Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.7KOplossingen
  • 46.6KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wachtwoord modem in bridge vergeten. Opgelost

Ik heb een Ziggo Connectbox in Bridge staan en heb er een eigen wachtwoord ingezet.Dit wachtwoord heb ik netjes genoteerd maar hij geeft plotseling aan dat het ongeldig is.Ook kan ik geen inlognaam in...

borry52 door Expert
  • 1059 Topics
  • 14 Oplossingen
  • 322 Likes

Verzoek: IPv6 omzetten naar IPv4 Opgelost

Beste medewerker Ziggo,Kunnen jullie mijn modem op IPv4 only instellen. Dit zodat ik gebruik kan maken van port forwarding.Dank

Grauenkamp door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Waarschuwing: Ziggo verjaardagsscam Onopgelost

Hi gang,Ik weet, ik weet… dit soort waarschuwingen hebben niet enorm veel nut omdat diegene die hier vatbaar voor zijn ze toch nooit lezen. Afin.Vandaag opende ik mijn browser en gebeurde mij dit: Een...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 214 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 56 Likes

VPN verbindingsfout - Norton Security Deluxe Opgelost

Mijn nieuwe Norton Security Deluxe geeft de volgende melding:“Verbindingsfout.Uw huidige netwerk blokkeert VPN-verbindingen.Wijzig uw netwerk en maak opnieuw verbinding.” Zou wel fijn zijn als ik mijn...

Herto door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tp link deco m9 installeren Opgelost

Ik ben een TP link deco m9 aan het installeren met een ap maar krijg een paar vragen. En wat moet ik daar invullen. Bv verbindingsoort denk PPTP moet zijn klopt dat en daarna moet ik iets invullen bij...

Overeem44 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Port Forwarding Opgelost

Hi, I was wondering is there a way to make port forwarding available? Cause i’ve been looking in my connect box settings, there was nothing, i saw some other post about that, and guides but there is n...

Soundas door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Safe Online - installeren lukt niet Onopgelost

Safe Online opnieuw installeren lukt niet op Desktop omdat Mijn Ziggo aangeeft dat het aanwezig is ondanks gebruik F-secure verwijderingsprogramma! Wat moet ik doen om Safe Online terug te krijgen?

Ruudje49 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Customer Beloningsprogramma Opgelost

Op mijn PC wordt automatisch een web-pagina geopend van Ziggo Customer Beloningsprogramma.Dit is een soort enquete waarbij je enkele vragen moet beantwoorden en daar kun je een Samsung telefoon winnen...

ftd door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Gastnetwerk via wifibooster Opgelost

Om de wifi ontvangst op de 1e verdieping te verbeteren heb ik een wifi booster van Ziggo aangeschaft. Na het installeren, middels een netwerkkabel, heeft deze een gastnetwerk aangemaakt. Een probleem ...

Rizidan door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alleen gastennetwerk via ConnectBox Opgelost

Dag Forum,Ik wil via de Ziggo Connect Box alleen het Wifi gastennetwerk beschikbaar stellen. Het gewone Wifi netwerk wil ik uitschakelen, omdat ik wil werken met een Unifi Switch en enkele Access Poin...

Lerxt door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi AR App om je dekking te bekijken wil mijn MAC adressen? Opgelost

Las ergens dat deze App een goed inzicht zou kunnen geven over de Wifi dekking in je huis.Alleen zag ik dat Ziggo wat informatie van mij wil, ik neem aan voor de werking van de App.Alleen wat ik niet ...

LeoGraper door Liefhebber
  • 29 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 12 Likes

Invalid sieve credentials. Opgelost

Ik krijg bij de E-mail-Instellingen de melding: Invalid sieve credentials. Ik kan dan ook bepaalde instellingen niet aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld nu de functie ingeschakeld om de mails door te sture...

Storing Youtube Onopgelost

Voor wie het nog niet gemerkt heeft:Momenteel is er een storing waardoor playlists en gebruikerskanalen niet meer bekeken kunnen worden (foutmelding).Ligt dus niet aan je Ziggo aansluiting.

Nick999 door Expert
  • 3908 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1069 Likes

Geen stabiele wifi-verbinding met TP-link deco M5 i.c.m Connectbox Opgelost

Ik heb dit weekend een TP-link deco M5 geplaatst en mijn Connectbox in bridge modus geplaatst. Toch is de Wifi verbinding nog niet geheel stabiel. Situatieomschrijving: De TP-link M5 staat geplaatst i...

J.eroen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Thunderbird en de helpdesk. Onopgelost

Ik ben een nieuwe pc aan het bouwen, en nadat ik windows 10 en leap 15 (linux) geinstalleerd heb, ben ik toe aan het email programma installeren. Thunderbird, dit gebruik ik al jaren omdat het Windows...

Gps door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Timer op ethernet kanalen Connectbox Opgelost

Wij hebben vanaf de ziggo connection box beneden een kabel naar zolder lopen waar een playstation op zit. Nu wil ik graag een timer instellen zodat de ethernetverbinding ‘s nachts niet meer werkt. Is ...

LAN-poort op wifibooster B werkt niet Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb vorige week een verse installatie gekregen van Ziggo, inclusief een wifibooster met twee access points. Alles werkt naar behoren. Behalve de LAN-poorten die op de boosters zitten...

MDebets door Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen