Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 13.2KOplossingen
  • 18.3KDiscussies
  • 174KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen inkomende e-mail Opgelost

Beste mensen,Ook ik kan geen e-mail meer ontvangen sinds1april 2022.verzenden gaat wel, maar ontvangen niet. Ingelogd bij Ziggo-Mail kan ik wel mijn inkomendemail bekijken, maar op de tablet, iPhone e...

Traag Internet Opgelost

Hallo, heb al e.e.a. gelezen hier over dit Topic en heb veelal dezelfde problemen. Ik heb een 600Mbit abbo, maar haal tegenwoordig maximaal net aan 300Mbit en in het weekend veel minder (soms maar100)...

Frenklin door Gedreven Raadgever
  • 10 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 6 Likes

Nieuwe modem voor de buurman ?? Opgelost

Mijn oudere buurman met bijna geen technische kennis heeft mij gevraagd om z'n nieuw ontvangen modem aan te sluiten.Echter wat mij verbaasd is het volgende:Hij heeft nu een "Connectbox" type : CH7465L...

ravahu door Raadgever
  • 91 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 22 Likes

Wifi ontvangst op mijn laptop Opgelost

Ik gebruik de Wifi van de connect box [ in de gangkast] op de begane grond voor de internetverbinding met mijn laptop op de eerste verdieping. Toenemend is de wifi zwak en soms valt het weg.Ik gebruik...

Josria door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slechte verbinding Opgelost

Ik heb sinds dat er onderhoud is geweest een paar x per dag slechte verbinding.Heb de melding verbonden (partial bonding)Mijn downstream in de modem geeft dan niks meer aan.Splitter en kabels zijn al ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen