Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.5KOplossingen
  • 14.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Internetsnelheid lager dan verwacht Alleen-lezen Opgelost

Als ik via de router van ziggo op de 2.4 ghz zit haal ik 54.4 mbit. Op de 5 ghz haal ik 284 mbit. En met de wifi boosters van ziggo haal ik maar 31.1 mbit. En het rare is dat als ik een ethernetkabel ...

Dennis43 door Stamgast
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Wat betekent: enable Band Steering, enable WMM, enable short GI ? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een paar kleine vraagjes over de Ziggo WIFI booster: Wat betekent: enable Band Steering, enable WMM, enable short GI ? Ik heb ook een router van Eminent 4450, als je dan de beschikbare netwerke...

Ronald B. door Gedreven Raadgever
  • 119 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 23 Likes

Mijn mobiel kan geen contact maken met mijn netwerk Alleen-lezen Opgelost

Mijn mobiel is verbonden met mijn thuisnetwerk, maar heeft geen internettoegang, Heb mobiel al een paar keer uit gezet en aan gedaan, maar er veranderd niets.Wat moet ik doen?

Deco m4: router of accesspoint modus? Alleen-lezen Opgelost

hallo.......connextbox ( router modus ) 1 deco m4 aangesloten , op de deco een switch aangesloten waarop bekabeld 2 netwerk kabels naar 1ste verdieping voor desktop en de 2de deco m4. een derde deco i...

WD My Cloud Home 2TB op Ziggo aansluiten Opgelost

Onderwerp : WD My Cloud Home 2TB, Thuisnetwerk Hallo mensen,Wie kan mij informeren of de WD My Cloud Home eindelijk foutloos kan worden aangesloten.Ik wil graag deze aansluiten op de Ziggo connection ...

Bakel116 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ik heb geen internetverbinding Opgelost

- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel? Ja- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele? Alleen op mijn mobiel. - Speelt het probleem constant of af en toe? Nu voor he...

E-mail synchronisatiefout Onopgelost

Ik kon onlangs geen mails versturen vanuit outlook (officie 365). Ik had dus ook synchronisatiefouten. Bij vraag bleek dat Ziggo mail had geblokkeerd omdat er het vermoeden was dat mail gehackt was. H...

Dees1 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Omvormer van zonnepanelen op SmartWiFi Pods? Alleen-lezen Opgelost

Dag, ik overweeg om over te stappen naar Smart WiFi Pods maar wil graag weten of ik een apparaat (omvormer van mijn zonnepanelen) bedraad kan aansluiten op een Smart WiFi Pod. Ik heb dat nu met een De...

R0bert0 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zichtbare apparaten Connect Box Opgelost

Ik ben bezig met het ontwarren en opnieuw aansluiten van de aangesloten apparaten op mijn netwerk. Handige hulp (dacht ik) is de browserpagina van de witte Ziggo connectbox om te zien welke apparaten ...

verho011 door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi/internet valt regelmatig weg Alleen-lezen Opgelost

Beste Ziggo, Ik heb problemen met mij wifi/internet. Al langere tijd valt deze vaak spontaan weg. Volgens mij heb ik een verouderd modem (Ubee EVW3200). Kan deze omgeruild worden voor een nieuwere ver...

HD door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Google Nest thermostaat vindt wifi niet meer Alleen-lezen Opgelost

HalloSinds kort herkent mijn Google Nest 3e Generatie thermostaat de wifi niet meer. Ik krijg de foutcode "wi-fi connection error nest.com/w5". Plotseling gebeurd zonder enige wijzigingen te hebben ge...

Router + Connect box (no bridge mode) Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, I'm trying to get an “external” router managing my home network (Ethernet + Wifi) but still be able to use the Connect box (for basic administration and to connect devices via ethernet) My des...

Dad door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Modem (internet en telefonie) valt dagelijks 1-3x uit Onopgelost

Ik worstel met dit probleem. Het is steeds het modem dat uitvalt; het ligt dus niet aan mijn router. Héél vervelend euvel, omdat bij het uitvallen van het modem ook mijn vaste telefoon uitvalt en ik v...

rovaval door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Regelmatig modem reboots met wegvallende internet verbinding Alleen-lezen Opgelost

Al hoewel het na alle klachten van vorig jaar na actie vanuit Ziggo redelijk onder controle was is het de afgelopen paar dagen (week of 1,5) weer aardig raak waarbij vooral gisteren en deze ochtend he...

Lambiek12 door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

UTP kabel cat6 werkt niet op mijn Ziggo modem Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een UTP kabel cat6 gekocht maar wanneer ik mijn cat5 vervang door cat6 is de internetverbinding volledig weg. Sluit ik de cat5 weer aan is alles weer in orde. Ik heb het geprobeerd via de route...

Renerbr door Raadgever
  • 21 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

TP Link Archer C7 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Een kleine 4 jaar geleden heb ik van ziggo de TP Link Archer C7 ontvangen, deze heeft het helaas begeven.. Hierover gebeld met de klantenservice en kreeg de deco m4 in bruikleen aangeboden. Ech...

Instellen extra e-mail account in Ziggo webmail: Opgelost

Instellen extra e-mail account in Ziggo webmail: Nadat account succesvol is aangemaakt, ga ik kijken of alles klopt: Bovenstaand is te zien dat de server voor ontvangende post is verandert in imap.gma...

Romig door Gedreven Raadgever
  • 28 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 5 Likes

Wegvallende verbinding door herstarten connectbox Opgelost

Mijn connectbox herstart 's ochtends zodra ik mijn werklaptop ga gebruiken. Het is exact hetzelfde probleem als beschreven wordt in dit topic (ik kon daar alleen niet reagereren):https://community.zig...

Ethernet/wifi valt soms weg Opgelost

Heb mijn modem geplaatst in mijn huiskamer. Pas dan krijg ik de volledige snelheid. Maar om de 2 weken valt de verbinding weg. Het tv-signaal blijft goed. Ik weet dat deze plaatsing niet geadviseerd w...

Devolo set kan IP-adres niet meer vinden Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb sinds kort de mediabox xl. Nu kunnen mijn devolo adapters het ip adres niet meer vinden. Heb alles gereset maar het werkt niet. Heeft iemand een oplossing?

BHOLTMAAT door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen