Unstable Internet connection Onopgelost
I’ve been having intermittent WiFi issues since I moved in last year. Today the technician came and replaced a supposedly malfunctioning modem. He did no...
I’ve been having intermittent WiFi issues since I moved in last year. Today the technician came and replaced a supposedly malfunctioning modem. He did no...
Heb alles geprobeerd maar de mail werk nog steeds niet
Ik heb een Arris connectbox en heb daar een aantal vaste IP adressen ingesteld voor mijn Humax recorders zodat ze ook na herstart zonder aanpassingen van...
Al geruime tijd last van constant haperende internet verbinding. Meerdere keren per dag en erg vervelend. Als ik de diagnostiek open van mijn mediabox ve...
Hallo community, De naams- en wachtwoordverandering netwerk die ik heb ingesteld via de modem instellingen worden niet doorgevoerd. Momenteel is mijn net...
Helaas kon de helpdesk mij niet helpen dus probeer ik het hier. Ik heb sinds deze week een Connectbox Giga. Het eerste wat ik gedaan heb is het ip adres ...
Ik heb sinds kort een nieuw modem (connect box) van Ziggo. Internet, tv werkt prima. Het lukt me echter niet mijn printer (HP Deskjet 3050A J611) te heri...
Ik kan, sinds ik een eigen modem (FRITZ! Box 6690 MA) heb geïnstalleerd met de ontvangen gegevens van ZIGGO, geen e-mails meer versturen via ZIGGO-emaila...
IK heb een witte modem van Ziggo en 1 smart wifi pod. Ik heb dus 2 access points(BSSID). modem en een pod, SSID=wifi-521BSSID= xx:xx:xx:xx:53:57 is van d...
hoi,veel berichten over Chromecast hier, maar krijg het nog steeds niet aan de slag. na installeren nieuwe modem "connect box" doet chrome cast het niet ...
Goedendag, Ik zou graag de IPv6 uitgeschakeld willen hebben om mijn netwerk.VPN verbinding en andere protocollen werken nu niet naar behoren of helemaal ...
Dag allemaal, Ik probeer in mijn connectbox DDNS in te stellen met provider NO-IP.com. De inloggegevens die ik ook gebruik op de site van NO IP (en daar ...
zojuist met de ziggo helpdesk geprobeerd mijn epson stylus sx445w printer met één van de satellieten van de Deco M4 te verbinden. Dit lukt niet. Via de w...
Ik wil graag mijn SmartWifi pods opzeggen en retourneren.
ik wil graag weten wat ik moet doen om mijn e mail adres te behouden als ik verhuis naar een adres waar ook ziggo is en ik mijn huidige abonnement opzeg.
Hallo Allemaal, Tijd terug onze WifiBoosters vervangen door de Deco M4. Alleen sinds deze overgang is onze NAT type van de Nintendo Switch verlaagd van A...
Het lukt mij niet on de twee staps verificatie in mijn ziggo aan te zetten, blijf in circles rondgaan … dit moet kennelijk voor het gebruik van een eigen...
Goedemiddag, hopelijk kan iemand mij hier helpen ? Sinds een stroomstoring afgelopen weekend kan ik mijn 2 bekabelde aansluitingen in de connect box van ...
Hallo, Ik heb zojuist een abbonement afgesloten bij Ziggo. Voordat ik mijn modem kan aansluiten heb ik nog een aantal vragen. In de afbeeldingen zijn 3 k...
Ik heb nog een oude ubee in gebruik waarvan de (slechte) wifi uitgeschakeld staat, met daarnaast een eigen dual band ac access point. Die begint nu probl...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.