Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.5KOplossingen
  • 14.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Smartwifi Pods combinatie met Plume Pods Alleen-lezen Opgelost

Een paar jaar geleden heb ik meegdraaid in het Betatest programma van Ziggo voor het testen van de Plume Pods. Deze heb ik nog altijd en bevallen goed.Als uitbreiding op deze oplossing heb ik een smar...

poort forwarding lijkt niet te werken Alleen-lezen Opgelost

Ik ben een gameserver aan het opzetten die nu werkt in LAN. Maar van buitenaf is de server nog niet benaderbaar. Ik heb poort 27015 geforward in te horizon box met de ip van mijn server. Herstarten va...

Sinds begin oktober bijna dagelijks storingen Alleen-lezen Opgelost

Sinds begin deze maand zijn er constant storingen bij ons. Bijna dagelijks. We konden 1 week lang weinig TV kijken, dit vanwege een slecht signaal. 1 week lang. Monteur is bij ons komen kijken. Hij ze...

Alfie06 door Gedreven Raadgever
  • 12 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Oude Modem Alleen-lezen Opgelost

Hallo Mijn Modem is nu al heel oud en hij valt dagelijks wel eens uit. Ik wou graag een nieuwe modem hebben. J Westra

J Westra door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bridge modus aanzetten Alleen-lezen Opgelost

Is er iemand die mijn bridge modus weer kan aanzetten

Ipv6 uitschakelen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Kan een moderator voor mij IPv6 uitschakelen, ik kan geen VPN op mijn Apple TV gebruiken hierdoor namelijk.Is het ook mogelijk dat dit de reden is dat op mijn PS5 de verbinding raar doet? afbee...

Lan poorten werken niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een connect box en sinds vandaag werken mijn lan poorten niet meer (althans daar lijkt het op). Mijn Deco TP-link zegt steeds dat hij geen internet verbinding kan maken met de connect bo...

Miche! door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi kanaal wisselen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben aan het kijken welk wifi kanaal het beste werkt bij mij thuis. Wanneer ik van kanaal wissel (2,4Ghz) valt het mij dat er altijd twee even sterke netwerkren te vinden zijn met een wifi analyzer....

meent37d door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

overzicht verbonden apparaten bevat veel redundante entrees Alleen-lezen Opgelost

Nadat ziggo (in de nachtelijke uren) even down is geweest, blijken mijn huis-apparaten allemaal nieuwe IP adressen te hebben. Dit is vervelend omdat bij gebruik van bv Youless om poort van de stroomme...

werni door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Bridge Mode - Geen reactie op DHCP verzoeken? Opgelost

Hallo allemaal, Is er iemand met een vergelijkbaar probleem als het volgende: Eens in de zoveel tijd (kunnen een paar maanden overheen gaan) valt mijn internetverbinding weg. De reden ervan weet ik ni...

wlevels door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email bounced Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een eigen server thuis waarop het programma Logwatch draait (een system log analyzer en reporter tool). Deze genereert 1 x per dag een logfile die gemaild naar een mailadres buiten de server (g...

TheoM door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Connectbox en vpn. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb deze week een mediabox next ontvangen ter vervanging van mijn mediabox xl.Ik moest van ziggo een ander modem dan mijn cisco. Dus ontving ik een connectbox.Alles goed geinstalleerd.Ik maak al ja...

IPV6 Uitschakelen Alleen-lezen Onopgelost

Wie binnen Ziggo kan er voor zorgen dat mijn IPV6 uitgeschakeld wordt? Ik wil/MOET IPV4 only. @Cecilia ??

C.Hessing door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo modem doesnt support Port forwarding Alleen-lezen Opgelost

I need IPv4 port forwarding on my Ziggo Modem. Actually the firmware should support IPv4. Is there anyone from ziggo can do it for me it via this community or should I call ziggo customer service and ...

melihteke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slechte wifi met EPC3925 modem Alleen-lezen Opgelost

Ik ervaar onregelmatige wifi-kwaliteit met mijn EPC3925 modem, zelfs als ik ernaast zit. Lijkt echt aan het modem te liggen want via een aangekoppelde router geen probleem. Is daar iets aan te doen?

telefoon kan geen verbinding maken met netwerk Alleen-lezen Opgelost

mijn telefoon kan geen verbinding maken met netwerk terwijl hij wel aangeeft dat het netwerk er is (op volle sterkte) maar maakt geen verbinding. als ik mijn modem uit en weer aanzet dan werkt het wel...

Eddy2 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

SPAMhaus vermelding na nieuwe IP adres Opgelost

Sinds een paar weken ervaar ik een verbindingsprobleem met Office365 dat ontstaan is na een nieuw ip adres naar aanleiding vervanging modem. Wanneer ik mijn outlook client start weigert deze met offic...

Hitron modem in bridge mode zetten Alleen-lezen Opgelost

@Cecilia ik heb de Deco Wifi booster geïnstalleerd. Ziggo geeft in de meegeleverde beschrijving aan dat de wifi van het modem daarna uitgezet moet worden. De klantenservice geeft aan dat het modem, Hi...

Joop3 door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen