vervanging van de modem Opgelost
Ik kreeg een brief dat binnen 2 weken mijn modem wordt vervangen (reden: huidige te langzaam).Ik heb een nu een smartwifi modem (witte Compal) en die zie...
Ik kreeg een brief dat binnen 2 weken mijn modem wordt vervangen (reden: huidige te langzaam).Ik heb een nu een smartwifi modem (witte Compal) en die zie...
Goedenavond na aanleiding van wat tweets heen en weer ben ik hier naar toe verwezen omdat het probleem bij ziggo zelf niet bekend voorkomt en mij zo 1 2 ...
Beste Ziggo moderators, Eind mei is bij mij de bootfile/configuratiefile aangepast van internet300_30_wifion_v4-sip.bin naar bac104000106xxxxxxx vanwege ...
Ik probeer mijn Homebase 2 van Eufy te koppelen aan mijn nieuwe router van Ziggo. Voorheen had ik KPN en was de Homebase zo gekoppeld. Ik heb alle proble...
Hallo, ik wil het abonnement op de smartwifi pods stopzetten en retourneren maar vindt hiervoor geen optie in de app/website. Kunt u dit voor me regelen ...
Ik krijg steeds deze Melding. Heb een account aangemaakt..
Hallo @Cecilia Ik wil graag de WiFi Pods opzeggen en terugsturen. Hoe moet ik dat doen en zijn daar speciale dozen voor?
Beste,Ik ben bezig met het verhuizen naar een appartement en ben net een nieuwe Ziggo klant. Ik heb een, naar mijn idee, behoorlijk verouderde AOP aanslu...
Wat we willen: Een netwerksegment waar alleen de kinderen verbinding mee hebben. Hiervan krijgen ze de netwerknaam en het wachtwoord. Een filteringregel ...
In Mijn Ziggo staan gegevens van apparatuur die naar mij opgestuurd zijn, maar die ik weer terug gestuurd heb. Nu heb ik gisteren bij nieuwe apparatuur g...
Ik heb twee vragen over de nieuwe SmartWifi pods in combinatie met de Ziggo Connect Box. 1) Begrijp ik goed dat bij het aansluiten van de nieuwe SmartWif...
Ik ben emails kwijt die in mijn Postvak in staan. Ik zocht vandaag een mail van augustus, maar kwam erachter dat de mails in mijn postvak niet verder ter...
Goedemiddag, Ik probeer al enkele dagen hier in te loggen, maar telkens zegt ie dat Vodafone aan de systemen aan het werk is. Nu eindelijk ingelogd. Graa...
Goedenavond, Sinds halverwege de middag hebben we geen internet. Normaliter doe ik standaard-procedures wanneer er geen internet is; opnieuw opstarten, o...
Ik heb een brief gekregen van KPN over de aanleg van glasvezel, eventueel tot in de woning. Moet ik dat laten doen, of zo laten? Ik ben niet van plan ove...
Hallo, Ik heb een vraag. Ik wil graag de Ubee 1318 in bridge bereiken echter doet hij dit niet. Het ip adres wat ik probeer te bereiken is natuurlijk 192...
Ik probeer IPv6 te configureren in mijn netwerk via de TPLink Omada Controller maar ik loop een beetje vast op de configuratie voor de clients. Apparatuu...
Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Tijdens werkzaamheden in de tuin is de coax kabel van Ziggo doo...
Al enkele weken heb ik veel storingen in het aan- en uitschakelen van de slimme stekkers op de wifi samen met de Toon thermostaat. Voorheen zelden een ge...
Na jaren zonder problemen toegepaste internet (kabel) werkt deze niet meer, wel via WIFI.Als de kabel is verbonden met de Connectbox en de iMac, is er ge...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.