Licenties safe online Opgelost
Ik heb een nieuwe laptop en wilsafe online eropzetten. Volgens Mijn Ziggo zijn er al 5 licenties in gebruik maar ik heb geen idee welke licentie voor welk apparaat is. Ze heten device en device1, 2, 3...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een nieuwe laptop en wilsafe online eropzetten. Volgens Mijn Ziggo zijn er al 5 licenties in gebruik maar ik heb geen idee welke licentie voor welk apparaat is. Ze heten device en device1, 2, 3...
Sinds kort kan ik regelmatig geen contact meer krijgen met Netflix. Er verschijnt een melding met rechts onderin ui-108. Het vreemde is dat het 1 op 10 pogingen wel werkt.De Netflix helpdesk zegt dat ...
Hallo, Ik heb thuis een Arris TG249LG modem.Graag wil ik i.v.m. het gebruik van een 3D-printer een VPN connectie van buiten mijn thuisnetwerk op kunnen zetten naar binnen mijn thuisnetwerk, op een vei...
De smartwifi app geeft onder de functie 'Apparaten' eindeloos het scherm: 'Laden... Dit kan tot 2 minuten duren' weer, het SmartWifi-modem wordt wel gezien, maar het laden wordt niet afgerond, hierdoo...
Hey, I have a 300mbps/30mbps subscription for the last 2 weeks, but the internet speed has been very unstable. Sometimes the download speed goes even below 1mbps, same with the upload speed. I'm attac...
Ben sinds enkele dagen gebruiker van Ziggo Mail. Voorheen outlook., daar was ik gewend een melding te krijgen, dat er afspraak in de agenda aan zat te komen. Kan ik dat in Ziggo ook instellen?
Werkt Ziggo Safe Online op een Samsung android tablet ook met chrome of dien ik een andere browser te gebruiken.
Dit is waarschijnlijk een issue die buiten de community ligt.Maar de Ziggo medewerker verwees mij door om dit hier te plaatsen. Toen Ziggo nog UPC was hebben wij een abonnement afgesloten.Tijdens het ...
Over de afgelopen maanden ervaar ik steeds vaker instabiliteit op het ziggo netwerk.Tijdens de instabiliteit merken wij dat de ping van een stabiele 15-25 ms reeks meerdere seconden verspringt naar 15...
Ik heb de SmartWifi pods ontvangen om mijn Next Mini's boven beter signaal te geven (Via de ethernet poort in de SmartWifi pods).Ik heb direct maar effe een filmpje erover opgenomen:https://youtu.be/p...
Is er een storing bij smart wifi? Krijg geen connectie met het modem, terwijl internet wel gewoon werkt
Ik woon in een apartementgebouw en zeur hier al een paar jaar over bij jullie maar mijn buren hoppen mee op mijn wifi modem van ziggo...mijn abonnement is 86 euro als alle vijf de buren mee hoppen zij...
Goedemiddag,Probleem: kan mijn technaxx security camera set wel configureren, dus wel beeld en opname op de 7 inch monitor, maar niet via app op pc of mob.telefoon! Dan geef thij steeds netwerkfout! O...
Goedenavond, Stef, nieuw op dit forum en zoekend naar een oplossing voor mijn probleem. Sinds een aantal maanden hebben wij problemen met internet en automatische reboot van ons modem.In november mont...
Gisteren mijn moeder aan de deur, de TV doet het niet meer en bellen kan ik ook niet, ojeeeeeeee denk ik, gaan we weer, niet Ziggo gerelateerd maar de oude Tele 2 verbinding op het oude adres.Ik kijk,...
Voordat ik mijn modem in bridge modus had laten zetten had ik blijkbaar een ip-adres wat soort van in Amsterdam gelokaliseerd werd. Als ik naar speedtest.net ging zag ik dat de Amsterdamse testservers...
Hello, I would like to set a fixed IP address for a few of my devices (they are not working properly and I believe this might help). I am connected to the router but I can't find the option to set a f...
Goedemiddag!Zou het mogelijk zijn om IPv6 op mijn router uit te schakelen? Ik zou graag alleen IPv4 willen hebben. Dank u!
Sedert drie dagen krijg ik bij het opstarten van mijn e-mail de onderstaande melding.'Onze monteur is even bezig met onderhoudDe website is op dit moment niet bereikbaar, maar we zijn zo weer bij je t...
hallo allemaal, sinds vandaag heb ik een connectbox Giga gekregen en opgezet. zelf draai ik voor een paar vrienden meerdere game servers. het probleem is dat ik niet een optie zie voor het portforward...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
70 | |
37 | |
10 | |
8 | |
7 |