Vervanging AOP bij overgang naar SmartWifi (Sagemcom) Opgelost
Afgelopen week heb ik ter vervanging van de Ubee modem een nieuwe SmartWifi modem (Sagemcom) van Ziggo ontvangen. Bij de installatie bleek echter dat de ...
Afgelopen week heb ik ter vervanging van de Ubee modem een nieuwe SmartWifi modem (Sagemcom) van Ziggo ontvangen. Bij de installatie bleek echter dat de ...
Vandaag best even bezig geweest om Scan to email in te stellen op een nieuwe hp printer. Je moet hierbij een uitgaande email instellen . Via de wizard lu...
Sonos geeft aan dat het systeem niet goed kan functioneren met de ziggo pods en wifi. Ik heb 2 sonos moves waarvan er na verloop van tijd weer een uitval...
Plotseling is de website mail.ziggo.nl alsmede ziggo.nl op mijn pc niet meer te ontvangen. Deze sites kan ik wel lezen en gebruiken op mijn ipad en op mi...
Goedemorgen, Ik heb een nieuw modem ontvangen (Sagemcom SmartWifi) en begrijp dat mijn AOP DIO (met ‘sleutelgat’) vervangen dient te worden. Is het mogel...
IK heb sinds juni een Eufy beveiligsset (2x camera + 1x homebase 2) direcht aangesloten op de SMARTWifi modem. Sinds kort heb ik problemen met de homebas...
Ik moet steeds mijn Inbox in webmail archiveren maar het lijkt erop dat dit weinig helpt omdat ik steeds snellerweer tegen de 5Gb aanzit.Prullenbak leeg,...
Goedemorgen we hebben nu een week de nieuwe modem geïnstalleerd maar we hebben hele trage wifi. Is het mogelijk om de oude modem weer te installeren?
Omdat mijn vorige topic om onduidelijke redenen is gearchiveerd nieuw topic met zelfde onderwerp. Zie ook https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Hoe-verhe...
Ik heb een gmail account aangemaakt op een laptop en contacten gesynchroniseerd. Nu verdwijnen al mijn mails uit 'mail'van mijn ipad en iphone. Hoe krijg...
Hoi Allemaal, Is het mogelijk om de IPv6 dhcp-server op de Connectbox helemaal uit te zetten? Mijn lokale hosts krijgen nu zowel een IPv4 adres van mijn ...
Sinds afgelopen weekend de Giga Connectbox geïnstalleerd. Ik had ook de Ziggo SmartWifi Deco M4 pods geïnstalleerd op mijn vorige modem. Bij het installe...
Hi allemaal, al ruim een aantal weken is mijn wifi snelheid drastisch naar beneden gegaan. Vandaag ben ik er even voor gaan zitten om het e.e.a. uit te s...
Beste experts, Afgelopen vrijdag op verzoek van Ziggo een nieuw modem Sagemcom geinstalleerd. Kan nu echter geen verbinding meer krijgen met mijn werkgev...
Hallo, Ik heb sinds 2-3 weken dat mijn internet verbinding "instabiel" is. Ik zou 600 Mbit/s down moet hebben, maar het komt de laatste paar weken veel v...
Krijg steeds melding dat email niet ontvangen en verzonden kan worden omdat server niet gevonden kan worden.hoe kan ik mijn accountinstellingen aanpassen...
Goedemiddag, In verband met niet meer thuiswerken wil ik graag de wifipods opzeggen en retour sturen. Ik heb 2 pods. Ik hoor het graag. met vriendelijke ...
Hoi,Ik probeer MAC filtering in te stellen om het internetgebruik van mijn kinderen te kunnen beperken, maar het werkt niet goed: de wifi gaat niet uit o...
Goedenavond, Sinds pakweg een week lijken de door mij geforwarde porten op de Compal modem vanaf het internet niet meer zichtbaar te zijn. De modem staat...
Als ik mail verzend met outlook 365 krijg ik steeds vaker een blokkeringsmelding (voorbeeld): Frans Geubel op 25-10-2022 17:20 554 5.2.0 SMTP602 Message ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.