Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.4KOplossingen
  • 45.9KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

vpn voor een streamer en gamer Sticky Onopgelost

Ik begrijp dat er al een x aantal topics zijn over vpn en dat er een heleboel meer mensen zijn die het niet helemaal snappen.. ik ben er daar ook 1van. IK dacht in eerste instantie na wat research dat...

Eladine door Gedreven Liefhebber
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Upload werkt niet bij VPN (surfshark VPN) op mijn Android toestel Opgelost

Hoi,Ik gebruik surfshark vpn.Ik heb geen upload snelheid thuis (prima download snelheid) op mijn android telefoon.Op het netwerk van mijn werkgever heb ik wel gewoon uploadsnelheid.Op mijn pc thuis he...

Flipperrr door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 8 uitgaande mail Opgelost

Bij mijn Iphone 8 gaat uitgaande mail er niet uit , krijg steeds melding "kopie in uitgaand geplaatst.De server accepteert de ontvanger "mailnaam" niet

IPv6 i.c.m. Bridged router Onopgelost

wij hebben onlangs ons nieuwe huis betrokken en hebben Ziggo aangevraagd. Het betreft dus een aansluiting (en modem versie) van december 2018.deze zou volledig dual stack moeten zijn, dus ipv4 en ipv6...

BigRed door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Waarom UPnP onveilig is Onopgelost

Zie hier weer een bewijs: https://www.security.nl/posting/589154/Aanvallers+openen+via+UPnP-lek+SMB-poorten+op+45_000+routersGroet, Gusto

Gusto door Expert
  • 1490 Topics
  • 33 Oplossingen
  • 145 Likes

Ik krijg de mails van gmail niet binnen Opgelost

Hoi allen,Ik probeer een mail van gmail (telefoon) naar mijn ziggomail (of beter gezegd upcmail) te sturen. De mails komen niet aan. Enig idee waarom dat is? Van gmail naar hotmail lukt prima.Ik las o...

"Firewall has to block spoofed or forged IP-Addresses" instelling Opgelost

Beste Ziggo-Community,Volgens de beviliginsvoorschriften van EMS moet ik voor een beveilgigd netwerk een instelling in het modem van ziggo veranderen.Het gaat om de instelling: "Firewall moet zodanig ...

Wachtwoord Wifibooster wordt niet meer herkend Opgelost

Heb het wachtwoord van de wifibooster gewijzigd. Dit wachtwoord wordt echter niet herkend als je dit opnieuw wilt instellen op de diverse apparaten. Op de site ziggo-ap staat wel het nieuwe wachtwoord...

AHO door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbinding lokale apparaten met het internet lukt niet Opgelost

Hallo,ik heb sinds een maand of 3 het Ziggo pakket. Hierbij heb ik de bekende witte Connectbox en XL mediabox. Ik heb via wifi een Nefit Easy thermostaat aangesloten en via een draadloos accespoint (d...

Mario2710 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Installatietips ETU-01 AOP Opgelost

Beste mensen,Vanwege een abonnementswijziging heb ik een nieuw Connectbox modem ontvangen. Kan ik deze zo omwisselen met mijn huidige Ubee 3200 of is het beter om de nieuwe splitter/kabels uit de doos...

bburgg door Gedreven Raadgever
  • 716 Topics
  • 78 Oplossingen
  • 142 Likes

battlefield V disconnected mogelijk door gesloten poorten Opgelost

tijdens het spelen van battefield V wordt ik regelmatig uit de game gekickt, met het bericht dat de verbinding verbroken is.volgens een medewerker/servicedesk medewerker ligt dit aan de isp dat de bep...

mister_kaas door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2,4 Ghz opeens veel trager dan 5 Ghz na aansluiten Airport Opgelost

Ik ga uit mijn Ziggo modem naar een Airport voor de wifi in huis. Nu gaat opeens de 2,4 Ghz download snelheid niet hoger dan 70,3 Mbps. De 5 Ghz trekt hem tot 395 Mbps. Omdat Sonos wireless nog niet o...

Trage internet via UTP kabel dan wifi Opgelost

Beste,ik kwam er laatst achter (na het omzetten van mijn internet naar het max abonnement) dat mijn internet niet in een buurt van de snelheid kom die ik zou moeten krijgen. Ik kom met Speedtest.nl op...

rommetje5 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Router weer verbinden nadat ik een nieuwe modem heb gekregen Onopgelost

Ik heb net mijn nieuwe Connectbox van Ziggo geïnstalleerd. Deze vervangt een oude UPC modem. Nu geeft mijn Greyhound router geen internet connectie meer. Ik heb de modem op bridge functie gezet.

Pvaerssen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Soms is er een vreemd Gateway IP adres Opgelost

mijn apparaten, iphones en macbooks maken contact met een vreemd ip adres: 192.168.192.1wanneer ik de dhcp lease vernieuw, maken ze wel contact met de ziggo router met ipadres 192.168.178.1ik kan nerg...

Werkt webspace - members.ziggo.nl - met https en certificaten? Onopgelost

Ik gebruik een link met mijn home page adres vanuit bepaalde websites, maar die ondersteunen alleen nog maar https en geen http zodat klikken op de link een foutmelding geeft.https:// staat als vaste ...

wwdv door Gedreven Liefhebber
  • 36 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifi Onopgelost

Mijn Ziggo wifi Will niet met ip aderes verbinden

Linksys Velop aansluiten op modem Onopgelost

Hoi,ik ben sinds kort in het bezit van een Linksys Velop AC3900. Daar wil ik mijn huidige Google Wifi mee vervangen.Ik heb nu mijn technicolor TC7210 modem in bridge mode en de google wifi aangesloten...

Adri1970 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google Chromecast en Google Home verbinden ineens niet meer met wifi Onopgelost

Hallo, ik ben zojuist vanuit de ziggo klantenservice hier naartoe gestuurd. Sinds vandaag kan mijn netwerk mijn Google home mini en google chromecast ineensniet meer vinden . Bij het aanmelden van het...

Carina33 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

IP camera op Connectbox Onopgelost

Ook ik ben overgestapt naar de Connectbox. De Cisco is de deur uit. Nu hebben wij 2 IP camera's voor de kinderkamers, maar sinds de overstap naar de Connectbox krijg ik deze niet aan de praat. Dit pro...

PGK80 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

E-mail bounche Mailchimp Opgelost

Beste Slimmerikken,Ik verstuur regelmatig een nieuwsbrief rond met Mailchimp.Nu merk ik dat mijn ziggo.nl email-accounts de mail niet accepteren.Ik krijg een bounche (software) bij mailchimp.Is bij ju...

abeman door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Problemen met installeren nieuwe modem op de 2e verdieping Onopgelost

Ik ben nieuw bij Ziggo en probeer mijn modem te installeren. Ik heb een Arris TG2494LG-ZG modem geleverd gekregen. Na aansluiting blijft het statuslampje groen knipperen en is enkel het groene WiFi te...

Rj229 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internetverbinding valt alleen bedraad steeds weg Onopgelost

De internetverbinding valt gedurende een aantal seconden vaak weg.Heeft u enig idee waar dat door komt en wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt,Dit geeft mijn modem aan:

Map Gefilterd in ziggo webmail Opgelost

In mijn Ziggo webmail zie ik een map Gefilterd, met wat submappen die óf leeg zijn óf oude mails bevatten uit 2015.Geen idee hoe lang die map er is en hoe die er gekomen is. Ik heb bijvoorbeeld (nog) ...

Brampie door Gedreven Raadgever
  • 265 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 19 Likes

Port scan van ziggo klant Opgelost

Ik zie sinds paar dagen port scans van een Ziggo klant binnen komen. Dat lijkt me toch niet de bedoeling kan/moet je hier iets mee? Kan je dat melden? Moet je dat melden?Vooral de poorten23 (telnet)82...

Guido64 door Gedreven Raadgever
  • 262 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 36 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen