Opzeggen Wifi Pods Opgelost
Goedemiddag, Ik wil graag mijn SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods opzeggen. Met vriendelijke groet,Herman de Visser
Goedemiddag, Ik wil graag mijn SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods opzeggen. Met vriendelijke groet,Herman de Visser
Hi, ik heb twee ziggo SmartWifi pods aangesloten op mijn Ziggo netwerk. Ik probeer nu twee extra Devolo pods aan te sluiten. Het werkt niet goed. Weet ie...
Hoi weet iemand misschien hoeveel stroom de gewone connect box gebruikt per uur en hoeveel de giga box? alvast bedankt
Ik heb al enige jaren een server op mijn raspberry pi. De Raspberry Pi heeft een vast IPv4-adres in mijn modem. Ik kan de Raspberry Pi dus (binnen mijn n...
Goedemorgen, ik heb gisteren mijn TP-link Deco M4's van Ziggo mogen ontvangen.Vol verwachting begon ik vanochtend met het installeren.* Wi-Fi van de Zigg...
Hello there. I have a problem with internet connection for several days already.Especially at night ping is awful, everything is lagged and internet spee...
Hallo, Ik heb "oude" NAS hier liggen, eem WD mycloud 2TB.Deze gebruikte ik alleen om films, series en muziek op te slaan, en af te spelen via een mediasp...
(bron:) Commerciële Redactie Gesponsord 24 okt 2022 Dillon Shook We hoeven je vast niet meer te vertellen dat een stabiele wifi-verbinding een must is. A...
Beste mensen,is er een handleiding of weet iemand waar een handleiding staat voor het installeren en instellen van een Asus RT-ac68u met een adsl Ziggo. ...
Hallo allemaal, Ik heb een nieuw modem van Ziggo ontvangen en vandaag voor het eerst mijn PS weer eens aangezet. Er gaat echter iets is mis met de intern...
Bij het instellen van m'n email account bij emclient krijg ik bij diagnose de melding "server antwoord niet". Wat is de oplossing want ik ontvang nu bij ...
Probeer een Wifiscan met de Smartwifi-app uit te voeren. Dit lukt niet. Als ik "start wifiscan" gebruik geeft de app "probleem oplossen" aan met de opmer...
Sinds ongeveer augustus '22 kan ik mijn websites niet meer benaderen via ftp-programma's. Als ik mijn laptop verbind met dezelfde servers via 4G gaat het...
Bij de internet snelheid behorende bij een Giga abonnement geeft Ziggo de volgende kanttekening. "Goed om te weten: de maximale snelheid is haalbaar met ...
Goedemorgen,na een verhuizing kan 1 van de Playstations van de kinderen ineens draadloos geen verbinding meer maken. Bedraad gaat prima. PS4 en modem her...
Ik ben al een tijdje geupgrade naar het Ziggo Giga abonnement. Helaas haal ik niet meer dan 550-600 Mb/s download (upload is de beloofde 50 Mb/s). Aan mi...
HalloHeb nu de Deco M4 wifiboosters aan laten sluiten.Kan ik de stekker (s) van het Modem en de M4 boosters s'nachts gewoon van de stroom halen?Zoja geen...
Beste mensen van de community, Mijn wifi valt om de haverklap uit, om het na een halve minuut ofzo weer te doen. Het ligt niet aan mijn devices; mijn tel...
Goededag, Kan iemand mij vertellen, wat de maximale aantal mails is wat ik kan versturen via Ziggo? Staat dit nog steeds op 650 per 24 uur met SMTP? Volg...
1. Kan ik de wifi op een wifi booster uitzetten omdat ik alleen van de booster gebruik wil maken via de ethernetkabel?2. Kan ik een wifi booster (wél in ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.