Opnieuw uitval connectbox Onopgelost
De afgelopen dagen werd het internet steeds iets slechter. Sites die af en toe slecht of niet laden en een aantal T3 errors bij de Upstream in de connectbox.Vandaag rond 12 uur was er ineens weer een ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De afgelopen dagen werd het internet steeds iets slechter. Sites die af en toe slecht of niet laden en een aantal T3 errors bij de Upstream in de connectbox.Vandaag rond 12 uur was er ineens weer een ...
Camera niet meer te benaderen na nieuw modem, hoe kan ik dat oplossen?nieuw modem / cameras
Kan geen email verzenden; er wordt geen verbinding gemaakt.
ik kan nog wel mail via de telefoon ontvangen maar dit lukt niet meer op de computer. Weet iemand wat ik kan doen?
Hallo,Graag wil ik de UPnP en port forwarding settings kunnen aanpassen, maar kan deze niet zien. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Hallo, Momenteel maak ik gebruik van het internet max pakket via de witte ''smartwifi/connectbox'' modem icm de witte bekabelde wifibooster (lijkt op een kleinere smartwifi modem), welke ik heb aanges...
Kan niet inloggen op ziggo mail, krijg de melding fortinet niet goed geconfigureerd, maar ik heb fortinet helemaal niet, hoe los ik dit op?
Hello, today I received the Ziggo modem package and I have successfully followed all the steps and set-up the network. It shows my phone as connected but there is no internet connection.The green wire...
Hallootjes, Iemand een idee hoe je die vreselijke kerstboom verlichting op de achterzijde van de connectbox kan uitzetten?Bijna alle producten van bv tp-link zijn namelijk ook uit te zetten.Lijkt me m...
Je kunt je Wifi-wachtwoord ook eenvoudig terugvinden op een met wifi aangesloten laptop.
Ik heb een vraag over de instellingen van een Giga connectbox die ik vorige week ontvangen heb. In de oude situatie had ik een Cisco EPC392AD met daaraan gekoppeld (lan1) een Fritzbox 7490 (vooral voo...
Ben onlangs overgestapt op een 1 Gbps verbinding en heb daarbij ook een nieuwe Connectbox Giga gekregen (tot nu toe naar volle tevredenheid, overigens).Maar stel ik ga in de toekomst downgraden naar e...
Beetje jammer dat de pods bij een dubbel stopcontact in de weg zitten. Is het een probleem als ik de pod tijdelijk uit het stopcontact haal om het stopcontact te gebruiken voor bijvoorbeeld de stofzui...
Hallo, ik heb 2 wifipods te huur besteld en zojuist keurig binnengekregen, maar ik heb ze inmiddels niet meer nodig. Ik heb nu nl. TP-link Deco's geïnstalleerd.Hoe kan ik die Ziggo-pods retourneren en...
Ik kan niet inloggen in de SmartWifi app, kon tot een week of 4 geleden nog wel .draai met ios 15.5. De SmartWifi app opent, vraagt om mijn inloggegevens, maar ik kan niet inloggen na invullen gegeven...
Op 17 mei j.l. is er bij mij de AOP vervangen en is er een UBC1318ZG geinstalleerd. Sinds installatie heb ik er last van dat het internet soms uitvalt, maar sinds afgelopen zondag is het ernstig en to...
Ik heb online 25 juni j.l. een aanvraag gedaan om mijn Connectbox in bridge modus te laten zetten. Mijn modem/router bleek hiervoor in aanmerking te komen gezien de aanwezige bac configuratiefile.Als ...
Ik heb een Ziggo Connect Box. Op de WiFi is een printer HP5520 Photosmart aangesloten. De printer werkte altijd prima, kwam na aanzetten altijd keurig online.Een paar weken geleden heb ik de Ziggo sma...
Sinds gisteren na interventie van de telefonische service is mijn modem op afstand bediend en daarna had ik geen internet meer. E.e.a. gebeurde nadat ik een SmartWifi Pod probeerde te installeren en d...
Hallo Ziggo! Ik heb een modem van bijna 10 jaar oud, is het mogelijk om kosteloos een nieuwe modem te ontvangen? Ik hoor het graag.
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
50 | |
7 | |
6 | |
6 |