Internet verbinding valt steeds weg Opgelost
Sinds eind maart verhuisd van Tilburg naar Velp, sindsdien veel problemen met internet gehad waar voorheen nooit sprake van geweest is in de 40 tot 50 ja...
Sinds eind maart verhuisd van Tilburg naar Velp, sindsdien veel problemen met internet gehad waar voorheen nooit sprake van geweest is in de 40 tot 50 ja...
Waarom ondersteund Ziggo geen ‘push’ bij ziggomail?
Beste allen, Het (grote) probleem waar ik nu al een tijdje tegen aanloop is, dat mijn Denon AVRX1000 geen reactie meer geeft op de ethernet kabel. Ik kan...
Ik heb een SmartWifi modem. Al mijn Apple apparaten geven aan dat de WPA/WPA2 beveiliging zwak is. Ik heb in diverse thread hier de suggestie gelezen van...
Hallo, Ik ben al weken on and off bezig met dit werkend te krijgen: Ik heb een esp8266 wifi module. Deze programmeer ik met het ssid en wachtwoord van de...
Mijn xbox series s verbind niet met het ziggo netwerk. Netwerk is wel te zien. Kan ook niet in de instellingen van de xbox zelf want de xbox is gereset. ...
Ik heb 2 wifi pods gratis voor een jaar. Dat is bijna om. Ik gebruik de pods niet dus ik wil ze opzeggen en terugsturen voordat ik er voor moet gaan beta...
Beste leden, Ik heb vandaag besloten om over te stappen naar de concurrent, aangezien die vele malen sneller zijn en bovendien veel goedkoper. De keuze i...
Sinds vervanging van mijn oude modem door het SmartWifi-modem kan ik via de browser geen verbinding meer maken met mijn Plex-server, die draait op mijn N...
Beste, Ik heb een bekabeld netwerk en ik game met regelmaat.Nu valt het mij op dat er periodes bij zijn dat de ping erg fluctueert, zie hier onder:C:\Use...
Beste allemaal, bij deze een vraag. Ik ben van plan om een eigen router aan te schaffen om alles uit het giga abonnement te halen wat snelheid betreft. D...
Ik heb mijn internet verhoogd van 350mbit naar 1000mbit.De grote witte kubus zelf opgehangen en aangesloten. Kom niet hoger dan 300mbit, soms 350mbit.Mon...
Kunt u mijn modem omzetten naar ip4 only aub Alvast bedankt
Goedenavond. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb Twinkly kerstverlichting waar schijnbaar, na uitzoeken, 2,4hz voor nodig is, op 5hz meldt het niet...
Is het mogelijk om twee netwerken te maken die niet met elkaar in conflict gaan, met behulp van een apparaat (extra router??)? Een voor de kinderen en ee...
ik heb de nieuwe zwarte router van ziggo maar die accepteert mijn hub niet, als ik rechtstreeks een kabel in de router stop gaat het goed maar als ik het...
Hi there!I have two smart pods and a guest network set up on top of my regular network. The router is in the 1st floor. I want to set up the smart pod to...
Vanaf afgelopen vrijdag 28-10-2022 krijg ik opeens geen meldingen meer van fb in mijn outlook.Heb alle instellingen op fb na gekeken maar kan geen reden ...
De layout na inloggen op de Connectbox is onjuist. De waarden bij de DHCP zijn verschoven. Kan geen regel toevoegen. De kleuren van de letters en cijfe...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.