Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 20.9KOplossingen
  • 41.6KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ziggo wifi-modem, wel of niet in bridgemodus? Opgelost

Goededag mede forum gebruikers,Aangezien ik een digibeet ben , maar wel verder wil zou ik graag willen vragen of u even met mij mee wilt denken. Het volgende is het probleem.Ik maak gebruik van ziggo ...

Rene3065 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Spamfilter instellen in Mijn Ziggo? Opgelost

Hallo allemaal,Sinds enige tijd ontvang ik bepaalde e-mails niet meer (vooral nieuwsbrieven), die ik voorheen wel ontving. Ik heb dit probleem voorgelegd aan de klantenservice van Ziggo en kreeg onder...

boum door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connect box in bridge-modus Opgelost

Goedemorgen,Ik heb gister een nieuwe Connectbox ontvangen ter vervanging van mijn cisco router die in bridge stond.Ik dacht, uitpakken, inpluggen en weer door. Dat ging prima. de connect box draaide p...

E.V. door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wifi hotspot en de j3 samsung android 7.0 Opgelost

Ik krijg met geen mogelijkheid de wifi hotspot geinstaleerd op mijn nieuwe telefoon. Certificaat gedownload etc.. Maar hij wordt niet verbonden. Het certificaat heb ik ook een keer op de sd kaart geze...

Jacqj door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beginnen met de NAS Onopgelost

hallo.op het gebied van een nas ben ik vrij nieuw.nu is mijn modem een Technicolor TC7210.Deze heeft dus een ingebouwde nas.als ik een usb stick in de modem doe. dan kan ik die bestanden zien op compu...

henkie119 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer verandert het IP-Adres Opgelost

Hallo.Ik wil graag weten wanneer mijn IP-Adres gaat veranderen.Ik wil het graag weten omdat ik een paar keer ben offline gehaald door een DDos attack.Als ik naar me Gateway ga. Dan Admin>Info dan staa...

Uitgaande e-mail werkt niet Opgelost

Ik kan mijn e-mail normaal gebruiken. Mijn vrouw kan via haar eigen account wel e-mails ontvangen, echter geen e-mails versturen. De mails blijven in de map "Uitgaand" staan en ze krijgt het volgende ...

Ziggo Wifi Hotspot time out Opgelost

Ik maak op een remote adres gebruik van een Ziggo hotspot om zonnepanelen opbrengsten op het internet te zetten (zolang de omvormer actief is, ieder 5 minuten een 5 tal getallen). Het lijkt erop dat d...

Bekabeld internet probleem Opgelost

Hoi!Dit weekend een nieuw modem ontvangen omdat de oude niet meer goed functioneerde.. Hier was donderdag een monteur voor geweest. Had een Technicolor is nu de Connect Box geworden.Modem aangesloten,...

VPN bij Ziggo Opgelost

Beste Ziggo en/of community-leden,Op modem en internetgebied ben ik een echte leek. Maar hoe zit het met een VPN verbinding. Kan ik die via Ziggo maken. Met andere woorden, levert Ziggo een dergelijke...

E-mails ouder dan 1 maand terugzoeken Opgelost

Ik heb altijd outlook als email programma gebruikt. Kon dus heel makkelijk emails vanaf de Ziggo server opslaan in outlook en altijd terugvinden. Nu heb ik Ziggo webmail op Samsung tablet geïnstalleer...

Cor123 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1 WiFi netwerk Opgelost

Ik heb een wifibooster (icm technicolor modem). Deze werkt, maar ik moet nu kiezen uit 2 WiFi-verbindingen. Dat werkt niet goed met de multiroom speakers. Hoe krijg ik 1 (voldoende sterk) wifinetwerk ...

Geblokkeerde poorten? - poort 25 (e.a.) Onopgelost

We hebben de connect-box, en willen graag poort 25 openen voor in- en uitgaande e-mail. Via Ziggo hoorden wij dat ze het niet meer konden doen. Kan iemand ons vertellen hoe wij poort 25 open krijgen? ...

Thuisnetwerk opnieuw instellen Opgelost

***Moderator: Weten hoe je de Mediabox XL uit het thuisnetwerk haalt? Check de video gemaakt door klanten, voor klanten.*** Ik heb vanwege wifi problemen via Ziggo een aparte modem gekregen. Heel fijn...

micboe68 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ucare IP Camera Aansluiten op Connectbox Onopgelost

Sinds kort hebben wij een Connectbox en sindsdien werken de IP Camera's niet meer.De camera moet je aanmelden en aansluiten via een app om mijn mobiel. Je drukt op een resetknop op de camera en dan mo...

Peter40 door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzonden e-mails worden niet opgeslagen in Outlook Opgelost

Hallo mensenWij hebben internet van ziggo draaien Windows 10 draaien op Outlook maar wij hebben een probleem met verzonden e-mails opslaan.Want dat doet hij dus niet, en dat willen we wel graag dat hi...

Connectbox en ipv4/ipv6 Opgelost

Goedenmiddag, Sinds kort heb ik thuis een connectbox van ziggo staan, welke op dit moment in ipv6 mode staat. Nu is het zo dat ik thuis een aantal servers heb draaien die ik op ipv4 en ipv6 bereikbaar...

rhendriks door Raadgever
  • 134 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 10 Likes

Thuisnetwerk over wifi met de Mediabox XL Opgelost

***Moderator: Weten hoe je de Mediabox XL uit het thuisnetwerk haalt? Check de video gemaakt door klanten, voor klanten.*** Beste gebruikers. Ik heb de inmiddels vervelende situatie dat ik onmogelijk ...

Keave door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Bridge Mode, wat gebeurt er dan? Opgelost

Hallo,Wat is het directe gevolg van het in bridge-modus zetten van het modem? Ik bedoel... Valt het internet weg op het moment dat e.e.a. omgezet wordt als ik geen aanpassingen aan het modem en/of mij...

Phishing e-mail van Ziggo Opgelost

Hallo,Ik kreeg vanmiddag de volgende mail van “ziggo” met de vraag om in te loggen op mijnziggo om mijn gegevens te controleren.Toen ik echter op de link klikte werdt ik verbonden met ziggo.eu.Ik neem...

Wachtwoord Connect Box wordt niet geaccepteerd. Opgelost

Ik wil de Connect box handmatig op een hogere snelheid plaatsen. doch als ik naar de Connect Box ga, dan moet ik daar het wachtwoord invullen. Ik vul het wachtwoord van de Connect Box in en deze wordt...

Ad68 door Liefhebber
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vragen over Safe Online beantwoord Onopgelost

Je hebt eerder misschien al topics voorbij zien komen met daarin vragen aan en antwoorden van onze Productmanagers en monteurs. In een uur tijd werden zo veel mogelijk vragen live beantwoord. Leuk en ...

Sarie Z door Oud Community Moderator
  • 41 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 34 Likes

Mijn IP adres opzoeken Opgelost

ik heb de volgende router :Ziggo Connect Box (CH7465LG-ZGHoi, ik log in bij een bedrijfs website en ze vroegen of ik mijn ip aan hen door wil sturen zodat ik bij de "safe list" sta zodat ze precies we...

Nep factuur van Vodafone in omloop (phishing) Onopgelost

Dit is een Nep Factuur en komt niet van Vodafone !!!!! Reageer er niet op!!! Klik op geen link!!!Hier een voorbeeld.

Harald D. door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Connect box 2 poorten "gesloten"de rest op "stealth" Opgelost

Na het installeren van de Connect box als gateway vorige week heb ik de beveiligingsscan van www.grc.com - shields-up gedraaid en daaruit kwam naar voren dat alle poorten op "stealth" stonden behalve ...

Marcelfo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifi heeft geen geldige IP configuratie Opgelost

Omdat het vorige modem steeds time-outs gaf hebben wij sinds deze week een Connect Box. Na wat puzzelen doet deze het en de (bekabelde) pc en playstations doen het, alle mobiele telefoons, tablet en é...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen