Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11.1KOplossingen
  • 15.9KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Swapp config IPv6 to Ipv4 Opgelost

Hi, I need to set up my router to IPv4 but in customer support, they told me I have to wait 5 days. Everything is working fine for more than 2 days but nobody is fixing this for me. More than 24 hours...

E-mails kwijt na overgang van Windows 7 Ultimate naar Windows 10 Opgelost

Ik wilde upgraden van Windows 7 Ultimate naar Windows10. Na nieuwe installatie installeerde ik Outlook maar kon bestand outlook.pst niet importeren . systeem vroeg wachtwoord outlook. Normaal zelfde a...

hb1295 door Raadgever
  • 280 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 54 Likes

Configuratie Deco X20 Opgelost

Hallo allemaal, Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic.Afgelopen weekend de knoop doorgehakt om een mesh systeem aan te schaffen, echter vroeg ik me af wat de meest optimale configuratie is bij ...

Internet unstable Opgelost

This has been happening off and on for a long time, but in the last two weeks, it has gotten very bad. As I am working during the day, I will lose most or all internet connectivity for a few minutes b...

mpcarl door Raadgever
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Omnik omvormer zonnepaneel en ziggo mediabox werkt niet samen Onopgelost

Onlangs een mediabox gekregen van ziggo en alles geprobeerd.. 2.4 g en 5g gesplitst, naam versimpeld, pwd versimpeld, omvormer reset, wifikaart reset, niks werkt,... oude topic van iemand met zelfde p...

Wifi verbinding tussen nokia 6300 4G en Ubee modem Opgelost

Ik heb een Nokia 6300 4G met wifi. Het lukt me alleen niet om op mijn thuisnetwerk in te loggen (ubee-evw321b). Hij herkent het netwerk op 2,4 GHz wel (5 GHz kan de telefoon niet aan). Als ik het wach...

guillaum door Raadgever
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Wifiboosters opzeggen en retourneren Opgelost

Ik zou graag mijn Wifibooster via internetkabel willen opzeggen en retourneren. Ik heb hiervoor in de plaats de SmartWifi Pods besteld.

Sos155 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Modem uit bridged modus Opgelost

Zouden jullie mijn modum uit de brigde modus willen halen 

Router weg doen nu ik pods heb? Onopgelost

Om mijn hele huis te voorzien van goedwerkend internet heb ik 5 jaar geleden een router gekocht de ASUS RT AC5300 Tri-band Gigabit Router (icm het Ziggo witte modem natuurlijk) Ik heb/had overal goed ...

Joedyd door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IPV6 overzetten naar IPV4 Onopgelost

Beste ZiggoZouden jullie mijn modem op IPv4 only willen instellen. Ik zou graag gebruik willen maken van port forwarding. Met vriendelijke groet, Ard

QuiXonC door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

1 Deco M4 in combinatie met 2 smart wifi pods op modem ? Opgelost

Ik gebruik reeds 1 Deco M4 (meer heb ik er niet) en krijg nu 2 smart wifi pods,kunnen die allen samenwerken op het witte modem of ontstaan er problemen ? Hoor graag reacties van gebruikers,Henk.

henk99 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na stroomstoring alles opnieuw instellen Opgelost

Beste lezers, kenners, Op ons chaletpark komt regelmatig een stroomstoring voor, op zich geen probleem, echter ik moet iedere keer al mijn wifistekkers, camera's en chromecast opnieuw instellen. Ben i...

geejeebee door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Slechte wifi Opgelost

Hallo, Wij hebben al geruime tijd een zeer slechte WiFi verbinding en ook vaak helemaal geen WiFi verbinding.Alle stappen om het probleem te verhelpen al doorlopen maar dit heeft niet geholpen.Onze mo...

Kim2 door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

My internet have been unstable Opgelost

My internet has been unstable for the last ~10 days - I have read the other threads and none seem to fix it. Issues I face:Download speed goes instantly from 70 to 25-30Zoom calls keep breaking up & s...

marioa90 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifi mobiel schakelt thuis niet automatisch in Opgelost

Wanneer ik mijn huis verlaat gaat de wifi schakelaar op mijn Samsung S10 + vanzelf uit. Zodra ik thuis kom hoort mijn mobiel automatisch opnieuw verbinding te zoeken met mijn Wifi netwerk. Deze optie ...

Smittie1 door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo booster powerline werkt niet meer Opgelost

Hi, Ik heb een Ziggo Booster powerline via het stopcontact en van de 1 op de andere dag doet geeft ie geen internet signaal meer door. De lampjes branden als vanouds (groen en blauw) en onze telefoons...

Cisco modem geeft heel traag internet door aan RT-AX58U router Opgelost

Hallo, wij hebben thuis een Cisco 3928 modem (in bridge mode). De laatste tijd heeft die kuren. Als ik direct een computer aansluit op de LAN van de modem krijg ik de snelheid die ik verwacht. Als ik ...

Port forwarding Reolink in Connectbox Opgelost

Graag zou ik willen weten hoe je de connectbox kan instellen wat betreft de port forwarding. Mijn Reolink camera heeft de volgende poorten:Media Port xxxxHTTP Port xxHTTPS Port xxxRTSP Port xxxRTMP Po...

ZiggiZ door Stamgast
  • 34 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen