Issues connecting to the internal NetScaler Opgelost
Hello,I've received a new router (the black one) from you, and my access to NetScaler (Citrix VDI/Xen) stopped working. Before that, there were no issues...
Hello,I've received a new router (the black one) from you, and my access to NetScaler (Citrix VDI/Xen) stopped working. Before that, there were no issues...
Sinds mijn overstap van KPN naar Ziggo blijkt mijn Time Machine (software) geen kopieën meer weg te schrijven naar de NAS ? De NAS is wel benaderbaar zoa...
Goedemiddag, Situatie:Wij wonen in een appartementen gebouw van 24 appartementen waar een parkeergarage half onder ligt.Alle appartementen hebben een KPN...
Bovenstaande melding krijg ik vaker dan me lief isSinds de verhoging naar 600 mb hebben we namelijk regelmatig uitval van de verbinding. Deze duurt doorg...
Hi Ziggo Community, I had a storing event in my area over the weekend. The event lasted two days and since then my internet has be frequently dropping ou...
Ik heb een uur geleden het nieuwe modem aangesloten (SAGEM) en hij brand continue groen en is zover ik kan lezen dus bridge mode. Ik krijg geen IP adres ...
Ik heb een nieuw smart modem geïnstalleerd icm de TP link boosters. Nu zeggen ze dat ik het modem uit moet zetten omdat dit een conflict geeft met de boo...
Het 5 GHz WiFi netwerk kent twee frequentie gebieden. Op de kanalen 100 en hoger mag een groter zend vermogen gebruikt worden. Als je router dit onderste...
Enkele weken geleden heeft Ziggo werkzaamheden uitgevoerd op het netwerk. Sindsdien werkt mijn VPN-server thuis niet meer. Ik kan dus niet meer van buite...
Hallo,Ik ben al een aantal dagen aan het rondneuzen op dit forum om een oplossing te vinden voor mijn probleem. Sinds een hele tijd hapert onze internetv...
Wat is het verschil tussen de eerste 3 ethernet poorten en de laatste 2,5 Gbps ethernet poort? Welke raadt u aan om te gebruiken bij het gamen?
Ben sinds februari 2021 in het bezit van een epson printer wf-2860 model c623b. Maar heb ook vanaf het begin al problemen met die printer,die geeft aan d...
Ik heb sinds kort de Connect Box als modem. Sinds het aansluiten is een, voor mij veel gebruikte website niet meer bereikbaar: https://www.dxlabsuite.com...
Ik heb sinds kort een nieuw modem ontvangen en sindsdien heb ik enorme packet loss tijdens het spelen van games.Gamen is in principe niet meer mogelijk d...
Door ziggo zijn medio augustus 3 wifipods en een witte connectbox vervangen door 6 tp Deco M4 en een nieuwe witte connectbox ivm slechte wifi. Gisteren n...
Kan ik uitgaande mail blokkeren, dit i.v.m met het ongewenst afsluiten van abonnementen. De gebruiker begint n.l. te dementeren.
Bij installatie van nieuwe Honeywell kamerthermostaat verbind deze wel met wifi maar hij krijg geen internetverbinding. Alle andere apparaten op de wifi ...
Hoe kan het dat mijn laptop de ene keer bij opstarten 2,4G aangeeft en een andere keer 5G. Kan ik het modem als standaard 5G laten door geven. Snelheid i...
Ik ben overgestapt van kpn naar ziggo. Ziggo echt top internet en de v maar heb een probleem mbt het verbinden van mijn Google deurbel. ik kan deze helaa...
Hallo Ik probeer mijn smart wifi app te koppelen zodat ik de zeshoekige pod kan installeren. Helaas vind hij het modem niet. Heb al telefonisch contact g...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.