Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.7KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Freeze en slecht videobeeld Teams Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Tijdens teams vergaderingen heb ik constant last van een freeze tijdens de overleg. Iedere 10 minuten staat het beeld wel even stil. De vaste PC is bekabeld aangesloten en als ik een spee...

Wijzigen van IPv6 naar IPv4 Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Kan ik mijn ipv6 verbinding van mijn thuis netwerk wijzigen naar een ipv4 verbinding?Poortforwardings werken namelijk nu niet.Hoor het graag! Groeten, Jesse

Internetsnelheid via wifi icm wifibooster Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal, Stel, ik voer een speedtest uit naast mijn modem (Connection Box), dan haal ik de maximale downloadsnelheid van ruim 600 mbits. Ik loop naar de woonkamer (+/- 8 tot 10 meter) de download...

Antepli door Gedreven Raadgever
  • 45 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

afwezigheid en doorsturen Onopgelost

Ziggo mail afwezigheid en doorsturen wil het niet doen

KeesVer door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ubee UVW3200 werkt niet meer optimaal Opgelost

Hallo, Onlangs heb ik bij mijn schoonouders (ook Ziggo-klant) hun bedrade netwerk aangepast en nu halen ze op de computer een mooie 276Mpbs download snelheid. Daarna ging ik bij mij zelf thuis even ki...

Sniklaas door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Hapering met streamen Alleen-lezen Opgelost

Wij luisteren radio via radio-apps die via telefoon via bluetooth naar JBL gestreamd worden. Geluid valt af en toe kort, maar ook wel wat langer (30 secs) weg. Problemen zijn alleen met WiFi. Bluetoot...

mollie door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetsnelheid lager dan verwacht Alleen-lezen Opgelost

Als ik via de router van ziggo op de 2.4 ghz zit haal ik 54.4 mbit. Op de 5 ghz haal ik 284 mbit. En met de wifi boosters van ziggo haal ik maar 31.1 mbit. En het rare is dat als ik een ethernetkabel ...

Dennis43 door Stamgast
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Wat betekent: enable Band Steering, enable WMM, enable short GI ? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een paar kleine vraagjes over de Ziggo WIFI booster: Wat betekent: enable Band Steering, enable WMM, enable short GI ? Ik heb ook een router van Eminent 4450, als je dan de beschikbare netwerke...

Ronald B. door Gedreven Raadgever
  • 119 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 23 Likes

Mijn mobiel kan geen contact maken met mijn netwerk Alleen-lezen Opgelost

Mijn mobiel is verbonden met mijn thuisnetwerk, maar heeft geen internettoegang, Heb mobiel al een paar keer uit gezet en aan gedaan, maar er veranderd niets.Wat moet ik doen?

Deco m4: router of accesspoint modus? Alleen-lezen Opgelost

hallo.......connextbox ( router modus ) 1 deco m4 aangesloten , op de deco een switch aangesloten waarop bekabeld 2 netwerk kabels naar 1ste verdieping voor desktop en de 2de deco m4. een derde deco i...

WD My Cloud Home 2TB op Ziggo aansluiten Opgelost

Onderwerp : WD My Cloud Home 2TB, Thuisnetwerk Hallo mensen,Wie kan mij informeren of de WD My Cloud Home eindelijk foutloos kan worden aangesloten.Ik wil graag deze aansluiten op de Ziggo connection ...

Bakel116 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ik heb geen internetverbinding Opgelost

- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel? Ja- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele? Alleen op mijn mobiel. - Speelt het probleem constant of af en toe? Nu voor he...

E-mail synchronisatiefout Onopgelost

Ik kon onlangs geen mails versturen vanuit outlook (officie 365). Ik had dus ook synchronisatiefouten. Bij vraag bleek dat Ziggo mail had geblokkeerd omdat er het vermoeden was dat mail gehackt was. H...

Dees1 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Omvormer van zonnepanelen op SmartWiFi Pods? Alleen-lezen Opgelost

Dag, ik overweeg om over te stappen naar Smart WiFi Pods maar wil graag weten of ik een apparaat (omvormer van mijn zonnepanelen) bedraad kan aansluiten op een Smart WiFi Pod. Ik heb dat nu met een De...

R0bert0 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zichtbare apparaten Connect Box Opgelost

Ik ben bezig met het ontwarren en opnieuw aansluiten van de aangesloten apparaten op mijn netwerk. Handige hulp (dacht ik) is de browserpagina van de witte Ziggo connectbox om te zien welke apparaten ...

verho011 door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi/internet valt regelmatig weg Alleen-lezen Opgelost

Beste Ziggo, Ik heb problemen met mij wifi/internet. Al langere tijd valt deze vaak spontaan weg. Volgens mij heb ik een verouderd modem (Ubee EVW3200). Kan deze omgeruild worden voor een nieuwere ver...

HD door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Google Nest thermostaat vindt wifi niet meer Alleen-lezen Opgelost

HalloSinds kort herkent mijn Google Nest 3e Generatie thermostaat de wifi niet meer. Ik krijg de foutcode "wi-fi connection error nest.com/w5". Plotseling gebeurd zonder enige wijzigingen te hebben ge...

Router + Connect box (no bridge mode) Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, I'm trying to get an “external” router managing my home network (Ethernet + Wifi) but still be able to use the Connect box (for basic administration and to connect devices via ethernet) My des...

Dad door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Modem (internet en telefonie) valt dagelijks 1-3x uit Onopgelost

Ik worstel met dit probleem. Het is steeds het modem dat uitvalt; het ligt dus niet aan mijn router. Héél vervelend euvel, omdat bij het uitvallen van het modem ook mijn vaste telefoon uitvalt en ik v...

rovaval door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Regelmatig modem reboots met wegvallende internet verbinding Alleen-lezen Opgelost

Al hoewel het na alle klachten van vorig jaar na actie vanuit Ziggo redelijk onder controle was is het de afgelopen paar dagen (week of 1,5) weer aardig raak waarbij vooral gisteren en deze ochtend he...

Lambiek12 door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen