fixed IP address Opgelost
Hello, I would like to set a fixed IP address for a few of my devices (they are not working properly and I believe this might help). I am connected to the router but I can't find the option to set a f...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hello, I would like to set a fixed IP address for a few of my devices (they are not working properly and I believe this might help). I am connected to the router but I can't find the option to set a f...
Goedemiddag!Zou het mogelijk zijn om IPv6 op mijn router uit te schakelen? Ik zou graag alleen IPv4 willen hebben. Dank u!
Sedert drie dagen krijg ik bij het opstarten van mijn e-mail de onderstaande melding.'Onze monteur is even bezig met onderhoudDe website is op dit moment niet bereikbaar, maar we zijn zo weer bij je t...
hallo allemaal, sinds vandaag heb ik een connectbox Giga gekregen en opgezet. zelf draai ik voor een paar vrienden meerdere game servers. het probleem is dat ik niet een optie zie voor het portforward...
Ik kreeg vandaag (13-5-22) een mail van ziggo.contact@ziggo.nl met de melding dat mijn emailaccount (nog een chello account) is geblokkerd voor uitgande mail. (De account zou mogelijk gehackt zijn.) I...
Ik ben onlangs overgestapt van KPN op Ziggo en heb daarvoor een Connect Box ontvangen.Vandaag heb ik mijn QNAP server omgehangen naar de Ziggo router, nadat ik hier in DHCP een vast adres voor had ger...
Welke Ziggo moderator kan mijn nieuwe modem upgraden zodat ik de HDCP adres kan invoeren en safen ? alvast bedanktJeff
NordVpn= niet compatible met Arris,heeft U een redelijk alternatief dat wel werkt?
Een plaatsgenoot/kennis op leeftijd had problemen met z'n WiFi.Dus ik ter plaatse even kijkenen er was geen WiFi en in de meterkast bleek hun oude modem,/router(TC7210)de geest gegeven te hebben.Dus Z...
momenteel kan ik met Outlook alleen mails ontvangen en niet versturen, via de pc. met de gsm lukt het wel.dit met een @Home emailadres.wie weet hier een oplossing voor?
Beste, Ik heb al langere tijd problemen met de verbinding tussen de printer en modem thuis. Telkens als ik de printer verbonden heb met mijn laptop lukt het mij niet om te printen, dan moet ik weer he...
Na de verhuizing binnenkort, krijg ik binnenkort Ziggo weer terug. Krijg waarschijnlijk een nieuw modem en wil daarop op een Lan poort een unmanged switch zetten en van daaruit een UTP-kabel naar een ...
Net uitgebreid contact gehad met de helpdesk.Circa 10 dagen geleden na aangekondigde Ziggo werkzaamheden, kreeg ik geen contact meer met mijn router.HD gechat en zij hebben modem uitgelezen; waarop he...
goedemiddagOok bij mij zijn er geen verbeteringen met de smartpods. Eigenlijk logisch want we wonen in een appartement ( dit denk ik achteraf). Alleen ik zoek me een ongeluk om ergens te vinden waar i...
Goedendag,ik ben al 4 dagen bezig met het te proberen de camera via ipcamlive te verbinden.ik heb zoals verteld is de regel voor poort 80 aangemaakt, maar als ik dus mijn externe ip adres ingeef bij i...
Ik had al sinds een aantal jaren afwijkend grillige en lage MER & Power waardes in de hogere QAM kanalen 29 t/m 32. Ook had ik in die kanalen veel correctable en uncorrectable errors. Ik heb daar nooi...
Ik zou toch graag willen weten of deze uitslagen van de Connectbox Giga correct zijn.
Ik heb Safe on Line in eerste instantie geinstalleerd. Na bezinning weer gede-installeerd. Krijg nu regelmatig Ziggo scherm met tekst: Abonnement is verlopen. Alle bescherming is uitgeschakeld. Instal...
Ik heb even een vraag. Ik heb een abbonement met 600mbps bekabeld haal ik dit ook! Alleen mijn wifi schommelt tussen de 50 en de 150 in de slaapkamer en tussen de 150 en 250 in de woonkamer. Bij de me...
Sinds vandaag kan ik 1 bepaalde website niet bereiken. Het gaat om www.socialclub.rockstargames.comIk krijg dan de volgende melding ERR_CONNECTION_TIMED_OUTIk dacht eerst dat de website of de server d...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
65 | |
38 | |
10 | |
8 | |
6 |