Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 12.4KOplossingen
  • 17.3KDiscussies
  • 171KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

No RF signal Opgelost

Hello i need some helpMy connection stopped completely today at 7:25 in the morning I tried everything, including reseting the modem Then i checked the modem page: (attached) it says no RF signal 1. I...

fernandz door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Ziggo Safe online Opgelost

Volgens mijn account heb ik Ziggo Safe online. Het is echter al enkele weken niet meer zichtbaar. Alleen in Launchpad van mijn MacBook zie ik het logo nog. Als ik aanklik, gebeurt er niets. Ik weet oo...

Peet7 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lage upload PS5 Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik heb pas geleden mijn abonnement verhoogt van 300Mb naar 1Gb/50upload. Met tv kijken gebruik maken van internet geen enkel probleem zeer tevreden. Mijn ps5 daarintegen pakt een veelste lage uplo...

Eren28 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Internet ConnectBox Hapert Onopgelost

Hoi, Sinds kort is mijn internet begonnen met het vaak kort haperen, wat niet te merken is bij downloaden en bij het kijken van films, maar wel bij zaken zoals videobellen en gamen. Wij maken al voor ...

SamLeu door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartwifi pods instabiel Opgelost

Ik heb 2 smartwifi pods. Op zich werken die. Prima snelheden. Maar regelmatig vliegt het internet er uit. Het komt dan vaak tijdje later weer terug. Maar de onderbrekingen zijn natuurlijk irritant. He...

kube door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

AOP precies verkeer om Opgelost

Sinds kort mijn eigen ziggo aansluiting, vorige week het modem naar ipv4 laten omzetten en eigenlijk verder prima tevreden. Nu komt de groene coax aansluiting in meterkast naar boven, maar daar past d...

Allowee door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Energieverbruik Wifipods Opgelost

Kreeg van Ziggo 2 gratis Wifi pods. Die 6-hoekige. Ze worden best warm dus met de huidige energieprijzen wil ik het wattage weten. Op de apparaatjes staat "0,45 A". Bij de netspanning in NL van 230V i...

Gelo1 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Leden met de meeste oplossingen