Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Dataverkeer op netwerk bekijken Onopgelost

Hallo, Ik wil graag inzicht over welk apparaat in huis wanneer online is en eventueel ook waarmee verbonden. Dus ook telefoons, PS4 en smarttv. We hebben compal router van ziggo. Is dat via de router ...

Ictinus door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet extremely slow Opgelost

Good evening Since approximately 2 weeks ago, the download speed dropped to an extremely low speed (between 2 and 5mb/s) while my upload speed remained quite normal. I am using the same ConnectBox for...

stevenlc door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo bounced mail AAN mijn klanten. Opgelost

Hallo, kan iemand van ziggo / libertyglobal svp even contact met ons opnemen? De mailserver smtpq3.tb.mail.iss.as9143.net loopt nu al 4 dagen mail aan onze klanten ( @dds.nl en @eigendomein van klant ...

basdds door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

niewe scam service? klantenservicenummernederland.nl/ Onopgelost

Na de veranderingen van youtube wou ik graag met ze in contact komen.Vervolgens stond deze site en telefoon nummer bovenaan:https://klantenservicetelefoonnummernl.nl › ...Web resultsYoutube Klantenser...

Marfnl door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan er een netwerkstoring plaatsvinden in het weekend? Opgelost

Krijg je ook ziggo storingen in het weekend?zie foto hieronder. Dat is een foutcode die ik op de modem zie wanneer de storingen optreden.vandaag (17 nov 2019) hebben de storingen drie uur plaatsgevond...

na 48 uur geen internet Opgelost

Elke 48 uur moet ik mijn computer opnieuw opstarten omdat de internet verbinding weg valt. Mijn computer staat 24/7 aan. Heb al een vast ip adres gegeven maar nog steeds zit ik met het probleem. Is er...

Schapie door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

TP Link C7 achter Connect Box verliest dagelijks verbinding Opgelost

Het thuisnetwerkWe hebben een Connect Box (voorheen een Mediabox), met een WiFi-netwerk. Daar achter zit een TP Link C7. Daarachter zit een Linksys E1200.Het probleemSinds we de Mediabox hebben (laten...

mac-filtering draadloos Opgelost

Ik was bezig met routerinstellingen omdat uitwisselen van bestanden via thuisnetwerk ineens supertraag werd. Dat probleem opgelost, maar nu kwam ik de omschrijving mac-filtering tegen. Ik weet wel ong...

Isa_z door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet en tv hapert vooraal vervelend dat online gamen ps4 niet gaat Opgelost

jaar geleden verhuisd naar appartement en afgelopen maanden regelmatig een zwak tv signaalstoringen door het beeld en soms signaal verlies. Sinds kort internet en heb ik een arris modem gekregen. onli...

eelco74 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Automatisch uitgelogd Opgelost

Waarom word ik steeds automatisch uitgelogd op mijn Ziggo webmail?

KafuRuin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verificatiefout met de Wifispots Samsung Onopgelost

leg eens uit hoe het kan dat ik wel een verbinding krijg met een zwak wifispot maar als ik bij sterke wifispots en dus ook bij andere Ziggo klanten krijg ik alleen maar verificatiefout op mijn telefoo...

goofie123 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PlayStation: Verbindingsproblemen zowel via de kabel als via wifi Opgelost

Goedenavond!Na vele topics te hebben gelezen, contact te hebben gehad met een medewerker via de chat en zelf dingen uitgezocht te hebben, blijf ik mijn probleem houden.Ik ben pas sinds kort bij Ziggo ...

WiFi boven beter dan beneden. Onopgelost

Ik heb beneden een technicolor modem en boven een wifi booster acces point van ziggo. Sindsdien meet ik boven 250 mbps en beneden nog maar maximaal 70 mbps. Hoe kan dit????

In browser staat voor IP van Connectbox niet beveiligd Opgelost

Ik heb een Connectbox van Ziggo. Aangezien er bij mij sprake was van poortscan en ik daardoor door Ziggo afgesloten werd, wilde ik alles weer opnieuw instellen. Wanneer ik dan het IP adres van de Conn...

Jacovries door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Down-up snelheid laag bij modem in bridge mode Opgelost

Hallo, Heb een start internet abonnement bij Ziggo, de snelheid zou moeten zijn 50mbit down en 5mbit up.Deze snelheid heb ik ook prima gehaald met normaal gebruik van de router, maar was zeer ontevred...

Roelofk85 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen