Deze smartwifi pod is al geïnstalleerd Onopgelost
Hallo,recent deze smartwifi pods gekocht via marktplaats. Deze zijn gekocht door de vorige eigenaar (naar eigen zeggen) nu lees ik hier op verschillende ...
Hallo,recent deze smartwifi pods gekocht via marktplaats. Deze zijn gekocht door de vorige eigenaar (naar eigen zeggen) nu lees ik hier op verschillende ...
Na gebruik te hebben hebben gemaakt van de wifi pods, ben ik overgestapt naar de deco M4. Heb er nu 5 in huis staat. Ook deze boosters geven niet het gew...
Hi, I am facing trouble of very slow internet communication, especially download speed.My contract with Ziggo is Internet Max, so near 600Mpbs for downst...
Na mijn vorige problemen met instabiel internet "zie vorige topics van mij" waren die gesloten dus begin ik een nieuwe ik heb weer last van instabiel int...
Hello Two days ago we received the all in Ziggo box for our new house at ** Moderator edit: Adresgegevens verwijderd ivm privacy **. I did all the connec...
I got new internet subscription at home. I have tried everything I could do myself, self help, forums etc. Not able to make it work. The login to app als...
Nieuwe Ziggo internet box is geinstalleerd enige tijd geleden. Nu blijkt dat Nefit Easy niet meer verbindt met wifi. Wat kan ik doen? Ik lees op dit foru...
Ik heb een nieuwe router aangeschaft en ik wil controleren of ik in mijn huidige verbinding in de bridge modus sta. Hoe kan ik dat controleren ?
Hallo allemaal, Ik heb een vraag over het aansluiten van mijn modem. Ik ben vandaag verhuisd en heb een poging gedaan om internet aan te sluiten maar ik ...
Halverwege het jaar zijn we via een andere systematiek gaan thuiswerken. Dit gaat nu over een VPN verbinding. Sindsdien heb ik thuis problemen met een we...
Ik heb een Samsung Galexy A51 telefoon met een safe online beveiliging. Ik heb op mijn mobiel al verschillende meldingen gehad dat de Android versie binn...
Ik heb een Connectbox in bridge mode met een Fortigate 60C hardware firewall. Ik heb alle features van de Fortigate uit staan, zodat deze alleen fungeert...
Beste Community experts, Sinds september 2022 ben ik overgestapt van KPN VDSL naar Ziggo kabel voor Internet en TV, maar loop nu vrijwel dagelijks tegen ...
Hallo Mensen Aldoor krijg ik een foutmelding in Ziggo Mail bij 2 door mij gebruikte Accounts. n.l. Ziggo.nl en Quicknet.nl Beide Accounts zijn op dezelfd...
Dag Ziggo, Naar aanleiding van gesprek met de klantenservice heb ik een public ipv4 adres toegewezen gekregen. Mij werd vervolgens gevraagd zelf nog even...
I am working from home which requires VPN .. Earlier i had contacted Ziggo helpdesk and raised this issue with them but all they could do is reset my mod...
Ik had 4 (Plume) smart wifi pods gekocht maar ze niet meer nodig en op Marktplaats verkocht. Twee (waarvan 1 bij een andere persoon) werken er probleemlo...
Hallo, Ik heb een zakelijke internetverbinding in mijn kantoorpand en ik merk de laatste tijd vrij veel connectieproblemen met onze wifi bewakingscamera'...
Halo, Kan ik op mijn e mail account een bestand ontvangen wat groter is da 5 gb ? Vriendelijke groet , Patser.
Ik/we gebruiken regelmatig Ziggo wifispots in het land. Prima. Sinds een poosje hebben we een set Deco M4 mesh systeem voor wifi van Ziggo verkregen. In ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.