Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen stabiele wifi-verbinding met TP-link deco M5 i.c.m Connectbox Opgelost

Ik heb dit weekend een TP-link deco M5 geplaatst en mijn Connectbox in bridge modus geplaatst. Toch is de Wifi verbinding nog niet geheel stabiel. Situatieomschrijving: De TP-link M5 staat geplaatst i...

J.eroen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Thunderbird en de helpdesk. Onopgelost

Ik ben een nieuwe pc aan het bouwen, en nadat ik windows 10 en leap 15 (linux) geinstalleerd heb, ben ik toe aan het email programma installeren. Thunderbird, dit gebruik ik al jaren omdat het Windows...

Gps door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Timer op ethernet kanalen Connectbox Opgelost

Wij hebben vanaf de ziggo connection box beneden een kabel naar zolder lopen waar een playstation op zit. Nu wil ik graag een timer instellen zodat de ethernetverbinding ‘s nachts niet meer werkt. Is ...

LAN-poort op wifibooster B werkt niet Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb vorige week een verse installatie gekregen van Ziggo, inclusief een wifibooster met twee access points. Alles werkt naar behoren. Behalve de LAN-poorten die op de boosters zitten...

MDebets door Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Spam Opgelost

Ziggo internationale bezorging Geachte hr Standaar, U heeft (1) pakket op voorraad. Waar wilt u het laten bezorgen

Snelheidsgarantie draadloos internet Opgelost

Sinds enige tijd heb ik op mijn 250Mbit abonnement een draadloze snelheid van 20 á 30 Mbit.Volgens de klantenservice wordt tot 20 Mbit draadloos gegarandeerd, dus ‘het was prima zo’(?)Het enige wat ik...

Connectbox firmware update uitgerold? Opgelost

Beste, zojuist stopte mijn internetverbinding via de Connectbox ermee.3-11 om 10:00 na wat gerommel mijnerzijds blijkt dat er een nieuwe firmware versie van de Connectbox is gedownload.@Ziggo, klopt d...

Zeer onhandige nieuwe optie (web)mail. Opgelost

Is het iemand al opgevallen dat de wijziging in (web)mail heel snel kan leiden tot een vergissing? Het valt me op dat sinds een paar dagen de optie ‘afbeelding weergeven’ en ‘ Afmelden van verzendlijs...

Willem-A door Expert
  • 14718 Topics
  • 480 Oplossingen
  • 2783 Likes

webmail iPad - browser niet ondersteund Opgelost

Bij openen webmail op iPad krijg ik steeds mededeling dat browser niet wordt ondersteund. Pas vanaf Safari 8 of Firefox. Heb nieuwste software Apple op iPad.Als ik het via Google Chrome probeer krijg ...

Jacques14 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Deco M9 plus achter connectbox Opgelost

Goedemiddag beste forum leden,Ik heb een nieuwe Mesh wifi router aangeschaft, de Deco M9 Plus, 3 pack. Qua bekabeling kan ik 2 van de 3 units bekabeld aansluiten, de derde op zolder zal via Wifi moete...

jmvvliet door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen internet thuis - alleen met mijn telefoon Opgelost

Hoi, de afgelopen dagen heb ik thuis geen WiFi verbinding. Dit terwijl iedereen in het huis zonder problemen gebruik van kan maken. Op school en andere plekken doet de WiFi het wel op mijn telefoon, g...

Melissax01 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Webshop artikel betalen via IDeal/ABNAmro-rekening- Opgelost

Tot voor kort als ik een artikel bij een webshop kocht via IDeal en mijn ABNAmro-rekening kreeg ik bovenaan op mijn scherm een groene beveiligde site.Die moest je weer Eindigen, anders kon je niet mee...

Wat is er mis met mijn verbinding? Opgelost

Goedemiddag!Ik verlies iedere dag gemiddeld zo'n 5 tot 10 keer verbinding. Desktop via kabel. Dit zijn de US/DS waardes.

Niels86 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat betekent 'safe online' Opgelost

Ik vraag me af wat 'safe online' inhoudt.Is het een soort van bescherming tegen virussen of is het een bescherming dat niemand op jouw WiFi kan, mits ze jouw code hebben?

Wiifibooster heeft dezelfde netwerknaam als modem Opgelost

Sinds een paar weken heb ik een wifibooster (bedraad) bij ziggo gekocht. Om niet ieder keer handmatig het sterkste netwerk in te moeten stellen, heb ik de wifibooster dezelfde netwerknaam gegeven als ...

piet53 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

schijfgebruik safe online (F-secure) Opgelost

Hoi, ik maak al tijden gebruik van Safe Online (f-secure) als mijn anti-virus. Na continu tegen een volle c schijf aan te lopen had ik besloten om door middel van WinDirStat eens te kijken wat nu zove...

gerritvb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobotix van buitenaf benaderen Opgelost

Goedendag, ik heb van ziggo een technicollor TC7210 en 2 camera's van Mobotix voor onze kinderen.Nu wil ik graag deze camera's van buitenaf ook kunnen benaderen.Wie kan mij stap voor stap aangeven wat...

Volgorde Wifi Opgelost

Ik heb een coonectbox die mijn thuisnetwerk beheert.Ik heb een pelletkachel met een eigen wifinetwerkik heb een omvormer voor mijn zonnepanelendie geven allemaal een wifi signaalAls ik mijn iphone geb...

Ale door Liefhebber
  • 61 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 10 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen