Waarde van Zakelijk Internet Pro Alleen-lezen Opgelost
Goededag, Momenteel heb ik Ziggo Zakelijk internet. De laatste tijd was ik een beetje naar Zakelijk Internet Pro aan het kijken. Reden hiervoor is door e...
Goededag, Momenteel heb ik Ziggo Zakelijk internet. De laatste tijd was ik een beetje naar Zakelijk Internet Pro aan het kijken. Reden hiervoor is door e...
Hallo, ik wil mijn wifipods graag terugsturen. Ik maak er namelijk geen gebruik van en de vrije periode loopt volgende maand af.Opzeggen moet via de klan...
Beste Ziggo, Zojuist was ik aan de telefoon met een medewerker van de klantenservice en die verwees mij naar dit forum.Mijn IP adres wijzigt steeds (onge...
Hi! Since one week our internet speed is ridiculously slow (only 9,8 Mbits download of a 100Mbits contract) and unstable. I checked and everything seems ...
Goedemorgen, ik heb via de chat een aantal dagen geleden gevraagd om mijn router op IPV 4 only te zetten. Het is echter nog niet gebeurd. Kan een Ziggo m...
kunnen jullie navragen wat de werkzaamheden van Wanneer we bij u in de buurt werkenDatum: 25 oktober 2022Werktijden: Van 1:00 tot 6:00 uur inhouden dit i...
Misschien een hele stomme vraag, maar heeft het nut om alle poorten van de ziggo modem aan te sluiten op een switch? Heb je daar iets van voordeel mee al...
Beste mensen, ik heb net een nieuw modem geïnstalleerd (Sagemcom) en het werkt. Ik krijg nu echter vanuit de smart wifi app geen verbinding met het modem...
Ik kreeg een brief dat binnen 2 weken mijn modem wordt vervangen (reden: huidige te langzaam).Ik heb een nu een smartwifi modem (witte Compal) en die zie...
Goedenavond na aanleiding van wat tweets heen en weer ben ik hier naar toe verwezen omdat het probleem bij ziggo zelf niet bekend voorkomt en mij zo 1 2 ...
Beste Ziggo moderators, Eind mei is bij mij de bootfile/configuratiefile aangepast van internet300_30_wifion_v4-sip.bin naar bac104000106xxxxxxx vanwege ...
Ik probeer mijn Homebase 2 van Eufy te koppelen aan mijn nieuwe router van Ziggo. Voorheen had ik KPN en was de Homebase zo gekoppeld. Ik heb alle proble...
Hallo, ik wil het abonnement op de smartwifi pods stopzetten en retourneren maar vindt hiervoor geen optie in de app/website. Kunt u dit voor me regelen ...
Ik krijg steeds deze Melding. Heb een account aangemaakt..
Hallo @Cecilia Ik wil graag de WiFi Pods opzeggen en terugsturen. Hoe moet ik dat doen en zijn daar speciale dozen voor?
Beste,Ik ben bezig met het verhuizen naar een appartement en ben net een nieuwe Ziggo klant. Ik heb een, naar mijn idee, behoorlijk verouderde AOP aanslu...
Wat we willen: Een netwerksegment waar alleen de kinderen verbinding mee hebben. Hiervan krijgen ze de netwerknaam en het wachtwoord. Een filteringregel ...
In Mijn Ziggo staan gegevens van apparatuur die naar mij opgestuurd zijn, maar die ik weer terug gestuurd heb. Nu heb ik gisteren bij nieuwe apparatuur g...
Ik heb twee vragen over de nieuwe SmartWifi pods in combinatie met de Ziggo Connect Box. 1) Begrijp ik goed dat bij het aansluiten van de nieuwe SmartWif...
Ik ben emails kwijt die in mijn Postvak in staan. Ik zocht vandaag een mail van augustus, maar kwam erachter dat de mails in mijn postvak niet verder ter...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.