port forwarding lukt niet Onopgelost
ik probeer mijn port forwarding te doen. het is exrerne server die extern wilt bereiken maar dit lukt mijn niet van alles geprobeerd en de klanten service stuurde me hierheen die konden me niet helpen...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik probeer mijn port forwarding te doen. het is exrerne server die extern wilt bereiken maar dit lukt mijn niet van alles geprobeerd en de klanten service stuurde me hierheen die konden me niet helpen...
Ik ben al jaren zeer tevreden klant van ZIGGO maar nu ben ik behoorlijk teleurgesteld.Sinds dat ik de Connect Box in gebruik heb gekregen en laten vervangen op verzoek van ZIGGO ervaar ik problemen me...
Ik krijg mijn LSC lampen niet geconnect en alleen maar foutmeldingen. Alle lampen willen dat niet en heb dit probleem nog nooit gehad. Router al meerdere keren opnieuw opgestart maar niks werkt. Krijg...
goedemiddag Ik ben pas nieuwe klant maar ook ik blijk problemen te hebben dat ik me pods niet in bridge mode kan gebruiken. Ik heb deze gekregen als nieuwe klant. is het mogelijk om deze ook in te rui...
Situatie: desktop bekabeld gekoppeld aan netwerkhub (en daarmee met modem/router; connectbox). Laptop ook bekabeld gekoppeld aan netwerkhub. Op desktop draait boekhoudprogramma als server (laptop is c...
Beste allemaal, Sinds een dag of 3 kan ik plots geen mail meer versturen.Mijn Exchange server stond ingesteld op een send connector de smarthost smtp.ziggo.nl zonder authenticatie.Dit heeft altijd per...
Gebruik mij Ziggo momenteel een Alles-in-1 pakket complete (300/30 Mbits/s).Echter krijg momenteel via Ziggo speedtest (bedraad) niet de gewenste download snelheid (terwijl de snelheid voorheen zonder...
Hallo, Ik heb een ConnectBox in bridge mode staan en ben voormalig UPC klant.Nu las ik het één en ander over activatie IPv6, maar vind daar erg weinig informatie over.Het zal wel aan mij liggen, maar ...
Hallo,Ik heb nu al enige tijd problemen met mijn internetverbinding. Het lijkt gewoon of je in één keer geen snelheid meer hebt en een paar minuten later is er niks aan de hand. Als je op zo'n moment ...
Kan mijn connectbox ingesteld worden op IP4 zodat de port forwarding ingesteld kan worden?
Na installatie van de nieuwe connectbox lijkt het of mijn oude SSID nog steeds werkt. Telefoon en laptop detecteren nog steeds het oude SSID en zijn er ook mee verbonden. Het nieuwe modem heeft echter...
Beste Lezer, ik gebruik al jaren mijn Casema internet email adres i.c.m. Thunderbird. Jaren geleden alles ingesteld. Opeens werkt het versturen van email niet meer. Melding:Heeft Ziggo iets veranderd ...
Ik heb al langere tijd probleemloos de zeshoekige wifipods. Vanmorgen zijn het modem en de pods van de stroom geweest. Helaas hebben nu de pods opeens een ander wifisignaal te pakken. Ze zenden plotse...
Goedemiddag, Ik heb een gastnetwerk ingesteld via mijn Connectbox, omdat ik steeds meer IOT apparaten krijg en ik het geen prettig idee vindt dat ze allemaal op hetzelfde netwerk zitten als mijn hoofd...
Beste, Bij deze de vraag of er op mijn aansluiting inmiddels full dual stack beschikbaar is in bridge.Er is in mei onderhoud geweest, dus ik heb een beetje hoop.
Wanneer ik mijn PS5 opstart, is mijn PS5 niet verbonden met PSN.Mijn PS5 geeft aan dat hij geen internetverbinding heeft terwijl de kabel via mijn switch, die vervolgens rechtstreeks verbonden is met ...
Goedendag, Ik heb het verzoek om mijn huidige modem (Connextbox) om te wisselen voor een Ubee variant (1318ZG?). Mijn abonnement en bijbehorende snelheid is prima en volgens mij zijn de waarden in mij...
Mijn internet valt iedere keer uit waarna ik deze moet herstarten. Zo zie ik wanneer ik mijn IP server laad dat mijn mbit/s van 1000 telkens terugvalt naar 100 mbit/s over alle apparaten. Ik heb een o...
Beste Ziggo, ik wil graag de huur van de wifibooster pods opzeggen, en retourneren. Bij voorbaat dank, Rob
I am sorry, but my Dutch is not good enough to write.But I can read, or use automatic translation, so please feel free to advise me in Dutch. I have a problem of Internet speed after changing to 1gb s...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
52 | |
7 | |
6 | |
6 |