Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.5KOplossingen
  • 46.1KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Lease tijd veranderen Opgelost

Hoi allemaal, Ik had een vraag over het volgende: ik heb sinds kort een wifi repeater van TP-link (RE450), waarmee mijn PC is verbonden via ethernet kabel, dus er loopt een kabel van de wifi repeater ...

Ricky97 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spreekt de connectbox zichzelf tegen ? Onopgelost

Hallo allemaal, In de ander topic maak ik melding van een vreemd probleem waarbij mijn internet snelheid downstream soms halveert; in dit topic veronderstel ik dat de splitter in eerste instantie het ...

pvkan door Gedreven Meedenker
  • 39 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

IP adres gewijzigd; applicatie onbereikbaar geworden Opgelost

Een voor mij belangrijke applicatie gaat uit van een vast IP-adres. Dat ging met Ziggo bijna een jaar goed, maar nu blijkt mijn IP-adres gewijzigd te zijn. Ik kan daardoor niet meer met de applicatie ...

HuisJur door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oplossing voor IP cam werkt niet met Connect Box Onopgelost

Hallo, Ik wil middels dit topic graag mijn ervaring delen voor het (opnieuw) instellen van IP cams na plaatsen van een Connect Box(CB). Ik had mijn Ubee modem omgewisseld voor een CB (Compal) en liep ...

wifi probleem met apple aparaten sinds nieuwe wifimodem Opgelost

sinds nieuwe wifimodem (connectbox van arris) problemen met internet. probleem is alleen op apple aparaten (windows laptop werkt dus wel). eerste weken werkte het goed op sommige apple apparaten daarn...

Simone96 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

nas en tv moeilijk te benaderen in netwerk Opgelost

nas en tv moeilijk te benaderen in netwerk alles gedaan wat je kan doen alles verandert in windows 10 maar normaal in windows 7 alles te vinden mijn mappen van mijn nas heb er 4 staan maar geen van bi...

joop42 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

instellen vast ip adres Opgelost

EPC3928AD is mijn modem. Als ik het MAC adres van mijn server een vast ip adres geef bij LAN setup en vervolgens save, dan staat mijn server inderdaad als reserved in de lijst. Ik kan dan inderdaad ve...

Mail van iemand anders Opgelost

Ik krijg de laatste tijd mailtjes binnen van iemand anders, dan staat er bv bij aan r.van****@ziggo.nl of nele van loon, ik gooi ze gelijk in de prullenbak maar het is knap vervelend, waarom laat zigg...

buddy50 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkstoring Hillegom - kabelschade Opgelost

Hallo allemaal. Is er iemand die wat meer inzicht kan geven in de storing die zich momenteel in Hillegom en omstreken voordoet? Geen internet, geen telefoon en vaak ook geen televisie. De storing is g...

hanhoo door Gedreven Liefhebber
  • 102 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 23 Likes

E-mail wachtwoord aanpassen outlook windows 10 Opgelost

Als ik mijn outlook emailwachtwoord onder windows 10 wil wijzigen komt er bij het aanklikken van mijn account, onder wijzigen geen mogelijkheid tot wijzigen van het wachtwoord (zou volgens de Ziggohan...

DieterV door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN XBOX ONE, SMART TV, CONNECT BOX Opgelost

Dag Allen, Ik heb sinds een aantal dagen een VPN draaien. De instellingen voer ik zoals aangegeven in op mijn XBOX ONE en twee smart tv's. VPN heeft om en nabij 5 minuten gedraaid, Sindsdien krijg ik ...

Firewall Cisco modem blokkeert newsserver download Opgelost

Beste Ziggo, Begin deze maand heb ik een abonnement afgesloten bij een newsserver. Nu blijkt na wat speurwerk het download signaal door de firewall van het modem (Cisco EDC3928AD) te worden geblokkeer...

I. meij door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone - beveiligingsnotificatie per e-mail Opgelost

Iedere keer als ik op mijn PC inlog bij Mijn Ziggo krijg ik een e-mail van Vodafone met onderstaande tekst. Hoe kom ik hier vanaf ? Beste Meneer ,,,,,,,,,, Even een seintje. Er is net ingelogd op je M...

WillemIII door Gedreven Liefhebber
  • 57 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 6 Likes

Ziggo Safe Online blokkeert website Opgelost

Recentelijk heb ik een website gebouwd voor een klant en bezoekers van de site, die Ziggo Safe Online hebben geïnstalleerd, krijgen een melding dat de website onveilig zou zijn. Mijn klant is afhankel...

Ism72 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Tips voor aansluiten Sonos Playbase, Apple TV en Wifi deco mesh (M9) Opgelost

Ik heb een mediabox voor de tv en een connectbox voor wifi (Ziggo gaf me de wegem schelchten wifi-ontvangst van mediabox). Moet ik de LAN-kabel van mijn Sonos Playbase en Apple TV aansluiten op de med...

FelDublib door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Meerdere mensen op verschillende kanalen? Opgelost

hoi, ik vroeg me af of je meerdere kanalen open kan zetten, en dan de gebruikers kan verspreiden over die kanalen. zoals de aangeboden kanalen 1,6,11 open te zetten zodat niet iedereen op 1 kanaal bez...

Joffy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox met Deco M5 mesh, bridge of niet? Opgelost

Ik heb momenteel mijn connectbox in de meterkast hangen en daar zit een switch op aangesloten waarop alle UTP-kabels op uitkomen (elke kamer in het huis van 3 verdiepingen). De wifi van de connectbox ...

mgveld door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen