Next mini achter Netgear Router Opgelost
Hoi, er is al een monteur geweest omdat mijn nieuwe next mini vastloopt als je naar de guide gaat. Zappen gaat prima. Eenmaal vastgelopen moet je een hal...
Hoi, er is al een monteur geweest omdat mijn nieuwe next mini vastloopt als je naar de guide gaat. Zappen gaat prima. Eenmaal vastgelopen moet je een hal...
Ik heb een nieuwe mediabox next en een connect box gekregen en geïnstalleerd. Alles doet het, alleen mijn rituals genie wilt niet meer verbinden met het ...
Beste Ziggo, Het afgelopen jaar is er in de wijk 1541MV veelvuldig onderhoud geweest, komende nacht tussen 00:00 - 06:00 is er nogmaals onderhoud. Is hie...
Dear Ziggo, I have an issue with internet connection, my setup is Connection Box in bridge mode + Keenetic KN-1810 (default settings), my connection from...
Via de MAC filtering van de Giga modem wil ik in de avond/ nacht de wifi verbinding van de toestellen van onze kinderen uitzetten. De wifi verbinding gaa...
Hoi, Sinds eind juli kan ik niet meer vanaf mijn eigen mailserver naar Ziggo adressen mailen. Fout op mailserver:[25/Sep/2022 15:38:13] Sent: Queue-ID: 6...
Tot gisteren avond had ik na mijn Ziggo gigabit modem een Asus router en had ik zeker na mijn upgrade van 600 naar 1000 Mb/s een zeer snel reagerend inte...
Ik kan mijn nieuwe printer MG 3650Sniet via wifi aansluiten via het modem hij herkent het netwerk het niet . de vorige (3 jaar oud ) die defect is ging d...
ik heb een wifi netwerk. modem/router ziggo in bridge - router orbi voor wifi signaal beneden en boven een bedraad AP vanuit het modem. kan ik de drie de...
Ziggo support advised me to ask the community. Swicthed to bridge mode a few weeks ago (with ipv6 activated - as far as I remember). Now cannot reach the...
Goedenavond, Ik word een beetje moedeloos van mijn WIFI Deco systeem. Tot gisteren werkte de Wifi verbinding prima, ook met mijn Mydlink camera. Gistermi...
Nu heb ik mij per ongeluk afgemeld voor de Kassa nieuwsbrief. Na contact te hebben gezocht met BNN/ Vara blijkt dat het via instellingen moet maar daar z...
Beste, Ik heb sinds n tijdje last van lag op mijn ps5 met call of duty.nu had ik dit al opgezocht en kwam ik hier en zag ik alle soorten testen met ping ...
IK gebruik Mozilla als emailprogramma. Daarin heb ik twee accounts. Een prive account en een zakelijk account.Vanaf mijn zakelijke account kan ik geen em...
Hallo Allemaal, Sinds enkele maanden naar tevredenheid internet max. Vorige week internetsnelheid verhoogd naar 1000mb. Sindsdien een instabiel internets...
De norm voor DOSIS 4.0 is vastgesteld. Je kunt nu symmetrische verbindingen opbouwen, dus bijvoorbeeld 1 Gb download en upload. De maximale download snel...
Graag wil ik de ip range aanpassen van de connect box van 192.168.178.1 naar 192.168.1.1Begrijp ik goed dat iemand van Ziggo dit moet doen?
We gaan een tuinhuis bouwen en willen hier graag optimaal internet om oa films te kunnen kijken. Hoe realiseren we dit? Wat heb ik nodig om wifi in het t...
Laatst was mijn buurvrouw gehackt op alle apparaten in haar huis, zei ze, en vroeg daarna of zij mijn wifi naam en wachtwoord voorlopig mocht gebruiken. ...
Thanks Ziggo! I am still very happy to be running IPv6 I do wonder why it's not being communicated a bit more. I'd love to see our country rise from th...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.