Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 22.4KOplossingen
  • 44.3KDiscussies
  • 150KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wel duizend emailadressen in mijn "Adresboek" Opgelost

Hoi,Als ik een nieuw aanmaak en ik rechts naast CC en BCC het adresboek selecteer. Vervolgens selecteer om in alle mappen te zoeken.Wat mij opvalt is dat er wel meer dan duizend email adressen van ove...

ArnoldJa door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

F-secure update mislukt Opgelost

F-secure voert automatisch updates uit bij mij. Al een aantal weken gaan de F-secure updates niet goed. Ze mislukken. Geen idee waar het aan ligt.Dit treed op sinds de Lynx win64 update van 2 januari.

Modem als access point Opgelost

Kan ik achter het ziggo modem een modem van T-mobile als access point hangen?Zoja hoe zorg ik dat het t-mobile modem als access point functioneert.

SO_ door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internetsnelheid valt weg tijdens gamen (Fortnite en Minecraft) Opgelost

Sinds enige tijd valt soms de wifi verbinding en Internet weg, hoewel de mediabox niets aangeeft helpt resetten soms wel. Sinds gisteren valt tijdens het spelen van fortnite en andere games de interne...

Jale door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Blokkering e-mailadressen Opgelost

Ik krijg op mijn e-mailadres mailtjes die ik niet wil....Nu heb ik volgens de instructies van Ziggo de ongewenste mailtjes geblokkeerd en krijg de melding dat ze nu in de lijst staan van geblokkeerde ...

w.behage door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhuizen: gelijk Ziggo op nieuw adres. Hoe gaat het met mijn e-mail? Opgelost

Wij gaan per 7 maart verhuizen naar een nieuwbouw woning in berkel en Rodenrijs. In den haag (huidige adres) hebben we ziggo. We willen gelijk per 7 maart in berkel ziggo en wat de vraag is dat we in ...

MarcoMoon door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen logo's meer zichtbaar in email Opgelost

Sinds 2 dagen zijn de logo's niet meer zichtbaar in de mail. Dit maakt het erg lastig om bijvoorbeeld links aan te klikken. Ik heb niets gewijzigd dit gebeurde van de ene op de andere dag. Ik ben alle...

Packet loss op specifieke server (slechte routing) Opgelost

Ik heb op dit moment een heel specifiek probleem. Mijn internet werkt prima, maar bij een specifieke server (mc.hypixel.net) heb ik extreme packet loss en daardoor duurt het lang voordat ik verbonden ...

okexox door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Connectbox in Bridge-modus of niet Onopgelost

Ik heb de witte Ziggo Connectbox staan. Ik woon in een wat gedateerde woning en de aansluiting zit in de woonkamer helemaal achter in het huis. Daar staat het apparaat op een plankje aan de muur. De i...

Foto Invoegen als bijlage werkt niet Opgelost

Plots kan ik geen foto's invoegen als bijlage. kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?Mvg Jopieknopie

Drie routers, met bekabelde apparatuur eraan achter ziggo modem/router Opgelost

Ik heb een Ziggo modem/router, daarachter zit op de Lan poorten een drietal routers aangesloten met kabel, waarvan er eentje naar de woonkamer gaat eentje naar de boven verdieping en eentje naar zolde...

Ramonz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

FTP upload zorgt ervoor dat hele internet hapert Opgelost

Hallo,Sinds ik bij Ziggo zit kan ik niet meer fatsoenlijk FTP'en. Wanneer ik naar dezelfde FTP server met hetzelfde device en dezelfde FTP cliënt op een andere internetverbinding hetzelfde probeer is ...

habo105 door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wifi versterker - aangesloten zonder succes. Opgelost

nu game ik momenteel kabel alleen wil ik overstappen op wifi. Ik heb mijn pc proberen aan te sluiten op de wifi en erop te game. zonder succes. heb al een wifiversterker van de mediamarkt geprobeerd. ...

kingk17 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo aansluiting verplaatsen naar woonkamer Opgelost

Wij willen de hoofdaansluiting van de meterkast naar de woonkamer verplaatsen.Wat moeten wij hiervoor doen om dit mogelijk te maken?Ik hoor het graag.

Blacklist is vol Opgelost

Bij het blokkeren van spam krijg ik een melding dat de backlist vol is en ik emailadressen moet verwijderen. Als ik vervolgens op de gok een paar adressen verwijderen blijft hij VOL aangeven maar ik k...

Wiske2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Permanent verwijderen alias e-mail Opgelost

Mijn alias e-mail in combinatie met wachtwoord is gehackt. Ik gebruik deze op gamingsites en social media m.b.t. gaming. Ik wil nu dit alias email adres permanent verwijderen zodat er geen misbruik va...

Friesian door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo mail vraagt steeds om een wachtwoord Opgelost

Wij hebben 2 ziggo mailaccounts die sinds een maand of 2/3 steeds om het wachtwoord vragen. Dit gebeurt op verschillende apparaten. Wie kent de oorzaak en de oplossing?

Zpita door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Intermittent ERR_CONNECTION_REFUSED with most websites Opgelost

Since a few days ago I've started getting intermittent ERR_CONNECTION_REFUSED errors when browsing the web from both Chrome on my Mac and my iPhone. Sometimes the error is very explicit - web pages do...

giacecco door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nord VPN op de Ziggo router instellen Opgelost

Hallo, kan iemand me helpen de router die Ziggo beschikbaar stelt in te stellen met VPN ?Ik heb een account bij NordVPN, werkt perfect bij mobiel, laptop maar ik zou ook nog de router willen beveilige...

rsimons34 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NAT type veranderen voor online gaming PS4 Opgelost

Het lukt mij niet om samen met vrienden online te spelen in de nieuwe COD blackops 4. Mijn NAT type staat op 2 en kan niet lager als ik in mijn modem inlog. Kan iemand mij hierbij helpen wat ik nog me...

Keetje84 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra uitbreiding Wifibooster via stopcontact valt gelijk uit Opgelost

Ik heb een ziggo uitbreidingsset via het stopcontact. Nu heb ik via Ziggo een extra uitbreiding gekocht. Deze valt na het ‘pairen’ na een minuut weer uit en is er geen verbinding meer.

MAC filtering werkt niet Opgelost

Hoi,Ik probeer MAC filtering in te stellen om het internetgebruik van mijn kinderen te kunnen beperken, maar het werkt niet goed: de wifi gaat niet uit op de ingestelde tijden, maar op onvoorspelbare ...

koosw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cisco EPC3925 vervangen voor Connectbox Opgelost

Hallo,Ik heb een Cisco EPC3925 en wil deze graag vervangen voor een ConnectBox ik haal op dit moment niet de volledige snelheid van 200MB als ik bekabled rechtstreeks aan het modem verbonden ben.Hoe k...

Email van Online: alle mails terug in Postvak In Opgelost

Heb email van online via Ziggo alles in een maar nu maakt online een vuilnisbak van mij pc door verandering van platform krijg alle email van de afgelopen 20 jaar in mijn inbox en dat zijn echt 20000 ...

rene 1964 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Portforwarding connectbox ziggo niet aan de praat te krijgen Opgelost

Ik weet dat er op het forum al veel over is geschreven. Maar helaas heeft voor mij het werkende antwoord er nog niet bijgezeten. Ik heb twee NAS schijven in mijn netwerk zitten. Beiden hebben een vast...

Veel beloven maar in de praktijk valt het behoorlijk tegen Opgelost

Ik heb blijkbaar nog een oude zwarte router van Ziggo. Het wifi signaal werkt alleen in de huiskamer(en dan nog zeer matig) maar niet op de 1e en zolderetage. Zojuist gebeld met de helpdesk via 1200 e...

Verplaatsen grondkabel Ziggo Opgelost

We hebben een groenstrook gekocht waar een kabel van ziggo in de grond ligt.wat zijn de kosten ongeveer voor het verleggen van deze kabel in het naast gelegen voetpad? Dit ivm plannen voor een verbouw...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen