Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 20.3KOplossingen
  • 40.6KDiscussies
  • 146KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

SMTP instellingen Webcam Opgelost

Ik krijg een foutmelding als ik mijn mailinstellingen voor de webcam zet zoals in de bijlagen.Het heeft wel gewerkt. Wat doe ik fout?

Hoe stel ik Huisregels in op de mobiel van mijn kind? (Android) Opgelost

Beste forumgebruikers,Ik heb SafeOnline geinstalleerd op de mobiel (MOTO E4, met Android) van mijn zoon. Als ik SafeOnline nu open, Staat in het bovenste Window: Uw apparat is beveiligd. Beschermen Vo...

PS4 bekabeld erg onstabiele verbinding (hoge pingspikes tijden gamen) Onopgelost

Hoi,Dus ik zit nu al een best lange tijd met dit probleem, Ik heb een abonnement waarbij ik 400 down en 40 Mb/s up hoor te krijgen maar ik merk hier tijdens het gamen niks van. het probleem is dat de ...

Soenda door Gedreven Liefhebber
  • 121 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Malware bij "niet gescande bestanden" volledige computerscan Opgelost

Ik heb een volledige computerscan gemaakt. De scanrepport zegt "geen schadelijke items gevonden". Maar onder "bestanden niet gescande" staat een verdachte bestand. Ik zou een competente antwoord zeer ...

lawenken door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Chrome geeft melding host vaststellen. Opgelost

Internet is traag. Chrome geeft de melding host vaststellen voordat de pagina geladen wordt. Ik heb geprobeert een mediabox in mijn netwerk te hangen. Toen is het hele netwerk gecrashed. mediabox weer...

DNS server Opgelost

Ik ben een student en leef op een studentenkamer. Een huisgenoot van mij beheerd het internet en is nu op vakantie. Ik verbindt met het internet volgens de volgende setup:Beneden in de kamer van mijn ...

DiedeG door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

WPA 3 komt eraan Onopgelost

Sterkere wifibeveiliging beschikbaar gesteld voor nieuwe routers Gepubliceerd: 26 juni 2018 07:13Laatste update: 26 juni 2018 09:28 Nieuwe routers mogen vanaf nu gebruikmaken van WPA3. Dat is een nieu...

Nick999 door Expert
  • 3903 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1064 Likes

probeer fortnite werkend te krijgen maar connect niet met server Opgelost

Ik heb voor mijn kind fortnite geinstalleerd. Spel start op, je komt erin en kan dan klikken op play. Bij het doorstarten naar een server krijg ik dan altijd een connection error (dat is alles wat ik ...

Kroetoj door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Spotify dropouts Onopgelost

Beste communityleden,Ik gebruik een Bluesound Powernode 2 waarmee ik voornamelijk muziek stream via Spotify. De Powernode is met een netwerkkabel aangesloten op de mediabox XL. Echter, sinds een maand...

IN83 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

URL Resolver (Real Debrid) Opgelost

Sinds begin vorige week viel het mij op dat het niet meer mogelijk is met Kodi (mediaspeler software), met daarop de plugin Placenta (vergelijkbaar met Exodus en Covenant) en de URL Resolver Real Debr...

Scheper door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verificatiefout wifi Samsung Galaxy S6 opgelost Opgelost

Hallo,Sinds een maand of 2 heb ik problemen met de Wi-Fi. Enkel op mijn Samsung Galaxy s6. Niet op een iPhone of een laptop. Wi-Fi bereik an sich is top, maar continu krijg ik de melding verificatiefo...

Lest door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Streamen via Chromecast op iOS Opgelost

Hoi Ziggo'ers,Sinds kort had m'n pa wat problemen met z'n iPhone 6, hij kon namelijk niets meer streamen via onze Chromecast, geen Netflix, geen YouTube, en hij kon 'm ook niet vinden via Google Home....

rokusloef door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifibooster wordt erg warm Opgelost

Mijn WiFi booster (ontvanger) wordt ZEER heet, is dit normaal?Ik haal hem 's nachts uit het stopcontact omdat ik het simpelweg niet vetrouw.

ZJAPP door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Ziggo uitgaande mail SMTP werkt niet met ExpressVPN aan Opgelost

Al eerder gezien in een topic, maar toen geen antwoord gezien.Sinds ik VPN Express heb geïnstalleerd werkt mijn uitgaande Email niet meer.Hij vraagt dan om het wachtwoord. Na invullen zelfde resultaat...

Murris door Liefhebber
  • 28 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Monitor kastje zonnepanelen Opgelost

Mijn vorige modem is stukgegaan. Ik heb een nieuwe modem van Ziggo gekregen. Sindsdien geeft monitor apparaat geen gegevens meer door.Bij inloggen op de modem ziet de connectbox maar 1 bekabeld appara...

DRINK door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

WifiSpots android 7 en CA-certificaat installatie oplossing. Onopgelost

Er is een oplossing voor het niet kunnen installeren van het ziggo CA-certificaat met een android 7 toestel. Bij Huawei en Sony werkt 't niet. En andere toestellen met android 7 waarschijnlijk evenmin...

BSP door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Virusscanner Ziggo Safe Online ziet bestand onterecht als virus Opgelost

Ik heb een virusscanner van ziggo op mijn laptop. Normaal geen problemen, maar de laatste tijd dan kan ik een programma niet meer gebruiken omdat de scanner opeens een DLL bestand als een virus ziet. ...

Prida door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

AVG of Algemene Verordening Gevensbescherming met Ziggo mail Onopgelost

Beste Lezer,Binnen kort ben ik verplicht om mijn email berichten veilig te versturen: Algemene Verordening Gegevensbescherming. Deze verordening gaat 25 mei 2018 in. Ik ben zover al geïnformeerd dat a...

Hans2018 door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

WPS op Cisco EPC3925 Opgelost

Goedemiddag, ik wil mijn nieuwe printer toevoegen aan mijn netwerk maar dat lukt zo niet want ik zie geen WPS knop op mijn modem type Cisco EPC3925. Hoor graag wat te doen.

Jolly7522 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WiFi in de tuin met de Ziggo wifibooster Onopgelost

Vandaag voor het eerst de Ziggo WiFi booster via het stopcontact (https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/via-stopcontact/) mee naar buiten genomen. We hebben nu prima internet buiten op het terras ...

iMark door Expert
  • 1563 Topics
  • 116 Oplossingen
  • 498 Likes

Handmatig ipv4 configureren connectbox? Opgelost

Hallo,Ik heb helaas sinds vanavond problemen met de DHCP uitgave vanuit de connectbox naar al mijn apparaten, bekabeld en wifi. Via de telefonische klantenservice een monteur besteld, echter kan deze ...

Connect Box DFS blokkade 5GHz WiFi Opgelost

Kan het modem laten zien (bijvoorbeeld via SNMP) dat de WiFi 5GHz interface is uitgeschakeld door Dynamic Frequency Selection? Ik heb vandaag vreemd gedrag waargenomen waar het modem nog wel blijft ui...

skinkie door Raadgever
  • 160 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 24 Likes

Wat kost een vast IP-adres? Opgelost

Kunt u mij vertellen wat een vast ip adres kost

reneetten door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe security issues gevonden in Intel processoren Onopgelost

"Onze Duitse collega's van c't hebben exclusieve informatie ontvangen dat er nog acht nieuwe kwetsbaarheden in Intel's processoren zijn ontdekt, waarvan vier kritiek. Een aantal daarvan zouden nog hef...

Nick999 door Expert
  • 3903 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1064 Likes

WiFi Powerline Ziggo voor in het stopcontact review. Onopgelost

WIFI POWERLINE VAN ZIGGO VOOR IN HET STOPCONTACTNa 2 dagen testen ben ik er uit. Hij mag blijven.Een aantal dagen geleden het powerline setje ontvangen. Installeren is super simpel. Gewoon de korte ha...

ReneV54 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

tijdslot connect box Opgelost

Hoe stel ik een tijdslot in voor de connect box. ik heb deze vraag al op het forum gevonden en dit had ik al zelf uitgevonden alleen werkt het niet . wat doe ik fout. ik ga naar de connect boxbeveilin...

mmkids door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Inloggen op Wifi modem ziggo - inloggegevens vergeten Opgelost

Ik heb een ziggo wifi modem van cisco.Ik wil inloggen op de router maar mijn wachtwoord en gebruikersnaamworden niet herkend.Bij Ziggo klantenservice verhelpen ze dat probleem niet.Hoe kom ik achter m...

Rasady door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Juiste kanaalbreedte WiFi instellen: 20-40-80 MHz? Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuwe router van Ziggo, de zgn. Connectbox. Nu ben ik de WiFi instellingen aan het checken en vraag mij af wat de optimale instellingen zijn. Kanaal op 'Automatisch' of 'Handmat...

RGJ door Stamgast
  • 45 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen