Opzeggen huur wifipods Opgelost
Beste ziggo,Hiermee vraag ik jullie om per direct de huur voor de twee smart wifipods te beëindigen. Wij hebben deze niet meer nodig nu wij naar eennieuw...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste ziggo,Hiermee vraag ik jullie om per direct de huur voor de twee smart wifipods te beëindigen. Wij hebben deze niet meer nodig nu wij naar eennieuw...
Ik heb pasgeleden een nieuwe witte Ziggo Connect Box gekregen. Ik merk nu dat wanneer ik een IPv4 poortfilter toe wil voegen, dat dit niet lijkt te werke...
Please disable ipv6 on my router. I need this to use dns proxy for my work which does not work if ipv6 is enabled.
Betreft de connectbox.Laat ik voorop stellen dat ik eigenlijk nooit problemen heb en dat alles volgens het boekje functioneert. Al bijna 1 jaar lang. Ook...
Weet iemand hoe ik mijn submappen van de Ziggomail zichtbaar kan maken op een iphone 7?
Ik maak thuis bedraad verbinding via VPN met een NAS. Ik zie de bestanden op de NAS-server, maar de bestanden zijn niet te openen. Op locatie, dus niet v...
Onderstaande link is een artikel over SmartWifi pods die te koop worden aangeboden op Marktplaats: https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-smartwifi-pods-ko...
Beste lezer, Ik heb problemen met de pods. Ik heb de stappen die zijn genoemd uitgevoerd. Meerderemalen gerest. De pods staan in de app met een uitroepte...
Begin februari heb ik de offerte voor de aanleg van de kabel naar ons nieuwe huis. Aanvankelijke plandatum was 29 april, prima op tijd voor de verhuizing...
Ik krijg deze week de wifi boosters toegestuurd, maar heb momenteel al mijn smart apparaten gekoppeld aan het huidige wifi netwerk via Google home. Blijf...
Hallo,Sinds een half jaar heb ik het Ziggo Gigamodem. Inloggen op dit modem lukt niet via Chrome maar wel via Firefox. De laatste dagen merk ik dat na he...
Sinds deze week ben ik klant bij Ziggo en heb ik mijn Arris Connectbox ontvangen. Helaas krijg ik mijn Sonos boxen niet verbonden. De helpdesk heeft mij ...
Hallo, een vraagje over mijn setup van mijn Deco X20 op de CB van Ziggo. 3x deco x20 waarvan de hoofdeco uiteraard bekabeld is op de CB. Vervolgens de tw...
Hallo we hebben met TP link deco m4 ons netwerk uitgebreid. De deco m4 als AP ingesteld. Begreep eerder dat het mogelijk was. Van ziggo hebben we de best...
Mijn internet valt regelmatig weg. Dit is altijd al zo geweest maar het word steeds erger. Nu gebeurt het zo'n 10 keer per dag en ik begin me er behoorli...
De werkgever heeft mij een telefoon van de zaak meegegeven, deze dient echter op ons eigen modem/router te worden aangesloten. Gaat dit compleet over onz...
Hoi,ik maak nog gebruik van mijn chello e-mail adres en heb destijds een aantal aliassen aangemaakt.nu krijg ik de laatste tijd nogal spam binnen.dus wil...
Beste, Gisteren is mijn internet uitgevallen, volgens de helpdesk is waarschijnlijk de modem in de mediabox XL kapot gegaan en willen zij deze vervangen ...
Goedemorgen, Ik gebruik al een tijd een pptp vpn vanuit het huis van een werknemer naar een vpn router (Vigor2925) achter mijn connectbox giga. Dat is ee...
Sinds enkele weken is er een gloednieuwe desktop in huis, rechtstreeks verbonden met Connect Box met ethernetkabel. Probleem: na 72 uur zijn alleen de di...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
29 | |
10 | |
8 | |
5 | |
2 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.