Portforwarding werkt niet Opgelost
Hallo,Ik ben al een tijdje bezig met het proberen om te portforwarden, echter blijven de poorten gesloten.Ik heb netjes alle instructies gevolgd via deze...
Hallo,Ik ben al een tijdje bezig met het proberen om te portforwarden, echter blijven de poorten gesloten.Ik heb netjes alle instructies gevolgd via deze...
Kan het zijn dat na de werkzaamheden van afgelopen nacht de dual-stack niet meer werkt?Volgens mijn modem en controlewebsite (watzijnmijnips.nl) heb ik n...
Waarschijnlijk staat mijn modum in de bridge modes, dit wil ik niet kunnen jullie hem weer terug plaatsen.
Beste,ik krijg sinds kort dit bericht vanuit mijn huis automatisering Domoticz :Error: libcurl: (56) 2022-04-17 21:45:54.925 Error: Failure when receivin...
Ik koop via Marktplaats 2x een set SmartWifi pods en krijg op alle de melding " Deze SmartWifi pod is al geïnstalleerd". Gelijk gebeld met klantservice e...
Ik heb de DHCP reeks van mijn Connectbox Giga veranderd van 192.168.178.0/24 naar 192.168.1.0/24.Modem heeft di geaccepteerd en in 1e instantie geen issu...
Hallo Ziggo, Ik wil graag mijn abonnement voor de wifipods beeindigen en ze retourzenden. Volgens mij kan ik dat hier regelen. Al vast bedankt. Hartelijk...
Hi, my wifi pods are no longer connecting to my modem, unfortunately the app is no help at all, and I can't find a way to reset my pods, can you please h...
Hi everyone, earlier today I received my modem (ConnectBox) and went through the instructions. Unfortunately on the step where the power lights should be...
Beste Ziggo, Om thuis een spelletje te kunnen spelen, word ik gevraagd om een aantal netwerk instellingen te kunnen verifiëren. Kunnen jullie even in mij...
Beste community, ik heb een vraag, Ik gebruik voor mijn mail het programma outlook, deze staat als 'app' op mijn pc, maar als ik wil inloggen op mijn tel...
Mijn internet verbinding valt regelmatig weg en herstelt zichzelf weer,dit is sinds Ziggo netwerk onderhoud heeft gepleegd.Telefonisch contact met de kla...
Hallo, ik zou graag eens willen ervaren hoe het in de praktijk is als de verbindingssnelheid lager is dan aangeboden. In hoeverre is het nou 'lastig' als...
Sinds een maand lukt het niet meer om met outlook mijn mail van upcmail op te halen (verzenden lukte wel) Voorheen heeft dit jaar en dag gewoon gefunctio...
Hierbij een voorbeeld van de bekende bug: het netwerklog op de connector giga loopt langzaam leeg. Onderstaand het log na 4 dagen uptime: Je zou zeggen "...
Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw...
ik heb al geruime tijd al mijn apparatuur bekabeld aangesloten en een tp-link met 3 x deco-m4mijn versterker streamt via de bekabeling, de bediening (BLU...
Er zijn momenten dat alles al weken goed werkt, en dan valt het internet plotseling uit. Dit geldt voor zowel bekabelde als draadloze verbindingen. Ik wa...
hoi vraagje, ik heb net een nieuw ziggo abbonement thuis met TV en internet. ik heb alles prima aangesloten en het werkt redelijk, maar de verbinding is ...
in hoeverre zou het daadwerkelijk “gevaarlijk” zijn om een console zoals de Playstation of Xbox in de DMZ te zetten om zodoende altijd een perfecte in- e...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.