SmartWifi app kan modem niet vinden, dus kan pods niet installeren Opgelost
De SmartWifi app kan mijn modem niet vinden. Tijdens het zoeken is het modem wel te zien, maar het duurt eindeloos en uiteindelijk kan hij geen verbindin...
De SmartWifi app kan mijn modem niet vinden. Tijdens het zoeken is het modem wel te zien, maar het duurt eindeloos en uiteindelijk kan hij geen verbindin...
Hallo, ik wil mijn smart wifipods toevoegen in de smart wifiapp, maar de app kan mijn modem niet vinden. Ik heb sinds vorige week een nieuw modem. Modem ...
Geen binnenkabel kunnen vinden ben een nieuwe klant moet ik daarvoor e xtra betalen?
Gisterenavond zaten pubers nog laat op hun apparaten. Dus ik dacht, ik pauzeer de switch en de chromebook. Na een paar minuten, verdwenen deze apparaten ...
Beste leden, ik heb (voor mij) een vreemde situatie. Mijn nieuwe laptop (RIP oude) maakt een connectie naar het ziggo modem op 192.168.101.126, default g...
Ik heb hier 2 apparaten die beiden op pauze hebben gestaan via de app, dat is een ps4 en een chromebook.Deze beiden apparaten zijn niet meer te verbinden...
Heb op de zonnepanelen micro omvormers die door middel van de Enphase Envoy digitaal worden uitgelezen.Echter van meet af met WIFI of bedraad géén verbin...
Voor monitoring van mijn zonnepanelen moeten poorten 443 en 53 open staan, deze staan nu dicht. Ziggo mag dit ivm privacy issues niet doen. Kan iemand mi...
Beste, ik heb gisteren mijn wifiboosterpods ontvangen. Hiervoor moet ik de smartwifi-app downloaden voor ze te installeren, echter kan de app het modem h...
Dag allen,Ondertussen ben ik al twee weken met Ziggo bezig om mijn issues tijdens het gamen weg te krijgen. Ik ervaar in vrijwel alle spellen behoorlijke...
Ik heb een @chello adres voorzien van een alias waarop ik mijn mails ontvang. Ik heb daaraan gekoppeld een @upcmail adres. Nu zijn er mails binnen gekome...
Is het mogelijk om intern het hele Ipv6 gebeuren uit te schakelen?
Ik heb een nieuwe router ontvangen en geplaatst, maar wat doe ik met die oude dan? Terug sturen of weggooien?
Sinds ik een nieuw modem heb,Sagemcom, valt kabel en wifi weg als ik pia activeer.
Hoi,Ik heb een Pi-4 op mn werkkamer, deze heeft een VPN naar buiten , nu luister ik vaak kink.fm en npo (gestreamed), sinds gisteren is de laatste Ziggo ...
Ik kan geen verbinding meer maken met mijn camera"s, oorzaak IPv6.Hoe kan ik dit uitzetten? Is er ook een gebruiksaanwijzing van dit modum
Ik heb het oude Technicolor modem vervangen door het Sagemcom modem en gebruik geen Mediabox. Internet snelheid is 50Mb.Geen aanpassingen op het modem ge...
Ik heb nu een wit smart-wifi modem van Ziggo met een Puma chipset en ik heb erg veel last van latency problemen. Niet continue, wel veel te vaak. Modem s...
Ik heb twee poorten op het modem opengezet om te forwarden. Op het lokale netwerk werken ze maar buiten het lokale netwerk niet . Met poortchecker getest...
Ik gebruik Outlook 365 op pc met win7mijn mail adressen zijn imap en pop3 ik krijg steeds de melding dat Outlook offline is en er is mij geen mogelijkhei...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.