Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.9KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

bij streamen naar chromecast begint het beeld te happeren Opgelost

Hallo, wij hebben het snelste internet van ziggo en drie wifi boosters van Deco waarvan 1 op de slaapkamer. Maar als we met de ziggo go app naar onze chroomecast streamen begint het beeld na ongeveer ...

Annegeke door Gedreven Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi binnenshuis schakelt naar ziggo Onopgelost

Een probleem dat ik niet heb kunnen vinden in het forum (Of niet goed genoeg gezocht...) is dat bij ons de telefoons regelmatig met het ziggo-wifinetwerk verbinden. Als we nu in een flat zouden zitten...

rboeije door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

E-mail verwijderd Onopgelost

Hallo,sinds donderdag 24 Dec kan ik geen e-mail meer. Ontvangen of versturen.Wanneer iemand mij e-maild bounced deze terug naar de verzender.Nu probeerde ik mijn e-mail opnieuw in te stellen maar zegt...

Traag Internet Opgelost

Beste mensen, Wij hebben thuis sinds 3 weken Ziggo en in het begin leek alles een stuk beter te werken (eerst hadden wij maar 24 mbps). Alleen na een tijdje begonnen wij een probleem op te merken. Het...

7hijs door Gedreven Liefhebber
  • 38 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gigabit 940 mbit naar 20mbit Onopgelost

Hoi,Ik werd via tweakers gewezen dat hier nog wel eens mensen met kennis zitten mbt internetverbindingsproblemen.Sinds kort heb ik Gigabit (Groningen) en een nieuwe Gigabox.Alles aangesloten, prima, t...

Azerox door Stamgast
  • 45 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Gigabit router Onopgelost

Sinds maandag maak ik gebruik van de Gigabit router, voorheen had ik 500 MB. Nu heb ik de router in bridge laten zetten omdat ik gebruik maak van de Meshrouter M9 van TPlink. Als ik via de app van TP ...

robbergl door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Lage wifisnelheid Ubee EWV3200 Onopgelost

Beste mensen,De laatste tijd is internet veel belangrijker geworden in verband met thuiswerken. Het abonnement wat wij hebben is voor 250 mbps, wat via de kabel prima wordt gehaald. De snelheid via he...

TPLink Deco M9 Plus icm Connectbox Compal en Mediabox Next Onopgelost

Beste lezers,Ten einde raad klop ik graag bij jullie aan voor hulp. Mijn wifiverbinding is al jaren niet goed. Aangezien ik op dit moment veel vanuit huis aan het werk ben, heb ik besloten om TPLink D...

SvT door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Combinatie mesh en toon Onopgelost

Sinds de aansluiting van de Ziggo Mesh zegt de Toon geen verbinding te hebben. Vraagt om wachtwoord, maar dan toch krijg ik een foutmelding met de verbinding.Via tandwieltje meshtechnologie uitzetten,...

f.mocking door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gigabox/internet erg traag door ICUE van Corsair Onopgelost

Mocht je last hebben van traag internet of verbindings problemen dan is het voor mensen met Corsair ICUE software goed om eens te kijken wat je internet doet als je het uit schakelt, in mij geval zakt...

SMTP server weer plat? Onopgelost

Sinds vannacht 1 uur komt mijn mail verstuurd via smtp.ziggo.nl niet aan.Zijn er nog steeds problemen met de mail?

Betrouwbaar snelheid niet gehaald of stabiel Opgelost

Waarom is die laatste paar dagen de snelheid die moet 250mb/s zijn alleen maar 138.7/mbs waar zijn de betrouwbaarheid en stabiliteit van jullie dan. Ik betaald voor 250mb/s , niet zeggen over de kabel...

Aboe Mbarak door Gedreven Meedenker
  • 61 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Super slow speed 1-2 Mbps Onopgelost

Hi. For few weeks I cannot use my internet. The speed is between 1.4 -2.3 Mbps. I check in the morning , during the day or in the evening. It always the same. It was not like this before. It happened ...

Valdi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wifi/internet Onopgelost

Contact met een techneut bij Ziggo, volstrekt onmogelijkbellen met 0900-1884 levert een menu op waar ik mijn vraag niet kwijt kan, verbinding verbroken. Dan maar kiezen voor de keuze ‘een nieuw produc...

E-mail account geblokkeerd Onopgelost

Ik ontving bericht dat mijn email account geblokkeerd is omdat ik gehackt zou zijn. In de mail die ik ontving werd ik verzocht mijn wachtwoorden te wijzigen en dan zou de blokkade worden opgeheven. Ik...

Lindsey74 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Giga modem activeren gaat niet door vrijgave vanuit Ziggo. Opgelost

Als je besluit een giga modem te nemen bedenk dan eerst of je de ellende wilt die ik en meerdere mensen hebben, tijdens het aanmelden gaat er van alles fout als je vrijgave er niet is en het kan dagen...

Geen verbinding / internet, wel wifi Opgelost

Ik heb het volgende probleem al maanden. Een aantal keer per dag valt het internet weg, terwijl het wifi signaal wel prima is. Ik heb inmiddels een aantal keer de helpdesk gebeld en die hebben de inst...

Internet haalt snelheid niet en TV soms blokkerig Opgelost

Mijn internetverbinding is soms traag en niet stabiel.Ook is het beeld op de tv soms blokkerig.Mensen die ik op bezoek krijg zeggen me dat de huisaansluiting niet helemaal tof uitziet,zou dat een oorz...

rick_ door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Apps openen op mobiele telefoon Onopgelost

Sommige apps openen regelmatig zeer traag of niet op telefoon. We hebben giganet maar daar p gekoppeld de TP link demo M4 van Ziggo. Gemeten hebben we overall in huis ongeveer 350 mb tevens is alles a...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen