Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 20.8KOplossingen
  • 41.5KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Snelheidsprobleem: modem bridged met Amplifi router Opgelost

Heeft iemand ook problemen met de internet snelheid met de Connect box icm een Amplifi router? Heb vorige maand een nieuw modem gekregen omdat de oude steeds uit viel. Dat probleem werd zeer snel opge...

NAT type veranderen Playstation 4 Opgelost

Mijn zoon speelt Call of Duty en klaagt dat hij niet kan joinen bij vrienden. Met PS4 gebeld maar die ondersteunen dat niet. Vervolgens weer naar Ziggo gebeld en daar een doorverwijzing gekregen naar ...

Apegape door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Van Mediabox XL naar Connectbox - coax aansluiting Opgelost

Ik ben nu bezig met installeren van de connectbox. Alleen ik kom er niet uit welke kabel ik moet aansluiten. De mediabox xl heeft een gewone coaxkabel aansluiting. In principe is het geen vervangende ...

MarZe door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Steeds verlies van wifi verbinding... Opgelost

Ik heb vorige week een nieuwe Mediabox gekregen. Ik had al een paar dagen wegvallende verbinding, oude kast werd ook erg heet en wilde soms na uitschakelen niet meer aan. Iom met de helpdesk dus een n...

fasemc door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vertraging tijdens gamen (Path of Exile) Opgelost

Beste ziggo community,Ik speel een game en ervaar redelijk wat lag laatste tijd. Nu heb ik Pingplotter een paar minuten aangezet en kom op onderstaand resultaat.Begrijp ik goed dat de lag al begint va...

Brinkie door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi problemen- internet valt steeds weg, maar verbinding blijft Opgelost

Hallo allemaal,Wij hebben sindskort wifi van Ziggo. Onze situatie:De router, met UTP aangesloten naar de Wifi Booster en via Coaxkabel naar de Mediabox XL. Op zowel de router als op de Wifibooster heb...

Cliff017 door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Mijn VPN connectie is niet stabiel! Opgelost

Ik log in naar het netwerk van mijn werk via een VPN en Citrix connectie. Dit heeft altijd goed gewerkt.Echter, nu al een week of 3, heb ik de volgende problemen;Na een minuut of 4 tot 6 blijft het sc...

Wifi slaapkamer - ervaringen? Opgelost

Goedendag,Op 1 slaapkamer hebben wij totaal geen Wifi, verder in huis wel. Er is geen mogelijkheid om extra kabels aan te leggen...Wat is aan te raden? Zo'n dubbel stopcontact?

woulie door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Safe online opzeggen Opgelost

Ik wil safe online stoppen,nergens online kan ik dat dus vinden om te regelen.

Wifi in de schuur, of kabel? Opgelost

Halloik wil waarschijnlijk naar de schuur verhuizen kwa gaming etc.. (speelzolder)wat is dan de beste oplossing om voor de beste wifi te gaan of kabelalle ideen zijn welkomGroet Robin

Geen portforwarding aanwezig op de Connectbox Opgelost

Hallo Iedereen,Ik heb al een tijdje gekeken naar portforwarding maar deze staat niet tussen de opties van de connectbox. Kan iemand me helpen?MVG,

Wel verbinding, geen internet - What's wrong? (Samsung?) Opgelost

Hallo allemaal,Al enige tijd heb ik last van een Wifi verbinding die wel verbindt, maar geen internet geeft.Reeds contact gehad met Ziggo, waar het signaal goed doorkomt naar mij toe.Het lijkt overige...

Julianaweg1 door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan bepaalde sites niet bezoeken. Opgelost

Hallo ik heb al ongeveer 2 weken een groot probleem. Ik kan op mijn pc sites zoals: INGB, funda, ect niet openen. maar sites zoals youtube en facebook kan ik wel bezoeken. Als in deze sites invoer sta...

minnna door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

UDP inkomend geblokt Onopgelost

Sinds 4 september werken mijn inkomende UDP verbindingen niet meer. Klantenservice zegt dat mijn UBEE EVW321 een update heeft gehad. Of dat er mee te maken heeft weet ik niet. Maar mijn forwards UDP 1...

vrouwantje door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 9 Likes

f-secure - recente gebeurtenissen verwijderen Opgelost

bij het menu van f-secure via hulpmiddelen naar recente gebeurtenissen.nu is mijn vraag hoe ik die lijst kan opschonen of niet?***Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid***

ronvd door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WPS knop werkt niet naar behoren. Opgelost

Als ik de telefoon(Samsung Galaxy S9 Plus) wil verbinden door middel van de WPS knop gebeurt er niks. En als ik het handmatig doe werkt het ook niet. WPS staat keurig aan in het modem.

Ruud Sma door Liefhebber
  • 168 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 13 Likes

Safe Online blokkeert te veel sites Opgelost

sinds vanmiddag, woensdag 22 aug 2018, blokkeerd Safe Online websites die tot nu toe wel zichtbaar waren en die ik onregelmatig bezocht. O.a. Menwedstrijdenhorst.nl,iqwellness.nl, Peregrinazione.nl.Oo...

IPv6 DS-Lite (fUPC-gebied) en bridge mode - waarom zou dat niet kunnen? Onopgelost

L.S.,Na urenlang met talloze afdelingen van de Ziggo-klantenservice te hebben gebeld en nog altijd geen antwoord te hebben gekregen op mijn vraag, hebben ze me uiteindelijk naar "de community" verweze...

Candy door Stamgast
  • 83 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 125 Likes

Ziggo internet verbinding en powerline adapters. Opgelost

Dag allen,Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft(zie titel).Op dit moment maak ik gebruik van powerline adapters dit omdat een kabel trekken door het huis in mijn situatie niet heel handig i...

sander204 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sannce babyfoon krijg ik niet gekoppeld aan mijn wifi. Opgelost

ik krijg mijn sannce babyfoons niet gekoppeld aan mijn wifi en daardoor niet werkend.Heb net een nieuw modem gekregen en krijg de melding time out te zien

Ziggo test 1Gbit/s-kabelinternet met docsis 3.1 in Utrecht Onopgelost

Ziggo start met het in de praktijk testen van docsis 3.1. In de Utrechtse wijk Oog in Al krijgen twintig huishoudens en bedrijven een docsis 3.1-modem waarmee ze kabelinternet tot 1Gbit/s kunnen teste...

Dr.Drax door Raadgever
  • 143 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 11 Likes

TC7210 TOD filter Opgelost

Ik probeer een TOD filter in te stellen in de TC7210, loop tegen 2 problemen aan:Heel vaak als ik op Add, Remove of Apply klik krijg ik direct "The connection was reset".Als het dan wel lukt wil ik gr...

RoelS door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Poorten openen voor zonnepanelen Opgelost

Mijn zonnepanelen werkt niet, kan volgens leverancier niet de eenmalige verbinding maken met de server.Hiervoor moeten poorten openstaan en firewall uit. Reeds meerdere malen met klantenservice aan de...

Gerdien69 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Limiet E-mails versturen via Ziggo Mail Opgelost

Beste,Ik gebruik de Ziggo SMTP server voor verschillende software om monitoring mails naar mijzelf te versturen. Echter loopt dit soms vast en stuurt dan aardig wat mails in een paar minuten. Wat is d...

Snelheid verhoging of problemen? Opgelost

Ik heb wat testen gedaan en me upload doet raar.Ook heb ik last van internet lag/problemen hier en daar en kan geen app vinden die deze problemen veroorzaakt.Ik heb totaal geen problemen met de upload...

JamievdD door Liefhebber
  • 68 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Wat doen al die poorten open in mijn router? Opgelost

Ik ben thuis bezig met een Raspberry Pi-projectje. Om het apparaat van buiten het netwerk te benaderen had ik het idee om een poort te forwarden. Toen ik vanavond inlogde op mijn router (ConnectBox) s...

herrie1981 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Own Server Opgelost

Hello. I just moved to my new place here in Osdorp, Amsterdam, and found out that there is no such thing as a competition among internet providers. And if you don't want DSL internet (for some reason ...

easy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Poll: Keuze snelheid up/down internet Onopgelost

Bijna iedereen heeft hier een download/upload van 10 staat tot 1, je up is 1/10 van je down.Nu kan het wel eens handig zijn, althans voor mij en misschien ook anderen, dat je dat tijdelijk om kan draa...

TheVork door Raadgever
  • 146 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 20 Likes

IPv6 Poortfiltering voor eigen webserver Opgelost

Ik heb al lange tijd zonder problemen een eigen webserver op mijn Ziggo-aansluiting draaien op poort 80 en 443. Ik heb nu een nieuw modem, de Arris Connectbox met dualstack IPv4 en IPv6.Op IPv4 is het...

Iedjee door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen