Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.2KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

POP poort 110 of 995 Opgelost

Ik ben een beetje in verwarring over de poortkeuze m.b.t. POP3. Ziggo raadt aan 995. Terecht, denk ik. Ik zie hier veel problemen voorbij komen dat poort 110 ineens niet meer werkt, maar bij anderen d...

bburgg door
Level 14
  • 889 Topics
  • 98 Oplossingen
  • 209 Likes

irritante popup in mail Onopgelost

Fout De scope Mail wordt niet ondersteund door de dienstverlener of is uitgeschakeld. dit tekstblokje krijg ik steeds te zien als ik mijn mail open of iets vanuit mijn spambox goedkeur en naar "postva...

carry door
Level 2
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet valt steeds weg Opgelost

Hallo, Ik heb sinds enkele weken last van haperende internet. De modem klapt er uit en gaat vervolgens herstarten. Soms doet het internet het na de herstart weer een tijdje, soms duurt het 10 minuten ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen