Ziggo adapter internet via stroom stoort automatische garagedeur Onopgelost
Na een mislukte poging met ziggo pods om internet beter te krijgen nu 2 ziggo adapters internet via stroom geplaatst. Internet werkt nu prima maar nu sto...
Na een mislukte poging met ziggo pods om internet beter te krijgen nu 2 ziggo adapters internet via stroom geplaatst. Internet werkt nu prima maar nu sto...
Op welke manier geef ik het mac adres door voor een eigen router. Ik lees verschillende dingen, doorgeven met dubbele punt of streepjes of alles aan elka...
goedemiddag, een paar maanden geleden heb ik thuis een drietal boosters geinstalleerd. De laatste weken heeft de booster regelmatig een storing en moet i...
Beste Ziggo, Zojuist is ons modem vervangen voor een Sagemcom F3896LG-ZG. Ik wil graag de dhcp aanpassen naar 192.168.1.25. Ik lees hier op het forum dat...
Goedemiddag,Ik ben een nieuwe klant, maar zit sinds de aansluiting al een paar weken zonder internet. Iedere paar dagen wordt om 9 am de oplossingsdatum ...
Goedendag, Ik heb zojuist de nieuwe ziggo modem geinstalleerd.Ik wil nu de DHCP scope aanpassen naar degene die ik had:192.168.250.0/24, van .100 tot .25...
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een booster nodig heb om TV te kijken via de mini next met WIfi . De wifi is nu erg wisselend. Wat zou de beste op...
Helaas ervaar ik tijdens het videovergaderen via (Cisco) WebEx haperingen in de videovergadering (collega's vallen weg, worden onverstaanbaar etc.). Ik h...
Hi, Mijn ziggo modem hangt via ethernetkabel aan een deco x60. Dit is de hoofddeco. Deze stuurt het signaal door naar 4 andere decos die het hele huis va...
Of het een toevalligheid is of niet, maar sinds afgelopen maandag valt het mij op dat de US led van mijn Ubee UBC1318ZG dagelijks blauw kleurt. Na een he...
Afgelopen weekend ben ik verhuisd en is mijn abonnement als het goed is overgezet op het nieuwe adres. Mijn SmartWifi modem en toebehoren meegenomen, ech...
Hallo! Ik ben onlangs verhuisd en heb mijn internetabonnement meegenomen naar het nieuwe adres. Echter, wanneer mijn iPhone verbonden is met mijn wifi, g...
Goedenavond, Smart wifi pods werkten eerst wel,maar zijn nu niet meer. Al een aantal keren reset uitgevoerd maar zonder resultaat. bij opnieuw proberen a...
Hoi! Sinds een week heb ik het abonnement van Ziggo geüpgraded naar 1 Gbit en daardoor een Sagemcom zwarte modem ontvangen van Ziggo.De Sagemcom heb ik g...
Hallo, ik heb een Ziggo Connectbox modem/router en heb op mijn PC een Filezilla FTP server geïnstalleerd. Ik heb poort 21 op de router geforwarded naar m...
Ik heb twee WiFi pods overgenomen van een ander die ze nooit heeft gebruikt. Als ik ze probeer te installeren dan krijg ik de melding dat deze al is toeg...
Sinds vanmiddag heb ik de nieuwe modem van ZIggo (SmartWifi) aangesloten. Er zijn drie apparaten vast aangesloten: de TV (Samsung), SolarEdge en Synology...
Ik heb twee Wifiboosters Pods gekocht op Marktplaats. Deze waren niet gehuurd en dus eigendom. Nu is het eigendom op mij overgegaan en zou ik deze graag ...
Ik loop tegen het volgende probleem aan: ik heb mijn wifi-modem EPC3925 een jaar of twee geleden conform de handleiding van Ziggo in bridge mode gezet en...
@Paul Ik wil u nogmaals hartelijk danken voor het toesturen van de nieuwe UBEE modem. Ik ben nieuw binnen de community dus geen idee of ik het hier kan p...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.