Connect Box stabiliteit problemen Opgelost
Beste,Ik heb diverse problemen met de Connect Box.De 3 problemen die telkens terugkomen zijn:1. Internet verbinding valt nu en dan weg (bekabeld en wifi, hick ups)2. VPN verbinding die vaak disconnect...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,Ik heb diverse problemen met de Connect Box.De 3 problemen die telkens terugkomen zijn:1. Internet verbinding valt nu en dan weg (bekabeld en wifi, hick ups)2. VPN verbinding die vaak disconnect...
Mijn laptop is opnieuw schoon geïnstalleerd. Programma’s / Win 365 home office staat er weer op. ik probeer safe online opnieuw in te stellen maar dat lukt niet. Pop-up verschijnt niet. Ondanks aangep...
Ik heb enige tijd geleden een pishingmail gekregen vanuit mijn eigen emailadres.Ik heb dat toen aangemerkt als spam en ik krijg het niet meer zo gewijzigd dat wanneer ik mijzelf een mailtje stuur deze...
Ik ben al jaren klant bij ziggo. Destijds de Technicolor TC7210 ontvangen. Nadien deelgenomen aan de IPv6 pilot (wat prima werkte), maar die optie is inmiddels al geruime tijd weggevallen en ik wil we...
Hallo, heb sinds vorige week woensdag een synchronisatiefout in Windows Mail. Ik heb alles al geprobeerd......herstellen, vernieuwen, verwijderen en opnieuw een account aangemaakt. Windows 11 geïnstal...
beste mensen, sinds 2 weken kan ik geen e-mail meer verzenden, wel normaal ontvangen; web-mail werkt wel M'n mail programma: Entourage (2008!) versie 12.2.9 op een iMac met OS 10.9.5 ik heb de box "sm...
Goedemorgen, Mijn ouders kregen onlangs deze mail hieronder van "Ziggo". Kan dit kloppen en is het 088 nummer van Ziggo? Ik kan dit namelijk nergens terugvinden op de Ziggo website.Mijn moeder heeft u...
Hoi, ik heb een speedtest gedaan en zijn dit de normale waarden? Download 51.4 Mbps en Upload 9.8 Mbps.Ik vind dat hij langzaam aan het laden is vandaar.Groet René
Goedemorgen, Ik heb TP-Link Deco aangeschaft, en geprobeerd het aan te sluiten. Zodra alleen de main unit aansluiten op Connect Box gaat het wel goed. Als ik probeer de 2de deco met kabel aansluiten o...
Beste, Ik heb all-in-one van Ziggo. Mijn hoofd router is een technicolor-tc7210 Daarnaast hebben wij op zolder nog een wifi booster Ziggo TP-link C7 Vandaag 26 mei 2022 ontvang ik een nieuwsbericht ov...
Hallo!Ik heb een vraag over wat mijn beste optie is in mijn situatie om mijn thuisnetwerk te verbeteren. Sinds we de upgrade naar een SmartWiFi modem hebben gekregen is de WiFi verbinding op de tweede...
In de afbeelding zijn de errors, van 10 dagen, te zien op het OFDM kanaal. Ik heb geen problemen en toch vind ik het vreemd. Iemand een idee? Mijn splitter is een POA-01-B.
Hallo allemaal, Vandaag tijdens thuiswerken een complete herstart van de Compal. Dit is echt onacceptabel. Vanaf 24-04-2022 is dit vaker gebeurt. De T3 time outs begonnen ook sneller op te lopen, ipv ...
Goedendag mensen, Ik heb de laatste tijd dat enkele keren per week mijn internet verbinding wegvalt. Dan komt het rode telefoontje aan de voorzijde tevoorschijn en dat moet ik het modem opnieuw opstar...
Good morning, My internet has worked perfectly until this morning, I can connect to the modem by wifi or cable, but I have no internet access either way. The wifi light is on, but the connection light...
Hello. I received a new media box. Unlike the older media box, the ethernet ports are blocked out, meaning i cant connect the ethernet cables i have in place to extend the internet upstairs. Will a US...
Ik heb een vermoeden dat mijn Ziggo modem niet helemaal goed meer werkt en mogelijk anders is geconfigureerd dan voorheen. Nu wil ik contact komen met Ziggo support maar het is me niet duidelijk hoe d...
Situatieschets (zie tekening)A- Ziggo modem staat op begane grond voordeur meterkast (0) (Wifi staat uit)B- Kabel van (0) direct naar een netgaer switch in woonkamer (Ong 10 meter)C- Op de netgaer swi...
Onder mijn ziggo account hangen twee mailadressen, één van de twee is nog een oud casema mailadres dat ik niet gebruik en ik wil het graag verwijderen, maar bij dat mailadres is die optie er niet, ik ...
Hallo, Ik heb een Tp-Link TL-SG10S switch die sluit ik aan op de connectbox en ineens is de snelheid gezakt van 300 naar 93.Modem hard reset gedaan maar helpt niets. Dit probeer ik te realiseren bij i...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
41 | |
9 | |
7 | |
7 |