Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Internet abonnement upgraden Onopgelost

Wij hebben momenteel Internet Complete en dat voldeed in principe voldoende. Althans, zo goed als dat we er nu (vlak voor een verhuizing) nog mee konden leven. Maar gezien de aanhoudende lockdown en h...

inloggen email mislukt op smartphone Opgelost

Bij het openen van outlook op mijn smartphone van samsung wordt er ineens naar mijn wachtwoord gevraagd. Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Bij mijn andere huawei telefoon en op de laptop heb ik...

Port forwarden met Ziggo wifibooster C7 Opgelost

Hi!, Ik probeer te port-forwarden via een nogal ingewikkelde set-up en krijg dit niet helemaal voor elkaar. Het ziet er als volgt uit: Pc zit geconnect aan een Tp-link router. Tp-link router zit vervo...

Snelheid probleem TWG870 abonnement 25/250 max doorvoer 95/100Mb Opgelost

De snelheid volgens het abonnement is 250Mb echter met geen mogelijkheid is dit boven de 100Mb te krijgen. Setup TWG870(bridge mode) + Ubiquiti USG + Unify Pro 5Ghz Alles getest, draadloos en bedraad ...

eholleb door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VOIP verbinding verbroken Opgelost

Hoi, ik werk (net als velen) sinds een tijdje thuis nu. Met mijn VOIP telefoon (Grandstream GXP2130) ben ik bereikbaar voor klanten. Nu is het rare dat zodra ik de telefoon herstart ik ongeveer een kw...

Erik H. door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe aansluiting werkt (nog steeds) niet. Opgelost

Geen tv en internet sinds ingaan van nieuw abonnement. Gisteren rond het middaguur handmatig eea door laten zetten door medewerker helpdesk. Helaas... Heeft niet geholpen. Monteur komt de 20e, maar da...

Es73 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Connectbox (Arris & Compal) valt uit met Siemens/Bosch keukenapparatuur Opgelost

***Mod. edit*** < Klik hier voor de oplossing > Sinds enkele weken hebben we de mediabox next en een nieuw Arris modem. het modem valt spontaan enkele keren per dag in een status waardoor we geen inte...

Acem door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen internet na installatie Opgelost

Een week geleden overgestapt van de oude cisco naar een mediabox XL. De monteur kreeg geen internet verbinding, blijkbaar staat alles goed ingesteld en moet het nu achter de schermen goed KOMEN?! we w...

JANNEKE O door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ping-pieken tijdens gamen (Nieuwerkerk aan den IJssel) Opgelost

Ik ben een groot fan van Rocket League, en sinds dinsdag 10 maart heb ik last van meerdere pieken in mijn ping per wedstrijd van 5 minuten. Normaal is de ping 8-30, en sinds dinsdag zitten er pieken t...

Jonago door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Maar maximaal 500MB bij Gigabit Opgelost

Ik vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die traag internet hebben met het Giganet netwerk. Bij het doen van een speedtest (rechtstreeks vanaf de router cat6e bedraad met de modem) krijg ik een uplo...

Rudy1966 door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

draadloze wifiboosters Opgelost

Op de ziggo site staan twee draadloze wifiboosters. Op het oog hetzelfde maar met een verschillend prijskaartje (65 vs 99 euro) en verschillende teksten. Wat is de juiste cq de beste?

IPv4 of IPv6 Opgelost

Beste Ziggo, Ivm corona maatregelen moet ik van mijn bedrijf morgen thuiswerken. Nu heb ik dat nog nooit gedaan en het verzoek vanuit hun kant is te vragen of op mijn adres ik werk met IP4 of IPV6. Ik...

DefisDreHil door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Safe online installatie afbreken Opgelost

Ik wil safe online bij nader inzien niet installeren, omdat hij mijn antivirusprogramma eraf wil gooien, maar hij dringt zich telkens op en wil verder gaan met de installatie. Hoe kan ik dat stoppen?

Carel K door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Safe Online - geplande scan Opgelost

Hoe kan ik Ziggo safe online antivirus zo instellen dat alleen de C-schijf gescand wordt? Waar kan ik dat bepalen?

HanR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toon heeft geen contact met router Onopgelost

Ik heb TOON, deze reguleert de verwarming. Nu kan TOON geen contact maken met de router.

wifi booster icm playstation 4 Onopgelost

Mijn zoon heeft zijn PlayStation 4 op zijn slaapkamer staan. Hij klaagt over de snelheid en de stabiliteit van het gamen op de PlayStation, maar ik trek liever nog geen internetkabel door naar boven. ...

VPN geblokkeerd? Opgelost

Hallo, Door de situatie met het Coronavirus kan het zijn dat ik in de toekomst thuiswerk moet verrichten. Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en zal op onze netwerk drives moeten komen. Het blijkt dat...

Limbo210366 door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Internetsnelheid bekabeld en draadloos verschil Opgelost

Ik heb 250 mbps internetsnelheid. Ik heb altijd mijn PC bedraad met mijn modem verbonden gehad en haalde bijna altijd met gemak 250 mbps. De laatste maanden doe ik dit onbedraad en via de speedtest ko...

Asus Aimesh, wanneer schakel je over naar node? Opgelost

Hoi allen, Ik heb dus een ax88u en een ac86u in aimesh mode, nu merk ik af en toe dat hij niet auto schakelt als ik boven ben, nu moet ik wel zeggen dat aimesh hier overkill is omdat we geen groot hui...

SjekmanS door Gedreven Meedenker
  • 179 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 27 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen