IPv6 DHCP uitschakelen in LAN Opgelost
Hoi Allemaal, Is het mogelijk om de IPv6 dhcp-server op de Connectbox helemaal uit te zetten? Mijn lokale hosts krijgen nu zowel een IPv4 adres van mijn ...
Hoi Allemaal, Is het mogelijk om de IPv6 dhcp-server op de Connectbox helemaal uit te zetten? Mijn lokale hosts krijgen nu zowel een IPv4 adres van mijn ...
Sinds afgelopen weekend de Giga Connectbox geïnstalleerd. Ik had ook de Ziggo SmartWifi Deco M4 pods geïnstalleerd op mijn vorige modem. Bij het installe...
Hi allemaal, al ruim een aantal weken is mijn wifi snelheid drastisch naar beneden gegaan. Vandaag ben ik er even voor gaan zitten om het e.e.a. uit te s...
Beste experts, Afgelopen vrijdag op verzoek van Ziggo een nieuw modem Sagemcom geinstalleerd. Kan nu echter geen verbinding meer krijgen met mijn werkgev...
Hallo, Ik heb sinds 2-3 weken dat mijn internet verbinding "instabiel" is. Ik zou 600 Mbit/s down moet hebben, maar het komt de laatste paar weken veel v...
Krijg steeds melding dat email niet ontvangen en verzonden kan worden omdat server niet gevonden kan worden.hoe kan ik mijn accountinstellingen aanpassen...
Goedemiddag, In verband met niet meer thuiswerken wil ik graag de wifipods opzeggen en retour sturen. Ik heb 2 pods. Ik hoor het graag. met vriendelijke ...
Hoi,Ik probeer MAC filtering in te stellen om het internetgebruik van mijn kinderen te kunnen beperken, maar het werkt niet goed: de wifi gaat niet uit o...
Goedenavond, Sinds pakweg een week lijken de door mij geforwarde porten op de Compal modem vanaf het internet niet meer zichtbaar te zijn. De modem staat...
Als ik mail verzend met outlook 365 krijg ik steeds vaker een blokkeringsmelding (voorbeeld): Frans Geubel op 25-10-2022 17:20 554 5.2.0 SMTP602 Message ...
ja de titel is al duidelijk
Goedemiddag,Mijn AOP-aansluiting is niet mooi weggewerkt maar de groene kabel steekt los uit de muur en hierop is een MCP-03 splitter aangesloten.Ik heb ...
Beste allemaal, wat ik ook aansluit als wifi accespoint op de connectbox en dan nu de Deco X60, de wifi snelheid komt niet boven de 300 Mbits download en...
Good morning, I hope someone can assist me. On or about 25/26 May 2022 , I believe Ziggo made a change in its email protocols as my alarm system no longe...
ik wil graag mijn wifi pods opzeggen/ terugsturen. Hoe hierin te handelen? Ik lees in eerdere respones dat jullie een retourbox sturen
Goedemiddag, Mijn huidige printer heeft problemen met de laatste update van Windows 11. Vandaag komt er een nieuwe printer kabel en Windows 11 gewijzigd ...
Ik wil bij deze mijn WiFi Pods opzeggen, daar ik nu eigen (snellere) heb.
Hello, I need to switch my router to bridge mode so I can connect my own router. Can you walk me through how to do this? I tried to do it earlier but the...
Sinds vorige week maandag zijn onze e-mailadressen uit producten verwijderd. Het e-mailadres van mijn vrouw werkt helemaal niet meer.Al 3 maal bij een zi...
Tot najaar 2021 heb ik veel last gehad van internetstoringen. Uiteindelijk was de conclussie dat er in om rond ons huis een apparaat is/was dat constant ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.