Nieuwe modem en wifi problemen Opgelost
Sinds ik zaterdag het nieuwe modem heb aangesloten, heb ik problemen met wifi op één iMac en een Airbook. Na de hulp van een deskmedewerker leek het in o...
Sinds ik zaterdag het nieuwe modem heb aangesloten, heb ik problemen met wifi op één iMac en een Airbook. Na de hulp van een deskmedewerker leek het in o...
Ik wil mijn ab van next mini koppelen aan mijn bose solo, maar dan krijg ik de melding de mediabox is niet verbonden met de servers code cs9993. Maar bij...
Ik wil graag mijn WiFi pods opzeggen, ik heb de doos nog waar ze inkwamen voor het terugsturen. MvG, Joeri
SoL blijft melden dat de Firefox extensie moet worden ingeschakeld. Als ik dat probeer te doen verschijnt alleen een blanco pagina. Dat lijkt erg op het ...
Een aantal maanden geleden is mijn mail geblokkeerd door ziggo ivm een hack. helemaal prima. Als advies kreeg ik een nieuwe Mijn Ziggo aan te maken met e...
Hoi allemaal. Ik heb een PXE server staan en wil deze toevoegen aan de router zodat apparaten de server kunnen vinden en kunnen booten. Hoe voeg ik deze ...
Ik heb ongeveer 10+ jaar geleden een e-mailaccount voor mezelf en eentje voor mijn zoon aangemaakt in mijn account dus (destijds upcmail). Nu heeft mijn ...
Ik heb meerdere topics gelezen over hetzelfde onderwerp maar kom nergens een oplossing tegen die bij mij werkt. Na opstarten van de app gaat deze mijn zi...
Vorige week een nieuwe router opgestuurd gekregen van Ziggo ter vervanging van mijn oude Technicolor. Na lang zoekwerk uitgevonden dat de DMZ-instelling ...
Beste Community, zijn er problemen bekend met Ziggo smartmodem en Galaxy A53 icm Wifi (5ghz)? Wel verbonden, geen internet, wel verbonden zeer lage en in...
Hallo,T.b.v. SmartHome wil ik een aantal IP adressen van mijn Smart apparaten in mijn router "vastzetten" (dhcp reservation). Ik heb Ziggo router Cisco E...
Goedemiddag forumleden.Ik heb een Samsung S21+ en heb onlangs 8 van die smart plugs met energiemeter gekocht.In de gebruiksaanwijzing is duidelijk aangeg...
Als ik de optie portscan detectie in de firewall settings van mijn Arris modem aanzet wordt ik dan op een andere manier geïnformeerd als er portscans op ...
Hallo! Ik heb een probleem met de wifi versterkers van TP Link die ik via Ziggo heb. Deze hebben een am/pm tijdnotatie en ik heb deze nodig in 24 uurs ti...
ik wil mijn nieuwe TP-Link Deco M4 wifiboosters installeren. Daarvoor moet ik de wifi op mijn bestaande moden uitzetten. Op jullie website krijg ik daarv...
Goedenavond, Graag wil ik mijn wifibooster abonnement opzeggen en de apparatuur retourneren. Ik heb de originele verpakking nog en wil ook graag weten of...
Ik heb net met de Ziggo medewerker een tijdslot op de router ingevuld. Maar in de smart wifi app heb ik geen optie om de apparaten daar aan te koppelen. ...
Sinds de installatie van de Connectbox Giga werkt mijn Buffalo Linkstation LS-LX NAS niet meer. Ik kan via de web interface wel inloggen en evt. instelli...
Bij verschillende websites zoals : icloud.com, centraalbeheer.nl, asr.nl krijg ik de melding: Let op! Dit kan oplichting zijn. De verbinding wordt dan ve...
Ik ben op zoek naar een goede handleiding waarin wordt uitgelegd hoe ik mijn connectbox moet configureren om mijn NAS via het WWW en Samsung A40 kan bena...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.