Speedtest suspicious? Opgelost
Sinds ik Bitdefender gebruik, krijg ik talloze meldingen als ik op de ziggo speedtest pagina sta. Het gaat maar door, zolang ik op die pagina sta. Hier g...
Sinds ik Bitdefender gebruik, krijg ik talloze meldingen als ik op de ziggo speedtest pagina sta. Het gaat maar door, zolang ik op die pagina sta. Hier g...
Hi,I use Getflix to access some programs , but since receiving the new Connectbox Giga, I cannot access them. Getflix customer support have suggested I d...
Nieuwe smart wifi modem ontvangen, en nu geinstalleerd en om het half uur valt internet eruit. heb achter het modem 3 tp link deco wifi versterkers zitte...
Goedemiddag, ** Moderator edit: Adresgegevens verwijderd ivm privacy ** Sinds het aansluiten van de nieuwe Next modem werken al onze internet devices BEH...
Algemene vtaag. Mijn buurman heeft bericht gekregen dat zijn huidig modem(wiite smart wifimodem) wordt omgeruild voor het nieuwste modem met 2,5 gb poort...
Mijn smart WiFi app geeft aan dat hij het modem niet kan vinden. Ik heb hem al een reset gegeven en al een paar keer laten opstarten maar hij blijft het ...
Misschien dat het onderwerp al voorbij gekomen is maar via de zoekfunctie kan ik het niet vinden. Tijdens gebruik van de ViaPlay app op de Mediabox Next,...
Regelmatig krijg ik het "Oeps, uw mailbox is bijna vol" bericht. Ik ga dan naar mailziggo.nl en verwijder daar alle mails die ik niet meer nodig heb. Dat...
Goedemiddag, Ik heb twee pods al een jaar in huis, maar heb ze nooit aan de praat gekregen. Bij de smartwifi app staat dat ze nog niet volledig zijn geïn...
Hallo,Ik heb sinds een week de Deco M4 (3 stuks) in gebruik. Heb de handleiding gevolgd bij het installeren, dus Wifi op de ConnactBox staat uit, en de h...
Ik heb gisteren de nieuwe wifi boosters geïnstalleerd. Mij printer hangt aan het bekabelde netwerk. Nu kan ik vanaf mijn laptop niet meer printen. Dat lu...
Beste community, Ik heb in mijn woning internetkabels laten trekken naar alle slaapkamers en deze komen samen in de meterkast. Daar zijn ze via een HP Pr...
Geachte, Ik heb sinds vannacht 1 uur problemen met mijn website en een minecraft server. Beide kunnen niet meer geconnect worden en hebben het voor vanna...
Ik heb een eufy deurbel gekocht met een homebase die op een router moet worden aangesloten via een ethernetkabel. Ik heb de ziggo connextbox giga maar hi...
sinds kort is mij nemail in mijn inbox ver verdwenen - en dit is ook het geval voor de andere pc met andere email. ik, gebruik outlook - ook de webmail i...
Hoi, ik wil graag mijn pods annuleren en terug sturen maar heb geen idee hoe dit moet. Kan dit via deze weg geannuleerd worden? Groet, Lisa
Hallo, Ik ontving vandaag het nieuwe smart wifi modem, maar met verkeerde coax kabel: rood-rood in plaats van rood-groen... Kunnen jullie zsm nog een roo...
De TP-link is met een ethernet kabel verbonden met de Connectbox. Ik wil de next mini dus bedraad aansluiten op de TP-link. De vraag is kan dat, of is he...
Inmiddels heb ik binnen een jaar 2 x meegemaakt dat mijn Hue bridge zonder aanwijsbare oorzaak uitvalt. Er brandt dan nog maar 1 van de 3 lampjes op de b...
Ik dacht altijd dat de afstand van de COAX kabel tussen het AOP en het modem (Connextbox in dit geval maximaal 1.5 meter mocht zijn. Nu heb ik even hier ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.