Als IPV6 is ingeschakeld is portforwarding niet mogelijk. Opgelost
Hallo, Ik krijg van de Zakelijke helpdesk het in het onderwerp genoemde als antwoord.Mijnsinziens dus ook als mogelijke oplossing van mijn probleem met p...
Hallo, Ik krijg van de Zakelijke helpdesk het in het onderwerp genoemde als antwoord.Mijnsinziens dus ook als mogelijke oplossing van mijn probleem met p...
Ik wil graag een verbinding met de zonnepanelen tot stand brengen met een IP-adres dat niet verandert!!! Hoe kan ik dat het beste gaan proberen?
Heb een Safe Online abonnement voor 3 apparaten. Geruime tijd heeft Safe Online goed gewerkt op die drie apparaten. Sinds enige tijd (na installatie MacO...
Kan ik een vervangende coaxkabel met 2 F-connectoren geleverd krijgen door Ziggo, ipv de meegeleverde met 1 F-connector?
Van: https://tweakers.net/nieuws/201972/ziggo-gaat-nieuwe-max-en-giga-abonnementen-met-docsis-31-modem-leveren.html VodafoneZiggo levert sinds deze week ...
Hallo, Na het instellen van DMARC krijg ik vaak reports en vraag me af hoe ik dit moet lezen en wat nu hier de oorzaak van is. Ik las ergens op die forum...
Mijn router geeft alleen 2,4g door en geen 5G.dit is gekomen nadat 2,4g uitgevallen was en na resetten weer terug was.alleen 5G is nu verdwenen.nogmaals ...
HalloIk had deze vraag al gesteld in een ander topic, maar deze bleek al opgelost dus ik kreeg weinig reacties...Ik probeer een booster aan mijn wifinetw...
hallo, heb nu een paar maanden de connectbox giga, toen ik deze kreeg kon ik deze gewoon zelf in bridge modus zetten net zoals alle andere modems, waarom...
Ik heb ter vervanging van de mediabox xl de next mini ontvangen en deze verbonden met wifi. Omdat de verbinding soms verbroken werd, heb ik de oude media...
Sinds enkele weken (al bijna 3 maand) hebben wij last van een haperende internetverbinding. Het videovergaderen gaat in een matige kwaliteit (haperend be...
Beste forumleden, Sinds kort heb ik een internetabonnement van Ziggo. Hoewel het internet soms even vlug is, zijn er veel momenten dat het traag is, terw...
Zojuist Ziggopakket ontvangen als nieuwe klant. Ik moet een afspraak maken met een monteur want de hoofdaansluiting moet aangesloten worden door een mont...
Goedemiddag, Ik ging er domweg vanuit, dat Windows altijd de snelst mogelijke wifi verbinding maakt, die de hardware aan kan. Maar nu ik dit de laatste t...
Graag zou ik IPv6 willen laten uitschakelen op mijn Connectbox Giga modem. Deze heb ik vorige week ontvangen en sindsdien ervaar ik problemen met o.a. Te...
de poort 25565 wil niet meer open, eerst deed hij het gewoon maar na een tijdje wil deze poort niet meer openen. Iemand een idee wat dit zou kunnen veroo...
Hallo, Sinds vamiddag heb ik ineens geen internetverbinding meer en krijg ik de melding Internet toegnag geweigerd.Modem 15 min uit gehad, heel even inte...
Ik gebruik portforwaring en wil een regel verwijderen. Dit lukt niet meer, als ik op wissen klik en daarna op instellingen opslaan klik. De regel wordt v...
Door de laatste Ziggo nieuwsbrief kwam ik op mijn vraag. In de tips van deze nieuwsbrief staat dat je bij het surfen altijd https moet gebruiken. Een no-...
Goedeavond, ik heb vanmiddag al met Ziggo gebeld. Helaas begreep ik niet helemaal wat ik nu moest doen. De vraag is, ik heb in nov. 2021 2 wifibooster po...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.