Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 20.9KOplossingen
  • 41.6KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

WiFi in de tuin met de Ziggo wifibooster Onopgelost

Vandaag voor het eerst de Ziggo WiFi booster via het stopcontact (https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/via-stopcontact/) mee naar buiten genomen. We hebben nu prima internet buiten op het terras ...

iMark door Expert
  • 1601 Topics
  • 120 Oplossingen
  • 533 Likes

Handmatig ipv4 configureren connectbox? Opgelost

Hallo,Ik heb helaas sinds vanavond problemen met de DHCP uitgave vanuit de connectbox naar al mijn apparaten, bekabeld en wifi. Via de telefonische klantenservice een monteur besteld, echter kan deze ...

Connect Box DFS blokkade 5GHz WiFi Opgelost

Kan het modem laten zien (bijvoorbeeld via SNMP) dat de WiFi 5GHz interface is uitgeschakeld door Dynamic Frequency Selection? Ik heb vandaag vreemd gedrag waargenomen waar het modem nog wel blijft ui...

skinkie door Raadgever
  • 160 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 24 Likes

Wat kost een vast IP-adres? Opgelost

Kunt u mij vertellen wat een vast ip adres kost

reneetten door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe security issues gevonden in Intel processoren Onopgelost

"Onze Duitse collega's van c't hebben exclusieve informatie ontvangen dat er nog acht nieuwe kwetsbaarheden in Intel's processoren zijn ontdekt, waarvan vier kritiek. Een aantal daarvan zouden nog hef...

Nick999 door Expert
  • 3903 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1064 Likes

WiFi Powerline Ziggo voor in het stopcontact review. Onopgelost

WIFI POWERLINE VAN ZIGGO VOOR IN HET STOPCONTACTNa 2 dagen testen ben ik er uit. Hij mag blijven.Een aantal dagen geleden het powerline setje ontvangen. Installeren is super simpel. Gewoon de korte ha...

ReneV54 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

tijdslot connect box Opgelost

Hoe stel ik een tijdslot in voor de connect box. ik heb deze vraag al op het forum gevonden en dit had ik al zelf uitgevonden alleen werkt het niet . wat doe ik fout. ik ga naar de connect boxbeveilin...

mmkids door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Inloggen op Wifi modem ziggo - inloggegevens vergeten Opgelost

Ik heb een ziggo wifi modem van cisco.Ik wil inloggen op de router maar mijn wachtwoord en gebruikersnaamworden niet herkend.Bij Ziggo klantenservice verhelpen ze dat probleem niet.Hoe kom ik achter m...

Rasady door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Juiste kanaalbreedte WiFi instellen: 20-40-80 MHz? Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuwe router van Ziggo, de zgn. Connectbox. Nu ben ik de WiFi instellingen aan het checken en vraag mij af wat de optimale instellingen zijn. Kanaal op 'Automatisch' of 'Handmat...

RGJ door Stamgast
  • 45 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Hoe gebruik ik Ziggo Safe Online L? Opgelost

Bij producten wordt aangegeven dat ik Safe online - L heb en ook dat dit (laptop) apparaat wordt beschermd. Echter, als ik in Windows zoek kan ik F-secure (of Safe online) helemaal niet vinden waardoo...

Windows 10 creators update veroorzaakt netwerkproblemen Onopgelost

Ik had er al het nodige over gelezen maar ben er nu ook achter gekomen dat de creators update van Windows 10, problemen geeft op het interne netwerk. Zodra deze als Master Browser is ingesteld. Bepaal...

Nick999 door Expert
  • 3903 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1064 Likes

Websites niet goed bereikbaar Onopgelost

Hallo iedereen, Sinds afgelopen vrijdag zien we erg veel vragen over het slecht of helemaal niet kunnen bereiken van websites. Natuurlijk zijn we direct een onderzoek gestart en graag houden we jullie...

Jesse Z door Oud Community Moderator
  • 973 Topics
  • 84 Oplossingen
  • 109 Likes

Firmware 2.1.1 Wifibooster (netwerkkabel) Onopgelost

Weet iemand waar en of ik de firmware 2.1.1 ergens kan downloaden?Ik ben zo slim geweest om de firmware te downgraden naar 2.0 en nu ben ik de bandsteering functie kwijt...Volgens de klanteservicemede...

opzetten VPN verbinding en bijbehorende poorten Opgelost

ok, probleem en ik vind dat ik minder goed geholpen ben aan de telefoon.situatie :kerkgebouw, Ziggo aansluiting sinds 2013.stabiele netwerkomgeving, 5 werkstations, NAS en Win2012 serverin 2014 overge...

dijkmane door Gedreven Liefhebber
  • 427 Topics
  • 31 Oplossingen
  • 19 Likes

Ziggo WifiSpots i.c.m. Linux Opgelost

Hi,Ik tracht met mijn Linux systeem op Ziggo WifiSpots in te loggen met mijn account detail van Ziggo. (Degene die bedoelt zijn voor de WifiSpots uiteraard)Via de wpa_supplicant zou ik eventuele aanpa...

Noxious Inc. door Gedreven Liefhebber
  • 29 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Email op de PC en Iphone Opgelost

Hallo,Voorheen als ik een mail opende via de iphone en daarna via de PC dan werd de mail op de iphone automatisch verwijderd en blijft deze staan op de PC.De mail blijft nu op de PC en op de Iphone st...

planplan door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

tijd- of datalimiet per WifiSpots hotspot? Opgelost

Is er een limiet aan de tijd die je met een bepaalde WifiSpots hotspot verbonden mag zijn? Of een maximum datahoeveelheid die je mag verstoken?Achtergrond van de vraag: ik zit de laatste tijd veel op ...

willemb2 door Raadgever
  • 107 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 24 Likes

Ziggo aansluiting van woonkamer naar Meterkast Opgelost

Wij wonen in een huis uit 1976. Hier is de ziggo aansluiting evenals de KPN aansluiting in de woonkamer afgemonteerd. Zijn deze te verplaatsen naar de meterkast en vanuit daar een ethernet kabel te tr...

Oude rule om mail door te sturen (forwarden) verdwenen, maar wel actief? Opgelost

Ik heb in 2010 mijn Ziggo mail zo ingesteld dat eventuele mail die binnenkomt op mijn Ziggo email adres wordt doorgestuurd naar een ander (niet Ziggo) prive adres.Als ik nu mail stuur naar mijn Ziggo ...

Xienix door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi-wachtwoord vergeten Opgelost

Ik weet niet meer het wachtwoord 

Jelby door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat is de max snelheid van je wifi? Opgelost

Hoi. Nieuw hier. Mijn laatste cisco modem/router gaf 50 mb/s aan als speedtest via de wifi. Nu heb ik een nieuwe connectbox ontvangen en wat schetst mijn verbazing. Toen ik hem aangesloten had had ik ...

Zenna door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2e router achter ziggo modem Opgelost

beste mensen, ik heb een ziggo modem/router met dhcp range 192.168.178.10 t/m 254 daarachter wil ik een cisco router EA6400 via utp kabel aansluiten. De 2e modem heb ik de dhcp uitgeschakeld en een va...

valen001 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Coax kabel verlengen, welke connector? Opgelost

Welke connector kan ik het beste gebruiken om een coax kabel te verlengen?Grzz,Blefke

Blefke door Gedreven Liefhebber
  • 28 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Mailadres behoud na opzegging? Opgelost

Ik heb een vraag.Ik ga binnenkort overstappen van ziggo naar een andere provider, nu is het zo dat op 30/1/17 contract beïndigd wordt en op die datum de nieuwe contract ingaat. Maar ik heb niet eerder...

Vullings door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internetverbinding PS4 Onopgelost

Hallo allemaal,Ik heb een probleempje met de internetverbinding op mijn PlayStation 4 en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.Mijn internetverbinding op mijn PlayStation 4 is enorm instabiel. Mij...

TreesK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NAT Type PS4 Onopgelost

Hi All,Sinds kort kamp ik met storing , namelijk de NAT-Type doet heel erg raar. PS4 zelf geeft die Nat Type 2 aan , maar in-game ( COD ) geeft die Strict ( Nat type 3 ) aan , waardoor ik mijn vriende...

Aanmeldinggegevens controleren Opgelost

Hi,Nieuwe telefoon, dus opnieuw wifi hotspots ingesteld. Alle stappen (https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/) doorlopen en het werkt maar ik krijg continue de volgende melding:...

Melanthi door Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voortgang omtrent DOCSIS 3.1 Onopgelost

Aangezien ik antikraak woon verhuis ik nogal eens. Soms heb ik geluk en komt er een mooie oranje kabel uit in de meterkast of EFR-ruimte, maar er zijn ook situaties waarin de groene kabel er niet eens...

Reboot door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen