Next mini en aansluiten via wifi verbinding Opgelost
Ik heb vandaag mijn extra Next mini ontvangen voor de tv op de slaapkamer. Nu probeer ik via wifi aansluiting te maken en dan dien ik 5 sec de WPS knop o...
Ik heb vandaag mijn extra Next mini ontvangen voor de tv op de slaapkamer. Nu probeer ik via wifi aansluiting te maken en dan dien ik 5 sec de WPS knop o...
Goedemorgen,Ik gebruik al jaren de router Ubee EVW312b van Ziggo. De internetverbinding valt regelmatig uit.Onlangs heb ik dankzij de probleemoplosser va...
Mijn instellingen: Melding: Naam en wachtwoord meerdere keren gecheckt. Met hetzelfde wachtwoord (vanuit de knipbuffer) valt gewoon aan te melden op 'mij...
Beste, Sinds kort ervaar ik vervelende pingspikes.Dus bij games zoals Warzone.Ze hebben hier alles al vervangen.Het probleem is ongeveer begonnen sinds d...
Hi there, Can you please switch my Connectbox Giga to bridge mode? I'd like to use my own router in my home network. Dank je wel, Jo & cCaudia
Hallo, Al geruime tijd heb ik te maken met een onstabiele internetverbinding. Met name in de avonduren valt internet/wifi vaak uit. Overdag werkt alles (...
Na gebruik wifi pods, herkent mijn Sony Brave wel mijn wifi adres, maar vermeldt "geen internet";en onder : geen internet"vraagt hij om mijn proxy-instel...
Mijn tv ontvangst is wisselend,de ene dag werkt het goed de dag erop werken enkele kanalen niet of vol met blokjes dan kan het de andere dag zijn dat er ...
Goedemorgen, sinds een tijdje valt de WiFi verbinding regelmatig weg. Ik heb een Cisco EPC3925. Is deze mogelijk aan vervanging toe? Ik hoor/lees graag!
Vanuit een vereniging versturen wij geregeld mail naar onze leden. Bij de leden met een @Ziggo.nl adres belandt de mail in de spambox. Bij andere provide...
Hallo Ziggo, Kunnen jullie ipv6 voor mijn thuisnetwerk uitzetten gr, Sneepie55
Beste ziggo,Hiermee vraag ik jullie om per direct de huur voor de twee smart wifipods te beëindigen. Wij hebben deze niet meer nodig nu wij naar eennieuw...
Ik heb pasgeleden een nieuwe witte Ziggo Connect Box gekregen. Ik merk nu dat wanneer ik een IPv4 poortfilter toe wil voegen, dat dit niet lijkt te werke...
Please disable ipv6 on my router. I need this to use dns proxy for my work which does not work if ipv6 is enabled.
Betreft de connectbox.Laat ik voorop stellen dat ik eigenlijk nooit problemen heb en dat alles volgens het boekje functioneert. Al bijna 1 jaar lang. Ook...
Weet iemand hoe ik mijn submappen van de Ziggomail zichtbaar kan maken op een iphone 7?
Ik maak thuis bedraad verbinding via VPN met een NAS. Ik zie de bestanden op de NAS-server, maar de bestanden zijn niet te openen. Op locatie, dus niet v...
Onderstaande link is een artikel over SmartWifi pods die te koop worden aangeboden op Marktplaats: https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-smartwifi-pods-ko...
Beste lezer, Ik heb problemen met de pods. Ik heb de stappen die zijn genoemd uitgevoerd. Meerderemalen gerest. De pods staan in de app met een uitroepte...
Begin februari heb ik de offerte voor de aanleg van de kabel naar ons nieuwe huis. Aanvankelijke plandatum was 29 april, prima op tijd voor de verhuizing...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.