Samsung s 21+ en apparaten 2,4 ghz Opgelost
Goedemiddag forumleden.Ik heb een Samsung S21+ en heb onlangs 8 van die smart plugs met energiemeter gekocht.In de gebruiksaanwijzing is duidelijk aangeg...
Goedemiddag forumleden.Ik heb een Samsung S21+ en heb onlangs 8 van die smart plugs met energiemeter gekocht.In de gebruiksaanwijzing is duidelijk aangeg...
Als ik de optie portscan detectie in de firewall settings van mijn Arris modem aanzet wordt ik dan op een andere manier geïnformeerd als er portscans op ...
ik wil mijn nieuwe TP-Link Deco M4 wifiboosters installeren. Daarvoor moet ik de wifi op mijn bestaande moden uitzetten. Op jullie website krijg ik daarv...
Goedenavond, Graag wil ik mijn wifibooster abonnement opzeggen en de apparatuur retourneren. Ik heb de originele verpakking nog en wil ook graag weten of...
Ik heb net met de Ziggo medewerker een tijdslot op de router ingevuld. Maar in de smart wifi app heb ik geen optie om de apparaten daar aan te koppelen. ...
Sinds de installatie van de Connectbox Giga werkt mijn Buffalo Linkstation LS-LX NAS niet meer. Ik kan via de web interface wel inloggen en evt. instelli...
Bij verschillende websites zoals : icloud.com, centraalbeheer.nl, asr.nl krijg ik de melding: Let op! Dit kan oplichting zijn. De verbinding wordt dan ve...
Ik ben op zoek naar een goede handleiding waarin wordt uitgelegd hoe ik mijn connectbox moet configureren om mijn NAS via het WWW en Samsung A40 kan bena...
Al eerder gemeld maar topic is gesloten. Probleem doet zich helaas nog steeds voor. Bij het openen van afbeeldingen, van een bekende website wat eerder g...
Hallo,vandaag hebben we wat aanpassingen gedaan ik de meterkast waardoor de stroom er een tijdje af is geweest. Nu krijg ik geen geen WiFi verbinding mee...
De genoemde pod zou bij een andere gebruiker nog aangemeld zijn. Is deze te resetten? En hoe moet ik dan te werk gaan?
Goedemiddag,Ik probeerde net in te loggen op mijn modem. Via het ip adres 192.168.178.1Dan krijg ik de melding: LET OP. Een andere gebruiker is al ingelo...
Hallo, Mijn UBC1318 modem draait al geruimte tijd stabiel in Bridge Mode.Nu wilde ik het menu/beheerinterface in het modem benaderen en bekijken. Via 192...
Hallo,Graag leg ik jullie het volgende voor. Ik bouw websites waarbij ik een plugin gebruik die de sites netjes naar mijn NAS thuis backuped.Nu werkt dit...
Hello. I am permanently moving from NL in 3 days and I need to return my Ziggo equipment but can't wait for return boxes. Can I just ship from a PostNL l...
Op mijn pc met windows 10 krijg ik iedere dag de beveiligingsmelding dat ik F Secure moet aanpassen. Maar dat gebeurt toch automatisch?
Hallo, Begin Mei 2022 hebben we 2 x 2 WIFibooster pods gekocht omdat de internet snelheid en bereik er slecht was binnen ons huis ondanks dat we een Max ...
Hello,I've received a new router (the black one) from you, and my access to NetScaler (Citrix VDI/Xen) stopped working. Before that, there were no issues...
Sinds mijn overstap van KPN naar Ziggo blijkt mijn Time Machine (software) geen kopieën meer weg te schrijven naar de NAS ? De NAS is wel benaderbaar zoa...
Goedemiddag, Situatie:Wij wonen in een appartementen gebouw van 24 appartementen waar een parkeergarage half onder ligt.Alle appartementen hebben een KPN...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.