uitgaande email werkt niet meer Opgelost
Van de ene op de andere dag kan ik geen mails meer verzenden met Outlook via Ziggo. Ik ben al jarenlang klant en heb daarom een quicknet account en dus ook een smtp quicknet ingesteld. Outlook geeft a...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Van de ene op de andere dag kan ik geen mails meer verzenden met Outlook via Ziggo. Ik ben al jarenlang klant en heb daarom een quicknet account en dus ook een smtp quicknet ingesteld. Outlook geeft a...
Hoi weet iemand waarom er opeens smart wifi vermeld staat bij mijn AP? in de smartwifi app zie ik ook geen optie meet om de boel te optimaliseren. heeft het modem dit zelf gedaan ofzo? ook vraagt hij ...
Beste community,Ik ben onlangs verhuisd naar mijn nieuwe woning en ben inmiddels in het trotse bezit van een ziggo installatiepakket. Ik heb er niet veel verstand van maar het ziggo AOP dat hier in de...
Het oude UPC gebied zou eindelijk naar Ipv6 Dual Stack Full kunnen gaan en inderdaad zit ik nu EINDELIJK daarop, maar het werkt niet. Op mijn Ipv6 Intranet zijn de eerste 4 octet's anders dan die van ...
geachte Heer / mevrouw, De volgende vraag: Via mijn Dyn account inloggen op mijn Nas poort, gaat niet meer sinds mijn giga modem. Met het oude modem kon ik binnen mijn net werk via mijn dyn account me...
Het opstarten van ziggo webmail gaat tegenwoordig wel erg traag. Vaak pas na 45 minuten zie ik in de inbox..Cookies en geschiedenis verwijderen helpt niet evenals opnieuw opstarten. Wat kan ik hier aa...
Onlangs is de kabel tussen de eindversterkerkast en de meterkast vervangen (60 meter)Ook het aop, splitter en kabels zijn vervangen. Nu zag ik dat er weer een hele berg correctables en uncorrectables ...
Ik ben nu een paar weken in het bezit van een nieuw Gigabit modem, maar vind de wifi helemaal niet stabiel. Met het vorige modem had ik deze problemen helemaal niet. Heeft iemand deze problemen ook?
Outlook 2016 (365) werkt niet sinds Ziggo update donderdag 26 mei. Ik kan geen mails ontvangen of versturen. Verder kan ik ook niet in de Ziggo webmail. Bij het openen van mijn mail mapje krijg ik ook...
Fase 1. Uitgaande email werkte niet fout code 0 x 80042109. Contact gezocht met Ziggo. Servernr. Uitgaande mails verandert van 25 naar 587. Melding weg. Dacht er te zijn. Fase 2 waar ik nu dus in zit....
Wij kunnen sinds 2 dagen geen email meer versturen via outlook. Er zijn geen instellingen veranderd. Ontvangen can email gaat nog wel. Bericht blijft in verzenden staan en er komt een melding kan geen...
Af en toe doe ik via WiFi met mijn Smartphone een test met Speedtest.Tot voor kort waren 4 resultaten te zien: ping, download, upload en jitter.Nu kan je ook de "reactiesnelheid" zien bij inactief, do...
Goedendag, Sind enige jaren is er het probleem dat op dagelijkse basis het 2,4Ghz of 5 Ghz (soms ook beide) geen internet meer doorlaten. Bijzonder is dat de adapters dan niet het bekende "geen intern...
Wanneer ik via mijnziggo.nl mijn Internetsnelheid ga verhogen middels een upgrade van pakket Internet & TV start naar pakket Internet & TV complete, hoe lang duurt het dan voor ik gebruik kan maken va...
Goedenavond mij krijg de laatste tijd veel onbekende apparaten in mijn deco app te zien elke keer zet ik ze op de zwarte lijst en de volgende staat er al weer op, ik ben alleen en gebruik maar één app...
Hallo, wanneer gaat Ziggo ondersteunen dat je de tijdssloten voor wifi in kunt stellen per apparaat of apparaatgroep?Mijn kinderen zijn qua leeftijd erg uit elkaar en ik kan nu mijn zoon van 17 qua ti...
Ik gebruik naar volle tevredenheid de plume pods die ik tijdens de test heb ontvangen. Hierbij gebruik ik de homepass app van Plume. Nu is er een plume pod stuk gegaan en heb ik een nieuwe Ziggo plume...
Kan geen email meer verzenden via mijn ziggo emails. Het blijft maar in de outbox staan.gebeld met ziggo wel 6 keer. Wordt niet geholpen zeggen zoekt het zelf maar uit en neem contact op met Microsoft...
Vooraleer ik mijn hulpvraag stel wil ik laten weten dat ik slechts een leek ben en geen expert. Ik voer stap voor stap het stappenplan uit en ben dan opgelucht als alles weer werkt. Helaas tot op dit ...
Volgens een medewerker van Ziggo is het niet mogelijk om een upc mailadres definitief te verwijderen. Komt raar over op mij omdat ik dit adres nooit gebruik en er veel spam op terecht komt. Volgens di...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
50 | |
7 | |
6 | |
6 |