Portforwarding DS-Lite Opgelost
Sinds kort mijn eigen aansluiting. Nu blijkt alleen dat ik op het ds-lite systeem zit en dus geen poorten naar m'n raspberry pi kan openzetten. Kan ik ov...
Sinds kort mijn eigen aansluiting. Nu blijkt alleen dat ik op het ds-lite systeem zit en dus geen poorten naar m'n raspberry pi kan openzetten. Kan ik ov...
Beste Ziggo, Ik ben van plan een eigen kabel modem te gaan gebruiken en denk dan de Fritz 6690 of ander type. Staat er ergens op de Ziggo support site ee...
Onlangs moest ik mijn modem opnieuw opstarten omdat de telefoon niet werkte.Na opnieuw opstarten was mijn WAN IP adres veranderd.Dat is enorm vervelend o...
Ik kan nergens terug vinden hoe lang de meegeleverde internetkabel is van de Mediabox Mini. Wie weet dat?
Beste mensen, Sinds een paar weken ontvang om de haverklap in de mailbox e-mails met als kenmerk 'logbestand met synchronisatiegegevens'. Ook mijn 'gewon...
Goedemiddag, Ik heb twee kleine vraagjes. Ik wil graag een zelf aangekochte router gebruiken om mijn wifinetwerk op te zetten hier in huis. Daarnaast wil...
Ik heb een Fritzbox 6660 en de Mac adressen doorgegeven en internet is al van het ziggo modem af. dus ik sta op t punt om de fritzbox aan te sluiten maar...
Hallo, ik heb al sinds het begin dat ik Ziggo klant ben hetzelfde (verouderde) modem. Al wel 15 jaar denk ik. Het betreft de Cisco EPC 3925. Ik ervaar nu...
Na het installeren van het nieuwe Ziggo modem wat wordt uitgerold bleek dat de Surface Pro 3 (2 in gebruik) beiden geen normale upload meer kon doen naar...
Ik heb nu een mesh systeem van asus (RT-AX92) en daar kan ik al heel wat mee wat betreft ouderlijk toezicht, alleen ben ik er recent achtergekomen dat ht...
Mijn pc communiceerde via LAN via het stopcontact. Nu TPlink usb adapter gekocht. Download is gigantisch versneld 180mbps ( Ziggo speedtest) Helaas lukt ...
Ik krijg als mogelijke oorzaak van het niet via wifi kunnen verbinden van een epson printer : het uitzetten van de privacy-scheiding. Hoe doe ik dat ??? ...
Sinds een aantal dagen geeft safe online aan dat hij niet meer actueel is. Na het openen en op 'update' klikken, blijft 'updating protection' enige tijd ...
kan ik een (free) wifispot op mijn laptop instellen?
Hallo, ik heb een convectorkachel gekocht met accesspoint en wifi. Het lukt me niet om verbinding te leggen via mijn iPhone met daarop een app voor de ka...
Ik heb een aantal modems en kastjes waaronder de recentste mediabox xl . Mag ik deze allen afvoeren naar de schroothoop van de gemeente of moeten ze reto...
Ik wil graag mijn wifi pods retourneren omdat ik ze niet gebruik. Kunt u mij een retourdoos sturen en mijn abonnement hiervoor stopzetten.
Hoi, Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd in een snellere verbinding naar 350mbps. Wanneer is dat dan beschikbaar??????
Tot 2 dagen terug zelden een probleem gehad, nu gaat er geen mail meer uit.Sinds woensdag kan onze interne server geen mail meer versturen via de smtp.zi...
Wil een alecto smartbaby5 camera verbinden. Maar hij blijft maar zoeken maar hij vind hem niet, krijg dus geen verbinding. Heb de WiFi op 2,4 GHz staan e...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.