Ziggo Connexxion box rood led Opgelost
Goedemiddag heer/mevrouw, Ik heb al een 2 weken last van haperend internet. Nu ben ik erachter gekomen dat de connection box die normaal een witte led la...
Goedemiddag heer/mevrouw, Ik heb al een 2 weken last van haperend internet. Nu ben ik erachter gekomen dat de connection box die normaal een witte led la...
Ivm met instabiel internet heb ik een nieuwe connectbox ontvangen om te zien of dit het verschil maakt. Na het vervangen heb ik de top link wifi boosters...
Krijg mijn Smarthome rookmelders niet gekoppeld aan mij netwerk dat gebruik maakt van wifi-boosters van TP-long Deco E4. Oorzaak waarschijnlijk: niet kun...
Compal Broadband Networks Inc CH7465LG geeft probleem.Als ik in de modem settings wil dan gaat het niet omdat er al iemand ingelogd is.Hoort deze Compal ...
Op verzoek van Ziggo moet ik overstappen naar de connectbox.Ik kan daar wel het SSID van mijn huidige modem overnemen, maar het bijbehorende huidige pass...
Beste Ziggo, Graag wil ik de wifi pods retourneren / opzeggen.ik heb gebruik de pods niet en kreeg ze een jaar gratis. daarom wil ik dit graag opzeggen.i...
Ik heb een internet aansluiting via Ziggo met een static IP adres om beveiligingssysteem en home domotica te kunnen benaderen van buitenaf.Nu heb ik sind...
Hi. Ik wil graag de wifipods terugsturen. Ik maak hier geen gebruik van eigenlijk. kunnen jullie deze opzeggen en mij een retourdoos sturen? Grt Chris
Hallo,Om alle deco’s bekabeld aan te sluiten zou ik twee deco’s rechtstreeks moeten aansluiten op de Connect Box. Kan dat?M.vr gr. Martin
mijn computer denkt dat ik in Frankrijk ben terwijl ik gewoon thuis zit in noord holland. al diverse gespreken met Ziggo gevoerd en tests gedaan, harde r...
Hallo, Ik heb een giganet modem en 2 x een set 3 deco M4 modules door het huis staan. Een set van 3 is ge-update naar de laatste 1.5.4 firmware maar de a...
Het lukt niet om een HP3050a deskjet printer via WPS te koppelen met de Ziggo connectbox. Op de printer gaat het draadloos knopje blauw knipperen, en ook...
Goedenavond, Vandaag hebben wij een nieuwe connectbox giga binnen gekregen, echter blijft het led lampje rood branden na het installeren van de connectbo...
Sinds begin juli 2022 ben ik overgestapt van 350/35 naar het 1000/50 abonnement. Keurig de GIGA Connectbox geïnstalleerd en aanvankelijk zag het er netje...
Het is niet mogelijk om een email te beantwoorden van één specifiek emailadres. Ik krijg deze foutmelding: 554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Conten...
Op dit moment heb ik een servertje remote bereikbaar gemaakt op poort 443 en 22 (https en ssh). In de connectbox heb ik deze poorten middels twee poort f...
Goedemorgen, Ik zou graag mijn ASUS RT-AX88U router gebruiken ipv de router-functie van mijn Gigabox. Inmiddels heb ik de Gigabox in Bridge functie laten...
Hoi community! Ik ben aan het verhuizen en heb per 12-9 mijn ziggo verbinding laten overzetten. Ik heb alles uit mijn oude huis naar mijn nieuwe huis geb...
Beste Ziggo, Graag wil ik de wifi pods retourneren / opzeggen.Ik heb deze destijds, (vorig jaar), gratis toegestuurd gekregen, echter begrijp ik, dat na ...
Niks verandert aan mijn instellingen, maar plots weigert de ziggo server sinds gisteren mijn mails meer te versturen via mijn computer. (via ipad lukt we...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.