Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 22.4KOplossingen
  • 44.2KDiscussies
  • 150KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Bridge mode vs DMZ Opgelost

Er is al veel geschreven over dit topic, maar wilde toch nog even mijn specifieke situatie checken:Ik heb een ConnectBox en wil daar een eigen Asus RT-AC87U router achter gaan zetten. Verder heb ik ee...

FCP door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet met windows 10 na update Onopgelost

Mijn pc met Windows 10 had vandaag na een update geen internet meer. Ik lees dat meer mensen er last van hebben en... ik heb een handige oplossing gevonden  die wil ik ff delen.Klik onderin op het ve...

R.Wijk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Nieuwbouwwoning: kabels en meer Onopgelost

Ik wil volgende week in onze nieuwbouw woning utp en coax kabels gaan trekken. Iemand tips voor goed spul? Wat dat betreft ben ik een leek.Bedankt alvast.

Joelbos1987 door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN tunnel instelling UBEE321b Opgelost

Ik wil mijn NAS gebruiken als VPN server. Daarvoor heb ik de NAS ingesteld en de juiste poorten geforward op de UBEE 321b router. Op de router moet ik nog de VPN tunnel configureren voor IPsec passthr...

HenJo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Privacy: Kijk eens wat Google van je allemaal weet Onopgelost

We zoeken zo vaak iets op het internet dat 'googlen' een werkwoord is geworden. Sommigen hebben een smartphone bij zich, die zich bij winkels even aanmelden bij de WiFi. Ook onderweg kijkt de telefoon...

kzin door Gedreven Raadgever
  • 328 Topics
  • 29 Oplossingen
  • 83 Likes

Smart tv verbinden samsung Opgelost

HalloWeet iemand hoe ik mijn smart tv het beste kan verbinden met wifi.Ik heb hem altijd verbonden maar nu verbindt hij niet meer.Ik heb vandaag een nieuwe modem geplaats maar krijg hem nog steeds nie...

Poortnummer beveiligingscamera Opgelost

Ik wil mijn beveiligings camera installeren, maar kan de beelden alleen via mijn telefoon kijken. Ik heb de app owlr axis gedownload maar heb mijn IP-adres nodig en die heb ik gevonden, maar nu heb ik...

Barrkie7 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord veranderen Connectbox Opgelost

Ik wil de wifi-instellingen van mijn Connect-Box wijzigen, maar krijg geen toegang, omdat ik het wifi wachtwoord kwijt ben. Ik heb al die letters en cijfers, die onder op de box staan, veranderd voor ...

EBakker door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Instellingen van de Connect Box? Onopgelost

De helpdesk wil graag dat ik mijn Ubee modem vervang vanwege storingen op de telefoonlijn. Heel regelmatig als je naar ons belt krijg je te horen dat het nummer niet verbonden is. Een paar minuten lat...

Ziggo, alles opnieuw aansluiten. Maar hoe? Opgelost

Heren.Een aantal jaar geleden heb ik, na installatie van een smart tv en cisco ontvanger/recorder in de woonkamer een en ander aangepast/vervangen om alles werkend te krijgen.Nieuw modem toegestuurd g...

Problemen met inloggen Playstation Network oplossen Onopgelost

Hallo Mensen,Kun je niet inloggen op je PlayStation probeer dit dan:Het probleem kan worden verholpen door de DNS server aan te passen in je PlayStation. Deze kun je op de volgende manier aanpassen:1....

redflag door Gedreven Liefhebber
  • 152 Topics
  • 7 Oplossingen
  • 13 Likes

Hoofd emailadres wijzigen Opgelost

Ik wil graag mijn hoofdemail adres wijzigen,maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.Kan iemand mij helpen?

PS4 verbindt niet met PSN? Opgelost

Hallo,Sinds gisterenochtend verbindt mijn PS4 niet meer met PSN. IP-adres wordt verkregen, verbinding is er, maar PSN verbindt niet. Alle overige apparaten werken prima en heb ook op mijn PS4 maandenl...

RDW92 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

UW Imap-server heeft de verbinding verbroken Onopgelost

Ik krijg steeds de melding van dat UW Imap-server heeft de verbinding verbroken wordt er doodziek van.Met pop3 had ik nergens last van.Alles wat Ziggo aan geeft helpt niet wie heeft het zelfde problee...

corkiekie door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag: smtp instellingen en authenticatiemethode (Thunderbird) Opgelost

Hallo,Ook ik heb de mailinstellingen aangepast en heb een oude ..@home mailadres.Zojuist de instellingen van pop aangepast en kan mail ontvangen.Echter de smtp instellingen werken niet.Er is nog een i...

Arkanthos door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

EPC3928 – Foscam-C1 problematiek en oplossing Opgelost

Ik heb problemen met het benaderen van Foscam type C1 IP Cams via internet.Dit heeft waarschijnlijk te maken met Port Forwarding in de Cisco EPC3928 router.Ik heb zowel de handleiding van Ziggo als va...

Don Leone door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Western Digital Mycloud niet bereikbaar via browser. Onopgelost

Ik heb sinds kort Ziggo. Router van Techincolor.Nu kan ik mijn WD Mycloud NAS niet meer via de browser benaderen.IP adres van WDmyCloud 192.168.1.40Ik kan WDmyCloud wel benaderen via Verkenner (Window...

Wachtwoord resetten Connect Box Opgelost

Weet iemand hoe ik het wachtwoord kan resetten van de CH7465LG-ZG 'Ziggo Connect Box'?Na het opzetten moet ik het wachtwoord veranderen, maar nu kan ik er niet meer in.Na een fabrieksreset is het wach...

Verzonden items op verschillende plaatsen Opgelost

In de webmail van Ziggo staan mijn verstuurde berichten in Verzonden Objecten.In mijn iPhone staan ze in SentOp m'n laptop staan ze in Verzonden.Ik kan op mijn iPhone niet zien wat ik via webmail vers...

Anne88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

http://ziggo-ap kan extra wifi-punt niet bereiken Opgelost

Twee weken geleden heb ik een extra wifi-punt aangesloten. Sindsdien werkt mijn Wifi via dit wifi-punt prima. Bij het aansluiten kon ik via http://ziggo-ap inloggen op het wifi-punt. Ik heb toen de ne...

Poort 25 mailserver geblokkeerd voor Ziggo Onopgelost

Ik zie dat Ziggo poort 25 blokkeert. Dit zal zijn om bedrijven naar een zakelijk account te sturen vermoed ik?Maar is dit nog wel van deze tijd?? Steeds meer mensen willen thuis om veiligheid- en priv...

RonaldJ door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wat betekent Ping en Jitter on de speedtest? Opgelost

Hallo allemaal, ik heb nu het snelle Internet 300 Mb, doe af en toe de Ziggo speedtest en alles prima kom op 308.54 Mbps---31.24 Mbps mooi, maar op het eind komt het grafiekje en daar staat ook nog bi...

Opa Joop door Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vast IP-adres instellen Opgelost

Om in te kunnen loggen in een programma die ik gebruik, dien ik te beschikken over een vast IP-adres.Na de laatste Ziggo-storing is voor een zoveelste keer mijn IP-adres veranderd. Ziggo (bedrijfspoli...

Chippino door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Windows 10, wat zijn jouw ervaringen? Onopgelost

Ik wil even zeggen dat ik Windows 10 top vind en erg overzichtelijk. Alles bij elkaar waaronder je mailaccounts staan op 1 plek ideaal. Heb hem er net helemaal opstaan hij heeft al mijn bestanden teru...

joma1966 door Gedreven Raadgever
  • 447 Topics
  • 7 Oplossingen
  • 68 Likes

extra email account verwijderen webmail Opgelost

Ik heb een extra email account aangemaakt in mijn email, maar daar zitten fouten in (wist de in/out going server naam niet). Nu heb ik de juiste gegevens, maar kan het al gebruikte email adres voor he...

Marrigje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo e-mailadres overnemen? Opgelost

Goedemiddag,Ik en mijn vriendin zijn recentelijk samen gaan wonen en hebben een abonnement genomen bij ziggo.Nu heeft mijn vriendin een mail adres van jullie (@ziggo.nl) die gekoppeld is aan het abonn...

YRN door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wi-Fi Stoorzenders en oplossingen Onopgelost

Beste Community,Dit topic is bedoeld als extra advies over Wi-Fi en oorzaken van vertragingen :Kijk of er andere elektrische apparaten, zoals een draadloze telefoon of babyfoon in de buurt van uw draa...

Takwan door Expert
  • 1023 Topics
  • 50 Oplossingen
  • 51 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen