Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.5KOplossingen
  • 46.1KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Connectbox omruilen voor de Ubee UBC1318ZG Onopgelost

Ook wij willen graag onze Connectbox omruilen voor de Ubee UBC1318ZG vanwege PUMA 6 problemen. Helaas wil de klantenservice niet meewerken, omdat dit niet een standaard modem voor consumenten is. Zoal...

Oud Modem (TC7200) Onopgelost

Hallo, Ik heb een oud Modem. Ik denk TC7200.regelmatig valt de Wifi weg.Zou ik het nieuwste model Modem kunnen krijgen ?

PJMJANSEN door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

OpenVPN probleem met ConnectBox TLS Error Unroutable control Onopgelost

Hallo, Er zit een Synology NAS achter het modem. In die NAS staat OpenVPN aan. Ik heb een ConnectBox. In die Connectbox staat poort 1194 UDP geforward naar de NAS. In de NAS staat de firewall uit. Als...

marty500 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

VPN Onopgelost

Mijn Email wordt alsmaar geblokkeerd voor uitgaand door Ziggo. Ik werk via VPN uit veiligheid. Hoe kan ik dit oplossen zodat Ziggo me niet elke keer blokkeert?

koenren door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rare hop veroorzaakt problemen Opgelost

Sinds ik thuis werk valt me op zat ik routeringsproblemen heb. Wanneer ik een traceroute uitvoer naar 8.8.8.8 krijg ik dit:C:\Users\henk>tracert 8.8.8.8Tracing route to dns.google [8.8.8.8]over a maxi...

IP is geblacklist Opgelost

door dat er een virus was op mijn pc is mijn IP geblacklist, hierdoor kan ik bepaalde sites/apps niet meer openen/gebruiken. voorbeelden hiervan zijn Videoland.com, Jumbo.com en Rabobank.nl. ik vind d...

celisveld door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo connectbox en Mesh Wifi op 1 SSID? Opgelost

Ik zoek een oplossing voor het volgende: Ik wil hoge snelheid wifi doorheen mijn huis, door het toevoegen van een Mesh of gelijkaardig e Wifi AX / Wifi 6 oplossing MAAR ik wil tevens de wifi van mijn ...

pvanosta door Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Connectbox Giga configuration bugs Opgelost

HelloThis is a second day I’m fighting with Connectbox Giga and I wonder is it my device, or is its software just buggy and very narrow featured? Some of the problems I’ve encountered:Changing names a...

Ziggo icm Unifi Opgelost

Goedemorgen,Ik krijg op 8 augustus de sleutel van mijn nieuwe huis, natuurlijk enthousiast en al wat dingen aan het regelen. In dit huis komt Ziggo, met de modem (hopelijk) in Bridge modus.Erachter ko...

tescari door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Super slow speeds Opgelost

Please can someone check my signal quality or something? https://ziggobeta.speedtestcustom.com/result/695215d0-0d64-11eb-9d1a-678a331095a9 https://ziggobeta.speedtestcustom.com/result/b89d2850-0d64-11...

JustinR door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

ASUS router achter Giganet modem Opgelost

Sinds een paar weken heb ik giganet internet van Ziggo en dus de nieuwe giganet modem.Na wat aanvangsproblemen met de kabels in de wijk (inmiddels opgelost door Ziggo) is de snelheid op orde. Ruim 945...

Mappen in mail Opgelost

ik ben bezig voor iemand anders.Zijn pc is opnieuw geïnstalleerd en schoonOffice opnieuw geïnstalleerd In zijn “oude mail” had hij een map met de aparte naam ” Z#W - onderhande”Deze map bij webmail ve...

Internet valt weg, router herstart nodig. Opgelost

Mijn internet is niet stabiel en ik heb de afgelopen dagen al een 2e keer de boel moeten herstarten. Willen jullie nagaan wat er aan de hand is?Ik zie foutmeldingen in de log: Tijd Prioriteit Omschrij...

EVDBRUG door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

IP adres blijft heen en weer “hoppen” Opgelost

Sinds dat we verhuist zijn, hadden we het probleem dat we wel WiFi connectie hadden maar geen internet. Toen de monteur langs was gekomen vertelde hij dat dit een iPhone probleem was (vorig huis nooit...

modem CISCO EPC 3925 Opgelost

Geachte,Internet komt dus binnen via modem CISCO EPC 3925. Mijn klacht is nu dat het WIFI signaal erg fluctueert en soms zelfs naar nul (o Mbps) daalt. Dus whatsApp verbind(en) verbroken. Het max. sig...

vanas66 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Internet valt regelmatig weg Onopgelost

Ik heb een probleem dat het internet wegvalt. Ik heb er eerder weinig last van gehad. Recent heb ik een TP-Link Deco M4 setje aangeschaft en sinds ik dit aangesloten heb aan de modem valt de internet ...

SaiSu door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Technicolor tc7200u omruilen voor de Ubee UBC1318ZG Onopgelost

Ook ik zou heel graag mijn technicolor tc7200u om willen ruilen voor de ubee UBC1318ZG. ik heb me connectbox al 2 jaar geleden ingeruild (Met pijn en moeite!!) voor de technicolor tc7200u omdat ik gew...

gelsidio door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen