Wifipods koppelen Alleen-lezen Onopgelost
Hi, ik heb Wifipods. Maar ik kan ze niet installeren omdat ze gekoppeld zijn aan een ander modem. Hoe kan ik dat oplossen?
Hi, ik heb Wifipods. Maar ik kan ze niet installeren omdat ze gekoppeld zijn aan een ander modem. Hoe kan ik dat oplossen?
Een tijd geleden heb ik 2 wifi pods geinstalleerd.Sinds kort werken ze beide niet meer. Ik heb alles al geprobeerd, modem diverse keren gereset, de smart...
Naar aanleiding van een ander topic; Sinds dat ik de WifiPods in huis heb ervaar ik problemen met een haperende en trage wifi verbinding. Probleem 1: Ond...
There are certain devices that work with IPV4 address and stops functioning when IPV6 address is assigned to it. How can I configure settings that my dev...
Ik heb zojuist het smartwifi giga modem ontvangen (zwart) en geinstalleerd bij mijn nieuwe abonnement. Het lampje blijft op groen en er is zowel via kabe...
Hallo, Als nieuwe klant van Ziggo probeer ik me aan te melden bij Mijn Ziggo. Registratie lukt wel maar zodra ik inlog krijg ik fout 002. Zowel op pc als...
Bedankt voor het lezen van mijn vraag! Ik heb bij Ziggo een drietal TPLink Deco smart-wifi pods geinstalleerd. Werkt perfect! Goed bereik in huis etc. Ik...
Mijn download schommelt via zowel via wifi als bedraad (direct op switch) tussen de 80 en 140 Mbps. Speedtests voor Ziggo en DSLreports gedaan op verschi...
Beste Ziggo, Het gebeurt regelmatig (of altijd?) dat wanneer mijn computer geactiveerd wordt vanuit standby, het internet gedurende enige tijd (soms een ...
Klopt het dat Ziggo trouwe relaties beloond met gratis wifi boosters? Wat
Ik heb sinds kort nieuwe router ivm giganet en ik heb zowel deco x60 als ook tp smartboosters van tp via ziggo. Ik wil graag zowel in huis als ook in mij...
Ik heb een uitgebreide router achter het Ziggo modus (in bridge) zitten die voor 90% mijn huis dekt vwb wifi. Ik heb meeste devices bedraad vanaf die rou...
Via mijn eigen account, kan ik helaas nergens een optie vinden om het abonnement op de smart wifi pods te beëindigen. Ik lees op het forum vergelijkbare ...
Al ca twee jaar hebben wij een LG Oled TV (LG OLED55GX6LA), die via TP-Link Deco M4 boosters (van Ziggo) & een Ziggo Smart box verbinding maakt met ons w...
Hoi, Ik wil graag per direct mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen. Hoe doe ik dit?Hoop zsm antwoord te krijgen. Mvg, Juanita
Hallo Allen, Ik heb sinds kort een internet abbonement bij Ziggo. Voor thuiswerken maak ik via mijn laptop gebruik van RDP. Dit loopt vaak vast of is tra...
Apps van NPO werken niet meer zolang apparaten in huis verbonden zijn met wifi.Dit geld voor alle apparaten. Zodra ze ergens anders verbonden zijn of via...
Goedendag, Als ik mijn modeminstelingen wil wijzigen kan ik het wel opslaan, zodra ik terug naar de DHCP pagina ga zijn echter weer de basis instellingen...
Beste abonnees, We hebben al geruime tijd de mediabox next en zijn er zeer tevreden over. Alleen de wifi binnenshuis is echt om te huilen. We huren al 2 ...
Hoe verbind ik de ring bel op de goede manier aan het wifi netwerk van ziggo. De Ringbel geeft netwerk aan van ringbel, die lijkt de ziggo te willen verd...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.