een wifibooster met internetkabel (dus niet de stopcontact booster). Zelf heb ik naar volle tevredenheid al zo...

Modem blijft hangen in status update Onopgelost

Goedenavond,Gisteravond nog een film op Netflix gekeken, vanochtend toen ik mijn laptop opstarten voor een nieuwe dag thuiswerken. Bleek ik geen internet te hebben. Modem even van stroom, harde resset...

RaingB door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

internet modem naam Onopgelost

Ik wil mijn modem veranderen van naam en wachtwoord 

Connectbox Giga modem en het juiste coaxkabel kastje Onopgelost

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van de Connectbox Giga (Arris TG3492LG-ZG) aan een coaxkabel kastje van een ouder type ?Ik heb net ontdekt dat ik dit modem niet kan aansluiten op het coaxkabe...

dof door Gedreven Liefhebber
  • 36 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 13 Likes

Nieuw abonnement: na 21 dagen nog steeds geen internet Onopgelost

Hoi, vanaf 1 december heb ik een nieuw Ziggo abonnement met internet en tv. Op 5 december kreeg ik de modem binnen. Nu na 21 dagen heb ik nog steeds geen internet en vaak storing bij de tv. Bij de kla...

Larissa1994 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eigen website niet te benaderen via ziggo router (wel via 4G) Opgelost

Hoi, afgelopen weekend gewerkt aan mijn eigen, nieuwe wordpress-website. Super leuk om te doen, maar helaas kon ik zonder duidelijke reden op een gegeven moment het admin-account niet meer benaderen e...

JCal door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Gegevens bestaand e-mail account, mijn ziggo omgeving Onopgelost

Ik vind de instellingen niet in mijnziggo rondom mijn bestaande email box/account. Ik kan een nieuw account aanmaken, maar zie hier nergens de bestaande account-instellingen.

lardenoye door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Upcmail verdwenen Onopgelost

Ik gebruik upcmail maar ik kan alleen nog maar mail lezen van na maart 2020. Alle mail van daarvoor is verdwenen, zowel op laptop, telefoon als webmail, wordt dat automatisch verwijderd?Is dat nog ter...

Uitzetten van IPv6 Onopgelost

@Cecilia Ziggo Ik heb hetzelfde probleem. Volgens de medewerker op de live chat heb ik een Full Dual Stack, echter geeft de IPv6 verbinding een hoop problemen bij mijn thuiswerken. Ayan geeft echter a...

Ontvang ineens geen mail meer van @oceanex.pro. Onopgelost

Sinds kort ontvang ik geen email meer van noreply@oceanex.pro. Normaal gesproken was dit geen probleem. Ineens kan ik geen mail meer van hun ontvangen. Zij beweren de mail te versturen hetgeen ik aann...

Essox105 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen