SMTP instellingen Webcam Opgelost
Ik krijg een foutmelding als ik mijn mailinstellingen voor de webcam zet zoals in de bijlagen.Het heeft wel gewerkt. Wat doe ik fout?
Welkom op de Ziggo Community
Ik krijg een foutmelding als ik mijn mailinstellingen voor de webcam zet zoals in de bijlagen.Het heeft wel gewerkt. Wat doe ik fout?
Tijdje terug ben ik overgestapt van een (UPC) Cisco router naar de Ziggo Connect Box. In principe blij met de switch want de wifi van de Connect Box is serieus beter dan de Cisco, temeer daar die in m...
Beste forumgebruikers,Ik heb SafeOnline geinstalleerd op de mobiel (MOTO E4, met Android) van mijn zoon. Als ik SafeOnline nu open, Staat in het bovenste Window: Uw apparat is beveiligd. Beschermen Vo...
Hoi,Dus ik zit nu al een best lange tijd met dit probleem, Ik heb een abonnement waarbij ik 400 down en 40 Mb/s up hoor te krijgen maar ik merk hier tijdens het gamen niks van. het probleem is dat de ...
Ik heb een volledige computerscan gemaakt. De scanrepport zegt "geen schadelijke items gevonden". Maar onder "bestanden niet gescande" staat een verdachte bestand. Ik zou een competente antwoord zeer ...
Internet is traag. Chrome geeft de melding host vaststellen voordat de pagina geladen wordt. Ik heb geprobeert een mediabox in mijn netwerk te hangen. Toen is het hele netwerk gecrashed. mediabox weer...
Ik ben een student en leef op een studentenkamer. Een huisgenoot van mij beheerd het internet en is nu op vakantie. Ik verbindt met het internet volgens de volgende setup:Beneden in de kamer van mijn ...
Sterkere wifibeveiliging beschikbaar gesteld voor nieuwe routers Gepubliceerd: 26 juni 2018 07:13Laatste update: 26 juni 2018 09:28 Nieuwe routers mogen vanaf nu gebruikmaken van WPA3. Dat is een nieu...
Ik heb voor mijn kind fortnite geinstalleerd. Spel start op, je komt erin en kan dan klikken op play. Bij het doorstarten naar een server krijg ik dan altijd een connection error (dat is alles wat ik ...
Beste communityleden,Ik gebruik een Bluesound Powernode 2 waarmee ik voornamelijk muziek stream via Spotify. De Powernode is met een netwerkkabel aangesloten op de mediabox XL. Echter, sinds een maand...
Sinds begin vorige week viel het mij op dat het niet meer mogelijk is met Kodi (mediaspeler software), met daarop de plugin Placenta (vergelijkbaar met Exodus en Covenant) en de URL Resolver Real Debr...
Hallo,Sinds een maand of 2 heb ik problemen met de Wi-Fi. Enkel op mijn Samsung Galaxy s6. Niet op een iPhone of een laptop. Wi-Fi bereik an sich is top, maar continu krijg ik de melding verificatiefo...
Hoi Ziggo'ers,Sinds kort had m'n pa wat problemen met z'n iPhone 6, hij kon namelijk niets meer streamen via onze Chromecast, geen Netflix, geen YouTube, en hij kon 'm ook niet vinden via Google Home....
Graag uw mening.PH57
Mijn WiFi booster (ontvanger) wordt ZEER heet, is dit normaal?Ik haal hem 's nachts uit het stopcontact omdat ik het simpelweg niet vetrouw.
Al eerder gezien in een topic, maar toen geen antwoord gezien.Sinds ik VPN Express heb geïnstalleerd werkt mijn uitgaande Email niet meer.Hij vraagt dan om het wachtwoord. Na invullen zelfde resultaat...
Mijn vorige modem is stukgegaan. Ik heb een nieuwe modem van Ziggo gekregen. Sindsdien geeft monitor apparaat geen gegevens meer door.Bij inloggen op de modem ziet de connectbox maar 1 bekabeld appara...
Er is een oplossing voor het niet kunnen installeren van het ziggo CA-certificaat met een android 7 toestel. Bij Huawei en Sony werkt 't niet. En andere toestellen met android 7 waarschijnlijk evenmin...
Ik heb een virusscanner van ziggo op mijn laptop. Normaal geen problemen, maar de laatste tijd dan kan ik een programma niet meer gebruiken omdat de scanner opeens een DLL bestand als een virus ziet. ...
Beste Lezer,Binnen kort ben ik verplicht om mijn email berichten veilig te versturen: Algemene Verordening Gegevensbescherming. Deze verordening gaat 25 mei 2018 in. Ik ben zover al geïnformeerd dat a...
Goedemiddag, ik wil mijn nieuwe printer toevoegen aan mijn netwerk maar dat lukt zo niet want ik zie geen WPS knop op mijn modem type Cisco EPC3925. Hoor graag wat te doen.
Vandaag voor het eerst de Ziggo WiFi booster via het stopcontact (https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/via-stopcontact/) mee naar buiten genomen. We hebben nu prima internet buiten op het terras ...
Hallo,Ik heb helaas sinds vanavond problemen met de DHCP uitgave vanuit de connectbox naar al mijn apparaten, bekabeld en wifi. Via de telefonische klantenservice een monteur besteld, echter kan deze ...
Kan het modem laten zien (bijvoorbeeld via SNMP) dat de WiFi 5GHz interface is uitgeschakeld door Dynamic Frequency Selection? Ik heb vandaag vreemd gedrag waargenomen waar het modem nog wel blijft ui...
Kunt u mij vertellen wat een vast ip adres kost
"Onze Duitse collega's van c't hebben exclusieve informatie ontvangen dat er nog acht nieuwe kwetsbaarheden in Intel's processoren zijn ontdekt, waarvan vier kritiek. Een aantal daarvan zouden nog hef...
WIFI POWERLINE VAN ZIGGO VOOR IN HET STOPCONTACTNa 2 dagen testen ben ik er uit. Hij mag blijven.Een aantal dagen geleden het powerline setje ontvangen. Installeren is super simpel. Gewoon de korte ha...
Hoe stel ik een tijdslot in voor de connect box. ik heb deze vraag al op het forum gevonden en dit had ik al zelf uitgevonden alleen werkt het niet . wat doe ik fout. ik ga naar de connect boxbeveilin...
Ik heb een ziggo wifi modem van cisco.Ik wil inloggen op de router maar mijn wachtwoord en gebruikersnaamworden niet herkend.Bij Ziggo klantenservice verhelpen ze dat probleem niet.Hoe kom ik achter m...
Ik heb sinds kort een nieuwe router van Ziggo, de zgn. Connectbox. Nu ben ik de WiFi instellingen aan het checken en vraag mij af wat de optimale instellingen zijn. Kanaal op 'Automatisch' of 'Handmat...
We merken dat internet nu onmisbaar is in onze samenleving. Het wordt steeds intensiever gebruikt. Live online TV kijken, gamen, videobellen en met meerdere mensen tegelijk thuiswerken zijn slechts en...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2170 | |
612 | |
594 | |
594 | |
559 |