verbruik smart pod Onopgelost
Op de smart pod staat 0,45 A de spanning is 230V dat betekent dat het vermogen ongeveer 100W is Dit betekend 2 KWh per dag. Als de 1KWh / € 0,5 kost. Dan...
Op de smart pod staat 0,45 A de spanning is 230V dat betekent dat het vermogen ongeveer 100W is Dit betekend 2 KWh per dag. Als de 1KWh / € 0,5 kost. Dan...
Vrijwel al mijn verwijderde emails lijken permanent verwijderd; ik heb slechts 1 week verwijderde emails nog zichtbaar (in outlook). Dus een zeer beperkt...
Mijn vorige modem gebruikte ik alleen in wifi mode (2.4GHz en 5GHz band). Bij mijn PC in mijn kantoor heb ik een ASUS RT-66U modem die in bridge modus is...
Beste community, Via de smart wifi app kan je een wifi scan uitvoeren op een aantal standaard ruimtes (o.a. woonkamer, zolder, keuken etc) of een maatwer...
L.S.!, Ik heb twee e-mailadressen, die beide dezelfde onderliggende postbussen op mijn iMac weergeven, hetgeen lastig en verwarrend is. De twee adressen ...
Via Wifi is sinds gisteren mijn website ( www.bossanddog.nl )niet meer te benaderen, zowel via laptop als mobiel.Ga ik met mijn mobiel via 5G dan kom ik ...
Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ***@ziggo.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via **...
Ik heb IPv6 (als het goed is) werkend op de Connectbox, in bride met een UDM-PRO.Maar deze omzetting is een beetje vreemd.van het 1 op andere moment haal...
Hoi, In mijn thuisnetwerk heb ik een rasberry pi draaien met een webserver (p1 meter). Ik heb het mac adres ingevoerd en een vast ip adres gekoppeld in h...
Mijn Samsung TV kan geen verbinding maken met internet. De TV is wel verbonden op mijn netwerk. De TV is wel verbonden geweest met internet maar gisteren...
Ik wil binnenkort een Sagem V2 modem gaan gebruiken ipv de conectbox Compal. Hierop zijn 2 smartwifi pods aangesloten. Moeten deze ontkoppeld worden door...
Goedemiddag, Sinds kort heb ik de Deco TP Link geïnstalleerd volgens de installatieprocedure. Mijn WiFi signaal is nu na tevredenheid, maar nu heb ik een...
Hoi! Bij ons op 'de zaak' hebben we internet van Ziggo. In de centrale meterkast hangt (nu nog een Cisco) modem en gaat er een cat5e kabel naar onze unit...
Hallo Wij gebruiken een zakelijk emailadres voor een winkel. 'onze.winkel.@ziggo.nl' (voorbeeld)Dit is een extra email adres wat aan de prive hoofdaccoun...
Pas geleden heb ik ongevraagd het zwarte SMart WiFi modem gekregen. Ik kreeg toen een probleem om mijn oude ASUS AC-RT66U via wifi op de 5GHz band te lat...
Probeer Ziggo internet ( voorheen UPC) op mijn laptop te installeren. Op de vast computer werkt alles goed.Gebruik Thunderbird. Die al eraf gegooid en op...
Hallo allemaal,Ik heb sinds een paar dagen Google Assistant geinstalleerd op Sonos. Echter als ik iets vraag aan de assistent zegt deze dat er iets fout ...
kan geen verbinding maken via WPS met nieuwe smartwifi modem en mijn HP3050A deskjet printer. blauwe lampje op printer blijft knipperen. ook printer naas...
Sinds ik zaterdag het nieuwe modem heb aangesloten, heb ik problemen met wifi op één iMac en een Airbook. Na de hulp van een deskmedewerker leek het in o...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.