Snelheid optimaliseren met Deco M4 Opgelost
Ik heb op begaande grond een goedwerkende Deco met 900 K bps snelheid. Op de eerste geeft de Deco nog maar 30 Kbps en op de tweede 17 Kbps. Op beide etag...
Ik heb op begaande grond een goedwerkende Deco met 900 K bps snelheid. Op de eerste geeft de Deco nog maar 30 Kbps en op de tweede 17 Kbps. Op beide etag...
Beste Moderators, Na update bij Ziggo staat nu zowel IPv4 als IPv6 aan op mijn connectbox.Mijn vraag is of het mogelijk is om de IPv6 instelling uit te z...
op het forum kwam ik onderstaande modem specificaties tegen voor wat betreft stroomverbruik. TG2492LG-ZG (Arris SmartWifi modem): 12 W (idle), 15,3 W (no...
Hallo, Klopt het dat Ziggo op 1 of andere manier de beveiliging heeft opgeschroefd, waardoor het niet meer is toegestaan, om vanuit een applicatie de SMT...
Goedenavond, Het lukt me niet om mijn imac verbinding te laten maken met de wifi hotspot. Vanmiddag heb ik telefonisch contact gehad met jullie helpdesk ...
Hoi, Ik wil graag per direct de huur van mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen. Ik doe dat maar via deze weg, want opzeggen in mij...
Is het normaal dat ik nog steeds mijn oude wifi signaal zie wanneer het Ziggo Giga Modem in Bridge mode staat?Ook nieuwe devices and wifi analyser zien h...
Hoi, Een kennis van me heeft een netwerk met als basispunt het technicolor modem, en de apparaten die daarop aangesloten zijn hebben momenteel allemaal t...
Bovenstaande had ik in mijn mailbox zitten. mag hopen dat Ziggo actie onderneemt voor dat argeloze leden wel op de link klikken. Vooral als je naar het e...
Hi, sinds afgelopen weekend heb ik een Ubiquite UPA AC Lite geïnstalleerd en het werkt naar behoren. Het enige is dat het mij niet lukt om deze AC toe te...
Bestaat er een gebruiksaanwijzing voor versterker TECHNETIX model FRA-752X en hoe/waar kan ik deze aanvragen?
I cannot use the Alexa drop in or calling facility from my iPhones while connected to my ziggo network, if I disable wifi or works perfectly? It happens ...
Ik heb al gezocht, maar volgens mij moet ik nieuw topic openen. Ik heb een paar oude devices die last hebben van het IPv6 protocol. Mijn Samsung Tab4 kom...
A few days ago (03/11/2022) I replaced CH7465LG-ZG (white router) with F3896LG-ZG (black router).Everything is working fine except I can't authorize on n...
Net een keertje ingelogd in mijn Connect Box, en eens de netwerkdiagnose gedaan, en ineens kirjg ik een melding, zie foto. Geen idee wat het inhoud
Hallo, Ik heb een Cisco modem, heb al 2 dagen geen wifi verbinding meer ( op verschillende smartphone en Google Nest). Met kabel heb ik wel internet op l...
Ik heb ontzettend veel last van package lost in warzone en de connectbox geeft veel errors. Ik heb laatst nog mn coax kabels vervangen met nieuwe pluggen...
Sinds enige tijd ben ik verplicht over op een Connect Box. Al direct was mijn VPN een stuk trager dan daarvoor, maar inmiddels haal ik zonder VPN ook gee...
Sinds een paar dagen ervaren we een zeer lage upload snelheid. We halen niet eens de 2mb/s, normaal was dit richting de 20mb/s. Hierdoor nu ook vaak hick...
Hallo Allemaal, 2 van mijn Microsoft Account geven in Ziggo-Mail aldoor een foutmelding aan Terwijl dezelfde Accounts (met dus dezelfde instellingen) in ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.