Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ziggo Connectbox Fabrieks Wachtwoord werkt niet Opgelost

Helaas kan ik niet inloggen op mijn nieuwe Connectbox die ik gisteren heb ontvangen, en vandaag heb geinstaleerd. Harde reset van 10 a 15 heeft geen nut. Een ander wachtwoord dan hetgene wat onder de ...

engineers door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Smartwifi pod verplaatsen van stopcontact Onopgelost

Als ik een pod (onbekabeld) verplaats naar een ander stopcontact moet ik hem dan opnieuw instellen of pakt hij zelf de oude instellingen weer op?

de5vosjes door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Portforwarding-optie niet zichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag van de optie portforwarding gebruik willen maken ivm met mijn NAS, maar die optie zie ik nergens (meer). Ik begrijp uit de reacties hier dat een medewerker van Ziggo dat weer 'aan' kan ze...

sellis door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Activatiecode mediabox xl Alleen-lezen Opgelost

Goedendag gisteren mediabox gekregen kan het zijn dat deze nog niet geactiveerd is.geeft aaan geen WiFi .iPad heeft wel WiFi aansluiting volgens mij oké

emailadres verdwenen in het overzicht in Ziggo Alleen-lezen Opgelost

In mijn overzicht van email-adressen is mijn adres niet meer te zien, terwijl alles van mijn abonnement hierop geregistreerd is. Dit is *** Emailadres verwijderd door moderator *** en ik kan er niet m...

SmartWifi app toont geen apparaten Opgelost

Mijn SmartWifi app toont wel de modem en de SmartWifi pod’s maar kan geen verbonden apparaten vinden. Ik heb de SmartWifi app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas deed geeft geen verbet...

Jan Stoeten door Gedreven Raadgever
  • 87 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 14 Likes

Inlog smart wifi app: abonnement nodig Alleen-lezen Opgelost

Als ik in wil loggen bij de smart wifi app om de wifi pods te installeren krijg ik de melding dat ik een ziggo internet abonnement nodig heb om de app te gebruiken. Deze heb ik echter (ervan uitgaande...

Wifiboosters - Printer maakt geen verbinding met netwerk Alleen-lezen Opgelost

Beste allen, Ik heb bijna alle draadjes hier over dit onderwerp gelezen maar mijn situatie vond ik er nog niet bij. Ik heb wifiboosters geïnstalleerd en mijn HP OfficeJet Pro 8020 printer kan geen ver...

TP link deco m4 valt steeds uit bij modem Opgelost

Hallo, Ik heb sinds deze week de TP link deco m4 set binnen gekregen via ziggo. Alle 3 netjes geinstalleerd en alles werkt. 1e zit bedraad van modem naar deco en andere 2 via wifi systeem, had namelij...

Splintie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzoek activeren IPv4 Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik kon dit ook niet vinden op de router en las dat het op deze manier moest.Zou u dit voor mij willen activeren ? mvg.

Lowice door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Glasvezel vs Ziggo : upstream Onopgelost

In ons dorp wordt er glasvezel aangelegd, tot snelheden van 8K. Niet dat ik 8K nodig heb maar het klinkt wel goed. Glasvezel daarnaast heeft oa als voordeel dat down- en upstream gelijk zijn. Ziggo ad...

Mariachi door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nikkei IP camera instellen Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Vandaag heb ik een Nikkei Cam4 IP Camera binnen gekregen. Deze camera maakt gebruik van 2,4 gHZ welke prima zou moeten werken met ons Smart WiFi punt & TP-Link Deco M4 aangezien deze a...

MDT door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Problemen met WiFi sinds upgrade. Opgelost

Sinds de upgrade van mijn modem (Arris TG2492LG-ZG) heb ik problemen met mijn WiFi.Dit met zowel mijn computer als mijn telefoon.Soms wel verbinding maar geen internet.Zelfs programma's terugkijken op...

alaning door Raadgever
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Melding op telefoon over certificatie Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Ik krijg steeds meldingen op mijn Samsung s20 over een certificaat. Het komt steeds terug. En krij het niet weg. Plaatje 1 is de melding. Plaatje 2 is als ik er op klik.  plaatje 1  plaatje ...

Firewall op M4 Opgelost

Heeft de Deco M4 de mogelijkheid om Firewall te configureren

Dramidius door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Devolo dLan500: IP-adres kan niet gevonden worden Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren het modem cbn CH7465CE binnen gekregen. Alles opnieuw geinstalleerd. Alles is gelukt alleen devolo dl500 met 3 adapters niet. Gereset 10 seconden en de procedures gevolgd. Ip adres kan ...

Marionn door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Smartwifi app - foutmelding: Je bent niet verbonden met je modem Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoi,N.a.v. het emailbericht dat ik gisteren van ZIGGO ontving heb ik heel enthousiast meteen de Smartwifi app geïnstalleerd. Helaas kan ik er niets mee, want hij geeft direct de foutmelding "Je be...

Wifi pods alleen bij eerste koper ingesteld? Onopgelost

Hoi. Ik zie dat de gekochte pods. ook al 2e hands aangeboden worden.nu las ik ergens dat als de pods ingesteld zijn bij de eerste koper deze niet terug kunt zetten naar fabrieksstand.en niet gebruikt ...

Jmjongen door Gedreven Raadgever
  • 20 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Re: Nikkei IP camera instellen Onopgelost

Hoi, Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo. Voor de zekerheid : je smartfoon/tablet waarmee je de QR code scant stond ook op hetzelfde 24.gh netwerk ? Hoe ver hangt de camera bij het wi...

Ronihd door Super Expert
  • 7637 Topics
  • 288 Oplossingen
  • 2581 Likes

Vervanging AOP door monteur kost € 50? Alleen-lezen Opgelost

Een week lang storing gehad van internet, werkte niet meer. Bleek dat ik een verouderd AOP heb. Moet door een monteur vervangen worden door een actueel exemplaar. Dat is gebeurd, monteur heef splitter...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen