Verdwenen email Opgelost
Sinds vanmiddag is m’n hele inbox leeg op 3 e-mails na…zowel op m’n telefoon als webmailDe klantenservice vertelde mij het stappenplan te volgen om de po...
Sinds vanmiddag is m’n hele inbox leeg op 3 e-mails na…zowel op m’n telefoon als webmailDe klantenservice vertelde mij het stappenplan te volgen om de po...
Goedenavond! Sinds vanochtend heb ik het probleem dat een aantal sites en applicaties het niet meer doen op mijn computer zowel als op mijn mobiel.Youtub...
Goedemiddag, Ik wil graag mijn SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods opzeggen.
Hele ochtend bezig geweest met Wifispots op mijn nieuwe android 11 smartphone aan te krijgen!met de nieuwe apps ging niet, gebeld nog erover ik kon zelf ...
Ik wil een apparaat via WPS verbinden met het modem. Nergens is te vinden of je daarvoor de WPS knop lang of kort moet indrukken. Ik heb het allemaal gep...
Mijn vragen zijn:Ik heb een basis station (wit, stopcontact) en met 2 wifi/kabel stopcontact "eind" stations werkt het.Nu wil ik een derde erbij hangen (...
Beste allemaal, Sinds eergisteren ben ik veel recente mails kwijt. Ik laat alle mail op de server staan ( er is ca. 1/3 van de ruimte gebruikt) maar er z...
Wifispots installeren op samsung Galaxy S22+ telefoon lukt niet.Heb het geprobeert met smart wifi app en stappenplan via internetsite ziggoIedere keer pr...
Goedemorgen,Ik ben onlangs gescheiden. Hoe kan mijn ex, die nu zelf een ziggo abonnement heeft op een ander adres, haar mailadres behouden? kan deze over...
Hi!Sinds zondag ben ik klant bij Ziggo en heb ik TV en internet aangesloten. Alles werkt alleen nu wil ik nog een Wifipod installeren maar de SmartWifi a...
Hallo, Kunnen jullie voor mij de ipv6 uitzetten? Ik heb problemen met de VPN. Dank je wel.
Ik heb 3 TP-Link M9plus Mesh accespoints. Kan ik deze zonder problemen aan de wand monteren met een wandbeugel? Het is voor te stellen dat dan de antenne...
Hallo, Ik heb misschien een simpele vraag, waarom kan ik geen poort open zetten op mijn ziggo modem? Ik heb de connectbox van ziggo en wil poort 443 open...
Ziggo heeft op maandag per abuis ons afgesloten ipv de buren. Pas op vrijdag wordt de fout hersteld ( 5 minuten werk) In de tussenliggende tijd zijn wij ...
Is er ook een mogelijkheid om de SmartWifi-router via een commandoregel in te stellen? Bijvoorbeeld 192.168.178.1?pw=*****&portforward=45 212 212 212 212...
Ik heb ook gesproken met de klantenservice, maar dat hielp helaas niet. Ik keek gisteravond even op mijn Smartwifi app welke apparaten waren verbonden en...
Iemand een idee hoe ik onze Secufirst camera’s en deurbel (alleen aansluitbaar op 2,4 mhz) aan kan sluiten op het WiFi signaal van wifi-set Deco 4 (2,4/5...
Mijn zusje is verhuisd naar een nieuwbouw flat. De Ziggo verhuizing is aangevraagd en verwerkt, het probleem is van technische aard. In deze flat hebben ...
De FRA752X Coax versterker wordt al een tijdje aanbevolen door Ziggo, en zie ik ook best regelmatig bij mensen thuis. Maar dit is een 1,2Ghz (5-1218 MHz)...
Op de achterkant van het Smart Wifi modem zitten 4 kabelaansluitingen met groene lampjes, de vraag is of die groene lampjes moeten branden of niet
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.