Portforwarding op Connectbox Opgelost
Zou mijn Connectbox omgezet kunnen worden naar IPv4 only zodat ik gebruik kan maken van Portforwarding? Alvast bedankt
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zou mijn Connectbox omgezet kunnen worden naar IPv4 only zodat ik gebruik kan maken van Portforwarding? Alvast bedankt
ik krijg ziggo pagina's zoals ziggo mail e.d. niet meer via de google chrome browser. ik krijg steeds de foutmelding (104) Connection reset by peerAls ik Edge als browser gebruikt lukt het wel.Heeft i...
Hallo De monteur is hier geweest Heeft gezegd werkt dit niet Moest ik een mailtje naar jullie sturen Voor een zakelijk modum Want ik een prof gamer En ben afhankelijk van goed internet Ik had gebeld E...
Goedemiddag, Wij hebben een Cisco EPC3928 router en een Ziggo abonnement. De laatste tijd valt Wifi steeds uit op alle apparaten in huis. Het Wifi signaal is op alle apparaten dan helemaal weg. Het ma...
Het lukt me niet meer om mijn PoerSmart netwerk via mijn modem tot stand te brengen. Vorige winter werkte alles nog wel. Op dit moment kan ik de gateway wel via een hotspot van een telefoon tot stand ...
Hallo allen, Ik heb mijn modem geprobeerd in bridge modus te zetten viahttps://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/bridge-modus/stappenplan-bridge-modus#/connectbox/upc/(volgens de postcode/huis...
Wat moet er gebeuren om mijn internetverbinding op de snelheid te krijgen waarvoor ik betaal (300Mbits/s Download)?Ik heb sinds het weekend een trage internetverbinding. Ik heb hier vandaag zoveel las...
Ik heb zojuist 2 wifi pods ontvangen. Kan iemand mij vertellen of het ethernet contact daarin invoer of uitvoer is?
Gekochte SmartWifi Pod's afmelden en opnieuw aanmelden op een andere connect modem.Kan iemand uitleggen hoe dat gaat?
Hello! I would like to switch my modem into bridge mod. Please help.
Goedenavond, Ik zou graag mijn router dusdanig kunnen instellen dat ik bepaalde poorten open kan zetten. Ik begreep dat dit niet mogelijk is als deze IPv6 is ingesteld ? Kan iemand dit voor mij aanpas...
Hallo, ik heb een connectbox en daarnaast een TPLINK M4 set. Nu wil ik een poort openzetten in de TPLink, kan iemand uitleggen hoe dat werkt? Alvast mijn hartelijke dank! Patrick
Beste, Afgelopen jaar is er een nieuwe kabel getrokken naar ons huis, en is de AOP en alle bijbehorende aansluitingen door Ziggo vervangen. Sindsdien hebben we een super stabiele verbinding. De connec...
Beste Ik wil graag opendns instellen op de connectbox modem, maar zie geen dns instellingen op de modem. Moet 2 adressen instellen hiervoor namelijk 208.67.222.222 en 208.67.220.220 Hoe kan je deze in...
iOS werkte en werkt alles 100% op Wifi 2. Laptop met sim werkte en werkt alles 100% 3 Laptops met wifi: sommige sites en app werken niet (nu.nl / skype) maar de rest wel (dus data verkeer) 100% (bv ad...
Ik heb onlangs wifipods geïnstalleerd en ik merk dat mijn bijv mijn iPhone niet automatisch naar het sterkste signaal overgaat. Als deze aan het wifisignaal van de modem vastzit, dan schakelt het niet...
Onze Samsung Galaxy A12 smartphone wil de laatste weken niet meer verbinden met het connectbox SSID.De melding is daarbij: Kan geen IP adres verkrijgen. Daarvoor was het nooit een probleem. Er worden ...
Zojuist contact gehad met de klantenservice maar die weigeren me gewoon te woord te staan over port forwarding... Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om dit aan te zetten en te configureren. Op dit mo...
Hallo, Zou iemand mijn connectbox giga in bridge modus kunnen zetten? Bij voorbaat dank.
Goedemiddag, zojuist probeerde ik het mac adres van een chromecast toe te voegen. Na de invoer van de gegevens klikte ik op "opslaan". Vanaf dat moment is de router niet meer bereikbaar, is alle wifi ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
51 | |
50 | |
16 | |
5 | |
4 |