Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Port forwarding Alleen-lezen Opgelost

Geachte lezer ik wil graag gebruik maken van Port Forwarding maar onder mijn connect box staat alleen Firwall, Mac filtering en ip poort filtering. ik mis port forward, port trigger en DMZ. Hoe komt d...

Modem blijft groen knipperen Alleen-lezen Opgelost

Sinds dit weekend heb ik de modem en mediabox in huis van mijn nieuwe abonnement. Alles aangesloten, maar de modem blijft groen knipperen.3 telefoontjes met de Klantenservice geven 3 verschillende ant...

Stijn101 door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Port forwarding - opties ontbreken Alleen-lezen Opgelost

Helaas ontbreekt bij mij op dit moment de optie om port forwarding in te stellen op mijn ConnectBox. Ik had me hierover even ingelezen, en het lijkt erop alsof ik een DS Lite profiel heb (IPv6 opties ...

enyarsy door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Omzetten naar IPV4 Alleen-lezen Opgelost

Beste Ziggo Moderator, Zou u mij om willen zetten naar IPv4? Ik wil graag gebruik maken van Port Forwarding, maar deze instelling schijnt te ontbreken omdat ik IPv6 draai met mijn nieuwe Connectbox. I...

Heeft iemand nog een witte AC van Ziggo voor ons? Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben 2 zwarte Ziggo AP's van Tplink in huis. Sinds kort hebben wij de Giga CB van ziggo. Helaas kunnen die AP's die bedraad zijn aangesloten niet de beloofde snelheid leveren van 900 MB maar kun...

Hartman door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox Giga met gigabit wifi Alleen-lezen Opgelost

Beste community, Ik wil met mijn connectbox giga graag zo dichtbij mogelijk gigabit wifi door mijn hele appartement komen. Eigenlijk is mijn vraag simpel: hoe doe ik dat? Zelf heb ik al naar mesh syst...

DeSmidt door Raadgever
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

GRE protocol lijkt geblokkeerd - VPN - pptp Alleen-lezen Onopgelost

Heb al jaren dezelfde werkende setup in huis en merk dat ik vandaag geen VPN connectie vanuit het internet met mijn thuisnetwerk kan maken. De setup die ik al erg lang in gebruik heb;Ziggo modem (Ubee...

MrManuzz door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

127.0.0.1 moet ik daar het wachtwoord van aanpassen Alleen-lezen Opgelost

Op mijn telefoon komt de melding, dat op het volgende adres 127.0.0.1 een wachtwoord staat dat te hacken is.Dit wachtwoord heb ik zelf niet geplaatst.Moet ik veranderen of zo laten staan?

zomersla door Raadgever
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

AOP verplaatsen Alleen-lezen Opgelost

Kabel komt binnen in meterkast in een UPC kastje. Gaat vandaar verder als groene kabel naar aansluiting in de woonkamer via een schroefverbinding.Ik wil de aansluiting in de meterkast hebben omdat tv ...

WiFi verbinding (nieuw modem?) Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, Wij hebben kort geleden onze internet snelheid laten verhogen 300/30. En de snelheid is wel iets meer geworden maar het kan vele malen beter waaronder de stabiliteit van signaal. Ik ben a...

SunXiu door Raadgever
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

solarman Alleen-lezen Opgelost

solarman smart app vraagt om 5G verbinding. Op mijn Samsung s8 heb ik die. Die is geverifieerd door Ziggo. Desondanks zegt die dat mijn device (de modem) only support 2.4G frequency band. Current Wifi...

Geen internet op nieuwe Netgear Orbi Mesh router Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Cisco Ziggo modem in bridge mode met Sitecom router werkt prima. Heb een nieuwe Orbi Mesh router + satellieten gekocht. Maar als ik die aansluit krijg ik er geen internet signaal op.Modem zowel ...

JaHoe door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Thomson TWG870UG Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nog een oud modem een Thomson TWG870UG hoe kan ik die omruilen voor een connectbox Met vr. groet

Gijs1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo powerline adapter laat netwerk niet meer zien Alleen-lezen Opgelost

Van de een op de andere dag is mijn wifi netwerk dat ik had via de Ziggo Powerline adapters niet meer zichtbaar/vindbaar. Het gaat dus om een wifinetwerk via de stopcontacten. Alle lampjes branden en ...

The Owl67 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Snelheid komt niet in de buurt van Giga Alleen-lezen Opgelost

Dag, Sinds de overstap naar giganet heb ik 99% van de tijd snelheden die lager dan de helft zijn. Er zijn al meerdere monteurs geweest, binnen zijn diverse zaken vernieuwd. Zelf heb ik kabels vervange...

HermanF door Raadgever
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Internet max - geen of slecht internet Alleen-lezen Opgelost

ik heb een vraag over connectbox en internet max ik heb vandaag een nieuwe modem gekregen om dat volgens de deskmedewerker niet goed was. aan gesloten het zelfde probleem wat ik al een tijd heb en mee...

ririmee door Stamgast
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Wps knop op Mediabox? Alleen-lezen Opgelost

Waar zit op de mediabox de wps knop?

Klompjes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

first bill with amount deducted till Sep 2021 Alleen-lezen Opgelost

Hi all, i have taken Ziggo internet connection in July, to my surprise my first bill show Sep monthly amount as well. Also what is this one of charge,is it for all , store manager was not told me anyt...

rudra1981 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Downgraden van Alles in 1 naar Internet Only Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik zou graag mijn abo willen downgraden van Alles in 1 Extra (oud portfolio) naar een Internet Only Complete (300/30 Mb) abonnement. Helaas lijkt dit niet te lukken via Mijn Ziggo omdat daar allee...

rvreulink door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen