Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.5KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Connect Box (Compal) en torrents snelheid problemen. Onopgelost

Ik heb nu geruime tijd de Connect Box (Compal) in gebruik. De Connect Box staat in bridge modus, want ik heb er een snelle router voor (Asus Archer AX50). Kabels zijn allemaal vervangen voor nieuw CAT...

Skylon door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Safe Online XL bij Apple producten Alleen-lezen Opgelost

Op https://www.ziggo.nl/internet/internetbeveiliging/safe-online valt te lezen: "Gratis internetbeveiliging bij Internet van Ziggo Bij Internet van Ziggo krijg je gratis internetbeveiliging voor één a...

wenvs door Stamgast
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Lage downloadsnelheid Wifi Boosters Alleen-lezen Opgelost

Hallo, De internet snelheid via mijn Wifi Boosters (ik heb er 2 in huis) gaat bij beide niet sneller dan 5Mbps download snelheid, terwijl de upload snelheid 20MBps is. De snelheid is hetzelfde via Wif...

Eelse door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

connect box herstart vanuit zichzelf Opgelost

Goedendag, connect box gaat zichzelf herstarten als ik bv een bepaalde site aanklik. bv als je op vesselfinder-punt-com naar de ever given zoekt.Conform standaard specificaties:DOCSIS 3.0Hardware vers...

DIKKEHENK door Raadgever
  • 58 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Blokkering e-mail Alleen-lezen Onopgelost

Mijn mail is geblokkeerd geweest. Heb nu alle wachtwoorden gewijzigd. Kan nu op aantal apparaten mijn oude mail niet meer zien, ook op webmail is de oudere mail doorgestreept. Alleen op mijn telefoon ...

Margils door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetsnelheid geen 300Mb maar 190Mb Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Ziggo Connect Box met een 300/30 abbo. De connect box staat in Bridge modus. Aan het modem hangt een edge router (Dell Edge610) via een korte kabel. De link staat netjes op 1000/FULL volgen...

ErikZz door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

TP Link altijd gewerkt, maar nu bagger Alleen-lezen Opgelost

Hi,Sinds van de week (denk woensdag) hele slechte en soms helemaal geen werkende WiFi netwerk via mijn TP link netwerk (3x TP link deco 4), werkte daarvoor perfect en heb helemaal niets verandert of z...

IPsec over Compal Connectbox == hoge ping Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Na flinke problemen door een slechte kabel, die nu enige tijd geleden opgelost zijn met een nieuwe grondkabel, is mijn verbinding stabiel, en krijg ik meestentijds een goede download snelheid. ...

Francesco door Gedreven Raadgever
  • 78 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 7 Likes

Hoe reset je de wifi op de ATAG one ketel? Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben een atag one ketel en via de app kun je dan je verwarming bedienen. Verleden jaar ging dat allemaal prima, maar nu is de atag one van de WiFi af en krijgen we hem er niet meer op. Contact m...

Weken door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

DDNS bij giganet Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, ik had eerder een topic geopend over ddns bij giganet. Op het modem was geen mogelijkheid op dat moment, later wel. Zodoende ook een abonnement aangeschaft bij changeip.com. Doordat het m...

Alphard door Raadgever
  • 47 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

DHCP veranderen Gigabox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe Gigabox ontvangen en ik wil het DHCP adres veranderen naar 192.168.0.xxx en ik krijg steeds de melding dat het niet mogelijk is Op het ogenblik heb ik de Ziggo Gigabox in Bridge mode...

Deco booster meterkast? Anders rood! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vanmorgen de 3 wifiboosters volgens de handleiding aangesloten.Nu lijkt het erop dat ik de "hoofd" booster in de meterkast moet houdenet de ethernet kabel naar de connectbox. Klopt dat,?Je hebt...

Spruit_r door Raadgever
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo Safeonline L kan niet op oude iMac Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een iMac (mid 2011) waarvan de meest recente update versie 10.13.6 is. Safeonline verlangt versie 10.14.Bestaat er een andere mogelijkheid om ook die al wat oudere iMac (die overigens voor mijn...

R o b door Gedreven Raadgever
  • 293 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 94 Likes

Snelheidsverhoging nog niet doorgevoerd Alleen-lezen Opgelost

Helaas is de snelheid nog steeds 50mbit in plaats van 75mbit. Modem is meerdere malen gereset. Staat in de huidige vorm in bridge modus, maar switchen naar de reguliere modus werkt ook niet. Klantense...

Tandrios door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

geen wifi - oranje lampje (connectbox) Alleen-lezen Opgelost

Dag, onze WiFi is eruit. De box opnieuw opstarten helpt niet. Dan brand het lampje heel even groen en gaat dan weer over op oranje. heel vervelend aangezien we thuis werken en nu niks kunnen doen.

Smit98 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Opzeggen WiFi booster via internet Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag mijn abonnement van de WiFi booster via het internet willen opzeggen, maar op Mijn Ziggo kan ik dit niet vinden.

liesa93 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen connectie met server Alleen-lezen Opgelost

Goedenmorgen, Ik zit met een probleem in mijn thuisnetwerk, ik zal even kort wat achtergrondinfo geven. Momenteel ben ik van huis uit aan het werk en vanwege nieuwe taken binnen mijn functie heb ik ni...

Kan ik Connectbox instellingen overzetten op Connectbox Giga? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb eerst rond gekeken naar deze vraag en ben niet uitgekomen. Ik heb een hoop apparatuur en poorten ingesteld op de 'platte' Connectbox, maar nu moet ik de Connectbox Giga aansluiten binnen twee w...

Sparker door Raadgever
  • 27 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Giganet in bridge mode eigen USG router diversen uitdagingen Alleen-lezen Opgelost

Heb mijn giganet modem in bridge laten zetten *via helpdesk van zit niet in oud UPC gebied, vreemd is dat toch alle poorten actief blijven en DHCP ook blijft fuctioneren ? krijg op mijn WAN poort op d...

Luwte door Stamgast
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen