Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Packet loss Onopgelost

Er lijkt weer wat instabiliteit in mijn netwerk te zitten wat terug te vinden is als packet loss. Alles opnieuw opgestart inclusief router maar probleem is er nog steeds. Dit is vorig jaar al eerder v...

JariI door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overzetten mailarchief van Windows Live Mail naar Windows 10 Mail Opgelost

Binnenkort wordt win live mail niet meer ondersteund. Ik wil overstappen op win mail voor win 10. Dat heb ik al geïnstalleerd. Nu heb ik in win live mail een heel verfijnd mailarchiefsysteem/mailadmin...

Wegvallende internetverbinding via Technicolor 7210 modem Opgelost

Dagelijks valt de internetverbinding een heel aantal keren weg (ca. 3 tot 8 keer). De WiFi verbinding blijft wel in orde. Na ca. 5 a 10 minuten, soms langer, herstelt het zichzelf weer. Iemand die daa...

gertbij door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Wordt verkeer aan poort 443 door Ziggo beperkt? Opgelost

Goedemiddag allen! Vanuit Twitter kom ik hier terecht, na wat zoek werk kan ik nog niet helemaal een oplossing / zelfde soort situatie vinden. Waar ik dus mee zit is dat ik mijn Connect Box in bridge-...

DanielB1990 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Is de Ziggo Wifibooster geschikt als accespoint? Opgelost

Ervaar vaak problemen uitvallend netwerk. Ik heb het dan niet alleen over Wifi maar juist ook over de LAN verbinding. Heb een nieuw Ziggo los Connectmodem met sterk Wifi signaal begane grond. In woonk...

seuter door Liefhebber
  • 29 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

IP-adres verandert spontaan Opgelost

Ik heb al zo’n 15 jaar denk ik Ziggo en IP adres veranderd nooit. Wel als ik modem/router reset o.i.d. maar nooit als ik nergens aankom. Zit ik net beetje te internetten valt heel ff de verbinding weg...

mt07 door Raadgever
  • 82 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Apps via wifi werken slecht - oplossing DHCP instelling Opgelost

Verschillende apps op de mobile telefoons van onze gezinsleden werken slecht via de wifi. Via 4g werken ze prima. Het gekke is dat gewoon internet prima werkt op onze wifi

IPv6 i.c.m. bridge mode Opgelost

Hallo, Wanneer gaat Ziggo IPv6 aanbieden aan de “bridge mode” klanten?

x86d door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

WiFi AX router / Connectiviteits problemen Opgelost

Hoi, Ik heb sinds enkele weken een mooie nieuwe wifi-6 router. Echter valt zomaar de internet verbinding eruit na enkele uren. Een herstart van de router hersteld deze problemen dan weer. Het betreft ...

Phan door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen verbinding Onopgelost

.

Email mappen wel in Iphone, niet in webmail en outlook Opgelost

Ik heb outlook 2013, gebruik al jaren IMAP, archief email staat daar ook. In outlook heb ik, in het archief, onlangs mappen verplaatst. Die mappen zie ik niet op de nieuwe plek, niet in Outlook en ook...

LeonBR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ethernet heeft geen geldige IP configuratie Opgelost

Ethernet heeft geen geldige IP configuratie Beste lezers ten eerste de beste wensen voor 2020! Ik heb op internet dit probleem al vele malen gesignaleerd, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. ...

IP-camera alleen intern te benaderen via wifi-netwerk met nieuw modem Onopgelost

Vorige modem (2jr gehad) had flink haperingen en na diverse keren bellen éindelijk 1 mannetje die wel snapte wat er aan Ziggo kant moest gebeuren. Nu na bijna 3 maanden zeer slecht internet bekabeld o...

Hoe verander ik mijn netwerknaam? Opgelost

Hoe verander ik mijn netwerknaam? Ga op internet naar http://192.168.178.1/ om je netwerknaam te veranderen.

Extreem lage upload snelheid Onopgelost

Ik heb sinds een paar dagen een extreem lage upload snelheid, ik heb normaal 40/500 https://www.speedtest.net/result/8898176370.png ik heb alles al opnieuw opgestart een geen idee waar het aan kan lig...

Hansje53 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hoelang mail forwarden? Opgelost

na mijn scheiding heb ik mijn ziggo abo beeindigd en een nieuw ziggo contract afgesloten. Hierbij heb ik ook een nieuw ziggo mailadres gemaakt. Vervolgens heb ik een copie gemaakt van mijn oud ziggo m...

Wifi probleem tussen Macbook Pro 2018 en Compal Connectbox Opgelost

Ik heb een vreemd WiFi probleem tussen mijn Macbook Pro 2018 en de Ziggo Compal connectbox. Wanneer de MBP verbinding maakt met het 5G netwerk (802.11ac) gaat het een tijdje goed en zijn de snelheden ...

edto01 door Stamgast
  • 50 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 10 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen