Instabiel internet + blokkerig beeld tv Opgelost
Goedemorgen, Wij hebben al weer enige tijd last van een instabiele internetverbinding en daarnaast ook met regelmaat blokkerig beeld / geen beeld op een ...
Goedemorgen, Wij hebben al weer enige tijd last van een instabiele internetverbinding en daarnaast ook met regelmaat blokkerig beeld / geen beeld op een ...
Op aanraden van Klantenservice medewerker Tijn, wil ik via deze weg tweedehands SmartWiFi pods laten ontkoppelen die ik van een andere klant heb gekocht ...
Hoi, Ik heb een aantal vragen waar u wellicht mee kan helpen: Ik heb alweer een tijdje mijn Connectbox Giga (als het goed door Ziggo gezet) in bridge mod...
Ik wil mijn boosters terugsturen. Ik heb deze nooit gebruikt en ga ze niet gebruiken. Ik kan dit nergens in mijn ziggo vinden/doen. Heb ze nog in de doos...
Beste, De VPN die ik voor mijn werk gebruik functioneert niet meer sinds IPv6 is ingeschakeld. Graag zou ik IPv6 willen uitschakelen en IPv4 forceren. Ka...
Helaas lukt het niet om de printer en de smart lampen te koppelen aan het netwerk van de deco’s. We hebben een gast netwerk aangemaakt op enkel 24Ghz, hi...
Sinds enkele maanden heb ik het giga-abo. De upload snelheid is prima en haalt meestal het maximum. De download snelheid daarentegen valt behoorlijk tege...
Wij hebben al een tijdje last van af en toe wegvallende Wifi verbinding. Dit duurt meestal ca 30 seconden en daarna herstelt het uit zichzelf. Soms gebeu...
Ik ben eventueel van plan om een Fritzbox 6660/6690 aan te schaffen i.p.v. mijn connect box. Moet de connect box dan altijd in bridge modus gezet worden ...
Kan een van de Ziggo support medewerkers s.v.p. op afstand checken of mijn Cisco / Technicolor EPC3928AD modem reeds het nieuwe profiel binnengehaald hee...
Na een storing in mijn Wifinetwerk blijft het lampje op een van mijn 3 tplink M4R, rood branden.al enkele keren gereset, maar komt steeds weer op rood. I...
LS, Ik probeer al twee dagen een eigen modem (Fritzbox 6660) te installeren, echter wilt dit niet helemaal lukken. De twee MAC adressen zijn reeds doorge...
Hoi Ziggo medewerk(st)er, ik wil graag mijn wifipods abonnement opzeggen en de wifipod retour sturen. Ik zie in eerdere Community berichten dat dit via d...
Ik wil graag mijn 3 wifi pods opzeggen en retour sturen.wij zitten nu gemiddeld 4meter van de modem af dus is het zonde om ze te gebruiken.
Tip voor (Ziggo) klanten die de wifi versterkers van Deco gebruiken en zonnepanelen hebben.Ik heb er 3 stuks * de eerste beneden in de woning die met een...
Hello everyone.I have problems with my VPN at work. I was told that IPv6 might be the problem and I should disable it on my modem. But unfortunately I do...
Hallo, Ik heb gisteren de Ziggo apparatuur ontvangen (Connectbox Giga en Next Mini), zou een medewerker deze in bridge mode kunnen zetten zodat ik mijn e...
En ineens was het daar, het OFDMA Upstream kanaal. Dit betekend vooruitgang en ik was daarom ook blij om het te zien. Echter is de power van dit kanaal 3...
Dit staat in mij apparaten lijst van mijn modem. Apparaatnaam: 524105517Fabrikant: Shanghai High-Flying Electronics Technology Co., Ltd Iemand enig idee ...
Vandaag hebben we onze nieuwe connectbox ontvangen en geïnstalleerd. We hebben nu een nieuw Wi-Fi netwerk maar het verbaast me dat we ook nog verbinding ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.