Ajax alamsysteem netwerkproblemen - HUB (Alarm) Opgelost
Ik heb een Ajax alarmsysteem rechtstreeks gekoppeld aan een ConnectBox (Zakelijke aansluiting) via een UTP-kabel. Elk ~1/2 uur heb ik een korte netwerk i...
Ik heb een Ajax alarmsysteem rechtstreeks gekoppeld aan een ConnectBox (Zakelijke aansluiting) via een UTP-kabel. Elk ~1/2 uur heb ik een korte netwerk i...
Ik gebruik outlook op mijn PC en telefoon. Een aantal submappen die op mijn PC gevuld zijn synchroniseren niet met mijn telefoon. Ik heb mijn account op ...
Ik heb een melding als ik inlog bij mijn ziggo voor safe online. "Oeps er is iets misgegaan bij het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplos...
Sinds 1-1-2022 werkt de ip4 dhcp server niet meer via de connect box. Mijn windows 10 pc had een ipv6 adres, net als mijn android en chromecast. Ik heb m...
Beste @Ziggo Ik wil graag een ipv4 only profiel naar mijn modem gepusht krijgen omdat met ipv6 niet alles lekker werkt in het interne netwerk. Kunnen jul...
als ik een router achter de connectbox aansluit, werken de overige lan-aansluitingen van de connectbox dan nog en kan ik de wifi dan uitzetten?
Mijn huidig emailprogramma is outlook 2010 en opgenomen in ziggo-mailaccountomgeving. Nu heb ik gisteren een MS-account aangemaakt waarbij ik een nieuw e...
Ik wil het subnet van mijn modem wijzigen van 192.168.178.0 naar 192.168.2.0, modem van 192.168.178.1 naar 192.168.2.1, zodat ik niet te veel andere appa...
Ik heb zojuist op mijn pc de Ziggo Safe Online geïnstalleerd. In windows-beveiliging zie ik nu bij 'Virus- en Bedreigingsbeveiliging' staan dat zowel 'Pa...
hoi, mijn mailbox is bijna vol bij ziggo mail (en deze zou ik volledig willen opschonen). Op mijn Mac draai ik office met outlook (imap). Kan ik al deze ...
Goedemiddag, Ik heb afgelopen vrijdag de Ziggo installatie box gekregen en zaterdag aangesloten.Ik wil graag de DHCP range veranderd hebben naar het 192....
Ik heb sinds gisteren de deco m4 set geinstalleerd maar ervaar sinds die tijd problemen met mn hue verlichting en mn sonos speakers .De hue bridge is aan...
Na veler verzoek van de klantenservicemedewerkers heb ik recent, bij een storing, mijn vertrouwde Ubee evm320B vervangen voor de reeds eerder ontvangen c...
In woonkamer nieuwe Deco M4 boosters geinstalleerd, plug en play, werkt prima. Maar nu zijn opeens wifibooster bovenetage (booster via stopcontact) en wi...
Beste Mijn wifi signaal valt regelmatig weg. Ik heb al tijden problemen om een stabiele wifi te krijgen. De snelheid is super (600 maar regelmatig valt d...
Vandaag opeens halverwege de dag geen internet meer, dus op onderzoek gegaan. Situatie Ziggo Connect Box in Bridge met daar aan 3 Deco M9 waarbij de hoof...
Hoi Allemaal, Ik heb ergens gehoord dat Ziggo over wil naar docsis 3.1 only.Maar hoelang blijven de oude 8x4 docsis 3.0 modems uberhaupt nog werken?Aange...
Beste medegebruikers, Sinds wij de nieuw SmartWifi modem hebben liggen al mijn home-server websites eruit. Na lang debuggen blijkt het dat poort 80/443 g...
Hi, Since this morning's outage, my Deco M4 devices won't work anymore. They always show the red LED. I tried resetting the Deco M4 and the network, but ...
Hi allen,Ik heb sinds kort 2 SmartWifi pods in gebruik genomen, geweldig product.Alleen merk ik wel dat wanneer mijn computer (met externe wifi kaart) op...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.