Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.5KOplossingen
  • 46.1KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Extra Ziggo Wifibooster toevoegen Opgelost

goedemiddag, heb een ziggopowerline voor wifi via stopcontact. dit werkt prima. A aange3sloten via stopcontact en router en B de ander in een willekeurig stopcontact. Heb nu nog een extra punt erbij m...

uPnP poorten verwijderen Connectbox Giga niet mogelijk Opgelost

Ik heb zojuist een vervangende Arris Connectbox Giga geïnstalleerd en mijn port-forwards weer ingesteld. Er staan echter al 2 port forwards, gezet via uPnP, blijkbaar out-of-the-box. Ik wil uPnP niet ...

gebe door Raadgever
  • 191 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 29 Likes

Authenticatie credentials voor SMTP server Opgelost

Ik probeer SMTP in te stellen om naar email te kunnen scannen. Ik wil hiervoor de Ziggo SMTP server gebruiken. Ik lees hiertoe de volgende pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/s...

reddish door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

TP-Link Deco M4 en Eneco Toon thermostaat - oplossing Onopgelost

In dit topic werd het probleem aangekaart dat de Toon thermostaat geen verbinding maakte met de Deco M4. Ik maak even een nieuw topic aan, omdat ik die thread niet wil kapen, omdat mijn situatie iets ...

Arjen_02 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Internet problemen (Kabel en Wifi) Opgelost

Sinds deze week ineens problemen met WiFi en kabel, modem reset gegeven en verbinding hersteld zich weer. Probleem treed ongeveer 1 a 2x per dag op. (sinds deze week.) Gehele binnen installatie is com...

JeffreyD94 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

portforwarding IP Camera Opgelost

Hallo, Zojuist succesvol mijn IP Camera geïnstalleerd binnen mijn netwerk. Ik wou deze graag nu toegankelijk maken van buiten het netwerk om zo ook de IP Camera te kunnen bekijken, echter loop ik tege...

Deco M4 aansluiten op Connectbox Opgelost

Kan ik connectbox zelf in bridge mode zetten? Ik had vroeger UPC.

b928 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

UMU-1006 vervangen door POA-01-B. Zijn deze waarden in de modem goed? Opgelost

Ik heb onlangs de voorplaat van het AOP (UMU-1006) erafgehaald en vervangen door een POA-01-B splitter. Tevens de kabel die bijgeleverd is geplaatst, aangezien de vorige kabel 2x male was. Internetver...

willmich door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Download van 250 Mbit wort niet gehaald Opgelost

L.S. Ik heb alles-in-een abo met 250MBit download, maar de Ziggo speedtest komt tussen 50 en 90 uit. Bekabeld gemeten, (korte) cat 5E kabel direct op modem, geen andere apparatuur aangesloten, Firewal...

Koen Zwarts door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Windows 10 mail en zonnet acoount Opgelost

Beste lezers, Graag hulp bij instellen uitgaande mail zonnet. pop3.versatel.nl smtp.ziggo.nl V bij “op de server voor uitgaande mail is authenticatie vereist geen V bij zelf accountgegevens gebruiken ...

Wegvallende wifi / ethernet verbinding Opgelost

Hi Ziggo. Sinds ongeveer 2,5 week valt mijn internet uit. Modem resetten helpt een tijdje maar is een lapmiddel want na enkele uren valt het wel uit. WiFi werkt gelukkig nu wel maar de next box kan no...

E-mail doorsturen werkt niet (meer) Opgelost

Al enige jaren maak ik gebruik van de mogelijkheid om de mail welke ik via Ziggo ontvang door te sturen naar een van mijn andere email adressen. Ik heb dit aangegeven onder het kopje doorsturen in de ...

GigaBox Playstation 4 Opgelost

ik heb sinds kort giganet met dus de gigabox unpn aan gevinkt nu krijg ik nog steeds verbinding moderate voor mijn online game als ik hem aan zet en de internet test op de ps4 krijg een een snelheid v...

dannyk1984 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Onstabiel internet, niets helpt Opgelost

Al meerdere maanden hebben mijn schoonouders last van een zeer instabiele internet verbinding. Meermaals per dag valt het internet weg, soms voor 30 seconden of minder (meestal), maar soms ook totdat ...

Helpen met porten open zetten voor de playstations 4 Onopgelost

Beste, ik heb al 2x telefonisch contact gezocht om te vragen of ze de porten open konden zetten voor mij en mijn vriendin zodat wij met vrienden kunnen spelen. maar hun konden dat niet voor mij doen. ...

jurk door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mesh of Airport Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb in mijn woning nu het volgende: Vanaf het modem lopen er 3 utp kabels naar 1) woonkamer, 2) slaapkamer 1e verdieping, 3) zolder. In mijn woonkamer en slaapkamer heb ik de utp ka...

DB81NA door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis iPhone Opgelost

Vanochtend ben ik op diverse websites informatie aan het zoeken en lezen over vakanties enz. Krijg tweemaal een pop up melding van Ziggo ; klantenservice. Vraag wat je vind van Ziggo. Beantwoord 2x vr...

ziggo pop-up Phishing Onopgelost

ik was op internet aan het surfen en kreeg ik een pop-up van Ziggo? Is het normale?

Alick door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet instabiel (met name in de ochtend) Opgelost

Met name ‘s ochtends tot 8:30 uur en daarna nog met momenten gedurende de uren daarna vallen pings weg, waardoor thuiswerken problematisch is. Pings vallen soms weg en dan elke ± 20 sec nogmaals, soms...

Internet drops out - due to coax splitter? Opgelost

Dear Ziggo Community, I am a new Ziggo customer in Rotterdam, for 2 weeks now. Since the beginning, I experience some problems with my internet: 3-5 times a day the connection drops, it seems that the...

DanielKP door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen