Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 13.2KOplossingen
  • 18.3KDiscussies
  • 174KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

IP veranderen Opgelost

Ik zou graag mijn IP adres veranderd zien, niet omdat ik een ban heb of wat dan ook. Maar omdat men vermoed die iemand op een forum iets met mijn IP heeft gedaan. Heb al hulp gezocht bij pchelpdesk/be...

Liesbeth54 door Gedreven Raadgever
  • 75 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 18 Likes

Email - submappen Opgelost

In Windows 10 heb ik mijn email account van Ziggo geïnstalleerd met daaronder een x-tal submappen, wanneer ik inlog via een andere PC (Firefox of Google Chrome) zie ik ze niet allemaal terug, eigenlij...

CockElly door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Dual stack/IPV4 Opgelost

Beste moderators, Op welke wijze kan er gerealiseerd worden dat mijn connectbox giga in Dual stack modem gezet kan worden zodat ik port forwarding kan gebruiken?

Erbst door Stamgast
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

internet kabel te kort Opgelost

hebben een nieuwe internetkabel gekregen maar deze is te kort , we hadden 13 meter besteld en kregen maar 10 meter. Het ordernr. is: 41114356. De kabel moet 15 meter zijn, om goed aan kunnen sluiten. ...

m.lemmens door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ubee 3200 vervanging Opgelost

Hi ik heb al wat jaartjes een Ubee 3200 als modem en die begint de laatste tijd wat kuren te krijgen, en die kan de wifi Intel(R) Wireless-AC 9260 160MHz of andere nieuwere wifi cards in onze nieuwe l...

Pilae door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

ik krijg mail niet verzonden Opgelost

@Bert ... daar ben ik weer. Nu met het probleem dat als ik op EEN bepaalde mail wil reageren, ik telkens een bericht terug krijg van de Systeembeheerder met o.a. het volgende bericht: 554 5.2.0 SMTP60...

talloentje door Gedreven Raadgever
  • 50 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 8 Likes

Nadelen IPv4 Only Opgelost

Wat zijn de nadelen wanneer ik mijn connectbox laat omschakelen naar IPv4 Only. Ik weet alleen dat IPv4 adressen niet onbeperkt uitgereikt kunnen worden, heeft dit er iets mee te maken

Erbst door Stamgast
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Port forwarding Opgelost

Daar ben ik weer  Ik heb op mijn NAS een VPN Server draaien, om deze te kunnen benaderen dien ik Port Forwarding in te schakelen. Op mijn connectbox Giga kan ik deze optie echter nergens vinden.Wie k...

Erbst door Stamgast
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

oud modem evm 320B Opgelost

Ik heb nog steeds een Ubee EVM 320B modem zonder wifi. Daarachter zit een high end router van Asus.Aangezien dit modem wel aan het eind van zijn capaciteiten en mogelijkheden zit lijkt het mij verstan...

bartoni door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

IPv4 toevoegen Opgelost

Goedendag, Afgelopen weekend met uw collega's een aantal maal (3x) geprobeerd IPv4 te activeren/installeren ivm port forwarding, helaas niet gelukt. Mijn abonnement is inclusief IPv4, maar de function...

Tiessens1 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen