Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 13.2KOplossingen
  • 18.3KDiscussies
  • 174KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wifi Pods problemen Onopgelost

Hi, Ik heb de WifiPods recentelijk geinstalleerd. Nu heb ik 2 problemen: 1) Speedtests wijzen uit dat mijn Wifi zonder Wifi Pods sneller is dan met. Zonder pods haal ik ~216 mbit - 345 mbit, afhanekli...

MM11 door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

mail historie verdwenen Opgelost

Van de week mails verplaatst naar een email-map onder Postvak In.O.a. mails mbt vakanties en andere reserveringen.Deze map nog een paar maal bekeken naderhand (bv om parkeerreserveringen te maken).Van...

mariov door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Internetkabel op rol Opgelost

Hallo, Ik wil graag vanuit de meterkast een bekabeld netwerk aanleggen voor het internet. Wat ik niet graag doe is het klusje na een paar maanden nog eens dunnetjes over moeten doen omdat ik de verkee...

Maggni door Raadgever
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Deco M4 Mesh 1200 herinstalleren? Opgelost

Goedemorgen allen, Kan je de Deco app zonder problemen verwijderen en opnieuw installeren? Reden een instelling die ik heb aangevinkt geeft een probleem, als ik thuis kom staat het vinkje van de WiFi ...

Jeryanmi door Gedreven Raadgever
  • 74 Topics
  • 7 Oplossingen
  • 19 Likes

Wifi boosters opzeggen Opgelost

Goedemorgen, Ik wil graag mijn 3 wifi-boosters opzeggen. Via het abonnement zelf staat er dat ik contact met de klantenservice moet opnemen. Kan het dan ook via deze route?

mandym door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eigen modem/router Opgelost

LS, Aangezien ik best wel veel problemen heb met de Connectbox (hij pakt standaard het 2.4MHz signaal ipv het 5.0MHz signaal waardoor zowel mijn laptop als mede mijn smartphone een erg lage snelheid h...

Oplossing blokkade Internet Onopgelost

Hoi, is het mogelijk dat ik ergens via de deco of de kabelmodem, kan zorgen dat er geen nieuwe apparaten meer verbinding kan maken met mijn netwerk? Mijn zoon pas elke keer zijn macadres aan op zijn p...

Strandbal door Stamgast
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen