Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 22.5KOplossingen
  • 44.3KDiscussies
  • 150KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

SMTP server instellingen Opgelost

Ik kan ineens via de IPad geen e-mails weer verzenden, terwijl het met de vaste computer wel gaat.Ik krijg op de IPad de melding: de server accepteert het afzenderadres ‘.......’ niet.De helpdesk van ...

Nederland is dertig jaar aangesloten op internet Onopgelost

https://tweakers.net/geek/145873/nederland-is-dertig-jaar-aangesloten-op-internet.html :sunglasses:

Gusto door Expert
  • 1490 Topics
  • 33 Oplossingen
  • 145 Likes

Leesbevestiging in Ziggo Mail Opgelost

Hoi,weet er iemand hoe je een leesbevestiging aan ziggo mail toe kunt voegen?

kinds door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pop3 instelling iPhone Opgelost

Wij vinden het niet fijn dat alle devices (2 iPhones + macbook) synchroniseren bij imap instellingen Email.Ik had voorheen op de iPhones pop3 instellingen. Dat werkte perfect.Door veranderingen moest ...

Toonhj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Automatisch doorsturen mails Opgelost

Ik heb 4 jaar geleden ongeveer mijn ziggomail account ingesteld op automatisch doorsturen naar mijn werkmail account.Nu wil ik dit ongedaan maken, maar dat lukt niet.Als ik de instructies volg (instel...

Eric F door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Torrent downloads erg traag sinds nieuwe modem Onopgelost

Sinds een week heb ik een nieuwe modem, een Arris Connectbox. En sinds die tijd zijn torrent downloads erg traag. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? En heeft er iemand een idee hoe dit is te...

Factuurfabriek koppelen aan office365 e-mail account Opgelost

ik heb een factuurprogramma met een mailsysteem... Dit heeft een smtp server: smtp.office365.com met poort 25... Echter sinds we verhuisd zijn en een nieuwe ziggo box hebben voor internet... werkt het...

BS2 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2 Playstation 4 met Nat type 3 Opgelost

Goedeavond! Ik en mijn vriendin hebben sinds maandag Ziggo internet, maar sinds dat we dat hebben, geven onze Playstations nat type 3 aan. Na uren Google komen we er echt niet meer uit.Ik heb de volge...

Rico070 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met Port Forwarding op Connectbox met IPv6 Onopgelost

Hallo, ik ben nu bezig met port fowarding, alleen het probleem is, het werkt niet.Ik heb al een statishe local ip ingesteld voor mijn apparaat.Ik maak zo een new "rule"(ja ik weet ik heb "beide" gekoz...

qbus door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo Connectbox, alleen de LAN valt een paar seconden uit Onopgelost

Beste,Tijdje geleden (maandje of 5) een nieuwe connectbox van Ziggo ontvangen. Deze heeft een paar weken prima zijn werk gedaan. Bovendien heb ik (mede dankzij 5,0 GHZ) over de wi-fi de beloofde Ziggo...

VPN instellen mogelijk met de Ziggo Wifibooster? Opgelost

Beste mensen,Volgens mij is het niet mogelijk om met de huidige Ziggo Modem VPN in te stellen. Hiervoor heb je een router nodig die het ondersteunt. Maar..Is het mogelijk om met de Ziggo Wifibooster w...

Pride door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na nieuw modem (Connect Box) werkt mijn wifiprinter niet meer. Opgelost

Na het plaatsen van een nieuwe connectbox door een ziggomonteur werkt mijn wifiprinter niet meer.Ik heb hier geen USB kabel meer van. Eventuele software moet ik downloaden.De modem heeft alle telefoon...

rgruiters door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Connect box: heeft iemand ervaring met dit apparaat? Opgelost

Hi all,Ik heb sinds enkele dagen een connect box. Helaas, wegens wat fouten aan Ziggo kant (ze waren vergeten het modem in het systeem te swappen), ben ik daar al even mee aan het rotzooien. Vandaag h...

Bredahaha door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Gbit ethernet op Macbook Opgelost

We hebben Gbit ethernet op een moderne macbook, maar kunnen van ziggo slechts max 400mbps krijgen, waarom?

Tips bij UTP aansluiting vol. Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb mijn netwerk met allerlei randapparatuur. Nu zijn de poorten op de Connect box vol. Voordat ik van alles ga aanschaffen. Is het mogelijk om een UTP hub aan te sluiten zodat ik m...

Sinds een week s'avonds problemen met stotterend internet Opgelost

Sinds een paar dagen heb ik elke avond problemen tijdens het gamen en met discord. Op discord klink ik volgens de rest soms als een robot en met de games merk je gigantische stotteringen. Het rare is ...

Kiampp2 door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Hoe verander ik het default DNS serveradres van mijn Technicolor TC7210.Z? Onopgelost

Ik wil van een Raspberry Pi met Pi-hole de default DNS server maken van mijn hele thuisnetwerk. Hoe krijg ik dit voor elkaar met een Technicolor TC7210.Z? Het LAN instellingenscherm ziet er zo uit:Het...

BosJA door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

WiFi 5G netwerk niet meer zichtbaar Opgelost

Hi,Ik heb een Connect Box als modem. Sinds enkele dagen, is het 5G-netwerk dat een aparte naam heeft ([netwerknaam]-5G) niet meer zichtbaar c.q. niet meer mee te verbinden.In de connectbox heb ik de i...

IP Camera werkt niet op 4G Opgelost

Hallo allemaal,ik heb 4 camera’s in mijn zaak al een tijdje maar nu wil ik de beelden ook via mijn mobiel zien op 4G.Ik gebruik de app van de leverancier (mvteam) maar het werkt alleen op WiFi als ik ...

PC's op LAN kunnen elkaar niet zien (Windows 10) Opgelost

Heb 2 computers w. 10 netwerk werkt niet, dwz de ene comp. kan de andere niet zien. heb bij modem gekeken. de ene comp. heeft ethernet 2 en de andere ethernet 3. moet allebei ethernet 3 zijn. hoe los ...

Internet verbinding valt regelmatig weg Onopgelost

Goedenavond,sinds kort ben ik klant geworden bij ziggo. Tot mijn verdriet valt regelmatig meerdere malen per dag de verbinding weg. Voorheen zat ik bij kpn en gebeurde dit nooit ik heb de modem op 5gh...

Keystone jack juiste kleuren Onopgelost

Dag.In m'n huis die ik sinds mei heb, heb ik een pc op zolder staan. Maar de wifi komt niet zo goed op zolder. Dus heb ik besloten om een kabel te trekken van de meterkast naar het zolder voor interne...

Seagate NAS model SRN01C krijgt geen contact met Ziggo connectbox Opgelost

Via het oude Ziggo modem geen probleem, maar connectbox lijkt de seagate niet te accepteren.De groene LED bij de poort waarop NAS is aangesloten knippert niet en ook de groene LED op de NAS blijft kni...

AEK169 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox neemt DHCP ip reserveringen niet over Opgelost

Nadat mijn connectbox geen ipadressen wilde uitgeven heb ik een reset gegeven. Daarna werkte alles weer alleen werkt de DHCP server nu wel heel bijzonder. Ik heb een aantal ipadres reserveringen gedaa...

wimd68 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

News.ziggo.nl niet bereikbaar na modemswap Opgelost

Hallo,Ik heb altijd kunnen downloaden met news.ziggo.nl.Nadat ik een nieuwe modem van ziggo heb geïnstalleerd kan ik niet meer downloaden.heb mijn abo niet veranderd.wie weet wat ik kan doen, meerdere...

plugj door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe Connectbox stapt er weer uit Onopgelost

Ik had belooft dat ik een nieuw draadje zou starten als de problemen weer terug zouden komen. Zie issues met connectboxGisterenavond rond 1900 uur hoorde ik dat er geen internetverbinding. Ik heb eers...

lock door Gedreven Liefhebber
  • 157 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 14 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen