Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 22.5KOplossingen
  • 44.3KDiscussies
  • 150KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Twonky Server na nieuwe mediabox Opgelost

Hallo,Ik heb sinds gisteren een een andere Connectbox gekregen omdat die andere kuren had.Alleen op 1 of andere manier werkt Twonky niet meer, terwijl hij het nog wel deed op de andere Connectbox. Two...

xJBx door Stamgast
  • 44 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Slechte/geen WiFi verbinding op Android smartphones met Ubee modem Opgelost

Begin september kregen we een nieuwe mediabox voor de televisie. Deze is aangesloten door een monteur.Sindsdien heb ik problemen met WiFi op mijn Sony Xperia. Hij geeft aan vol bereik te hebben, maar ...

Asta90 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

DMARC validation failed Onopgelost

Al mijn gmail wordt automatisch doorgestuurd naar mijn ziggo e-mail. Ik gebruik MS Outlook 2010 op de laptop en Mail op mijn iPhone.Sinds enige tijd krijg ik bij de afzenders Apple en Bol.com een "Del...

NAT-type open zetten voor Black Ops 4 Xbox Onopgelost

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn NAT-type open kan zetten voor Black Ops 4 xbox. mijn xbox zegt dat ik open sta maar het spel zelf zegt dat ik op strict sta.

Synology NAS, Technicolor modem vervangen door Connectbox modem Opgelost

Wegens een defecte modem heb ik mijn Technicolor modem moeten vervangen door de nieuwe ConnectBox. In de oude situatie stond de modem in bridge mode met daarachter een Asus router. Dit werkte perfect ...

EelcoS73 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Links werken niet in emails Onopgelost

In één van mijn forum accounts (https://www.logicprohelp.com/) zijn de links sinds kort inactief in de notificatie-emails, ik kan er niet langer op klikken om te worden doorgestuurd naar de betreffend...

eriksimon door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen wifi verbinding thuis met de iPhone7 Onopgelost

Beste Ziggo medewerkers,Ik krijg geen wifi verbinding met mijn iPhone 7 thuis?Op andere plaatsen krijg ik wel verbinding met het wifi netwerk.We hebben de telefoon en de router al herstart.Ook hebben ...

The skull door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe e mail acount aanmaken lukt niet Opgelost

Ik wil een nieuwe e-mail acount aanmaken, maar bij het aanmaken komt mijn e-mail adres in het rood te staan met een uitroepteken.Er staat verkeerd e-mail adres. Terwijl ik alleen iets voor @ziggo.nl m...

timlis door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Wifispots instellen Opgelost

hoe stel ik mijn wifispots in

22Sjors door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhuizing quicknet adressen naar ander Ziggo account Onopgelost

Mijn kinderen wonen nu op zichzelf, maar thuis tijdens de Quicknet periode hebben zijn een email adres aangemaakt onder mijn account.De heren zijn verhuisd in de periode Ziggo en hebben nu zelf een Zi...

wssc door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox - latency Onopgelost

Een half jaar geleden heb ik een Connect Box van Ziggo gekregen en tot nu toe dacht ik altijd dat het door mijn pc of verbinding kwam dat ik op sommige dagen slechte latency heb bij games, zoals Fortn...

Dylanq door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Haperend internet sinds appartementencomplex op wijkkast Opgelost

Na een hele lange periode van stabiel en snel internet + prima TV-ontvangst (al ruim 20 jaar Chello/UPC/Ziggo abonnee) heb ik sinds mei van dit jaar last van dagelijks wegvallend internet en op hetzel...

pietro23 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Connectbox stoort met Music plauer Marantz via poort Opgelost

Heb een Marantz Music player aangesloten op 1 van de poorten van de Connect box. Wat nu blijkt is dat het modem regelmatig communiceert met andere apparaten en de Marantz uit gaat of de zender van de ...

Ullie door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Connect Box valt steeds uit Opgelost

De Connect Box valt telkens uit en start dan opnieuw op. Dit gebeurt ongeveer elk half uur. Hierdoor minutenlang helemaal geen internetverbinding (niet via kabel en niet via WIFI). Erg vervelend. Via ...

Hoe werkt de Webspace? Opgelost

Hoe ziet de mappenstructuur van webspace eruit en in welke map moet ik mijn website plaatsen?

woestevos door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Alias email - ik ontvang geen mail meer Opgelost

Ik heb een alias email adres. nu heb ik mijn wachtwoord aangepast en ontvangt ik geen mail meer via mijn alias mailaccount. wel nog steeds via mijn hoofd account.In Outlook heb ik geprobeerd de alias ...

IP-adres aanpassen (VPN) Onopgelost

Hoe kan ik mijn ip adres veranderen

avk666 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN gebruiken voor BBC iPlayer Opgelost

Wij kijken graag naar BBC Stricktly Come Dancing en na de uitzending de Blog en herhalingen van de episodes. Helaas kunnen we dat niet vanwege de BBC I player. Is het mogelijk dat Ziggo de Modem aanpa...

Chrisd4403 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi cam nieuw modem Opgelost

hoi ik heb een nieuw modem van ziggo maar krijg mijn wifi cameras er niet aangesloten de wifi cams zijn 2,4ghz en wat ik tot nu toe heb geprobeert is in het modem de 5ghz band uitgeschakeldgraag hulp

neck door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Werking MAC-Filtering op Connectbox Opgelost

Op vorige routers die ik bezat werd met MAC-filtering bedoeld dat de ingestelde MAC-adressen (als enige) toegang kregen en alle niet genoemde MAC-adressen NIET.Ik krijg dit niet op de Connect Box inge...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen