Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 13.4KOplossingen
  • 18.4KDiscussies
  • 175KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

portforwarding werkt niet Opgelost

beste, gisteren mijn nieuw modem/ box aangesloten. bij het oude ubee modem werkte na de port forwarding alles gewoon. bij deze echter niet, poort 22 en 873 blijven dicht. upnp staat uit. na herstart n...

andygt500 door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Modem blijft continu updaten Opgelost

Mijn modem lijkt vast te blijven hangen in een loop met updaten. Dit probleem had ik eerst gisteren voor zo'n 2 uur, ik merk dan dat wifi eerst uitvalt, met vaste verbinding kon ik nog wel het modem b...

Kuijpie door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Eero 6+ installeren achter modem Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om een Eero 6+ router achter mijn Connectbox te hangen en op de Connectbox 5ghz SSID (toevoeging _5ghz) draaien en op de Eero 2,4ghz? Dus 2 verschillende SSID's met bijbehorende versch...

AndyV door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geforceerd ipv4 mode Opgelost

Goedeavond, Ik kan op mijn connectbox momenteel geen ipv4 port forwarding doen, enkel ipv6. Ik moet port forwarding op ipv4 kunnen doen voor een apparaat binnen mijn netwerk. Zouden jullie mijn ziggo ...

oud modem Opgelost

Beste Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de UBEE 3200 de WIFI in huis wordt steeds slechter. moet de modem geregeld opnieuw opstarten , soms meerdere keren per dag.Kunnen jullie dit modem o...

peterh1 door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heb ik een ander AOP nodig? Opgelost

Gisteren en vandaag ben ik hier uitstekend geholpen om m'n nieuwe Connectboxmodem te voorzien van een eigen gekozen LAN netwerk. Nogmaals dank daarvoor.Ik heb verder het idee dat m'n internet prima fu...

dvtv door Gedreven Raadgever
  • 24 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 13 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen