Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 22.4KOplossingen
  • 44.2KDiscussies
  • 150KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Internet snelheid op de tv - cache vol? Opgelost

Alles is bekabeld en de computer heeft downloadsnelheid van 180 mb maar op de tv met speedtest en diverse kabels geprobeerd niet meer dan 75 mb.Vraag is hoe kan dit ???Netflix werkt wel maar IPTV niet...

Rik61 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Bewaarde emails van pop3 naar macbook of naar imap overzetten Onopgelost

Ik wil van af mijn oude windows vista laptop al de bewaarde emails en met onze 2 pop3 accounts overzetten op mijn macbook laptop, hoe moet ik dat doen?Of kan ik onze bewaarde mappen met emails overzet...

JPRene door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Outlook op nieuwe computer: oude e-mails weer ontvangen Opgelost

Ik heb onlangs Microsoft outlook van Office 365 2016 + geïnstalleerd. Van mijn oude computer alles gekopiëerd naar de nieuwe. Alles ziet er normaal uit, maar nu begin ik emails te ontvangen van een ma...

Mediabox XL met Plex Media Server - Films niet zichtbaar, series wel Opgelost

Via Ziggo Webcare kom ik hier terecht. Vandaag mijn thuisnetwerk ingesteld. Nu zie ik wel mijn series en muziek via de Horizon XL, maar niet mijn films (wel de mappenstructuur). Op m'n NAS draait Plex...

EmJayNL door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2 internetaansluitingen van de Connectbox doen het niet Opgelost

Ik heb al een aantal dagen geen internet op mijn mediabox. De mediabox is met een LAN kabel vanaf de connect box gekoppeld. Tot voor kort had ik een uitstekende verbinding.Na veel zoeken ben ik er ein...

krivapie door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen wifiverbinding via Connectbox Opgelost

Goedendageen week geleden de connectbox aangesloten. Na een snellere internet verbinding te hebben genomen kreeg ik deze. De ubee was drama met WiFi ontvangst maar deze is helemaal een vraagteken. Kab...

Bas106xsi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Snelheid wifi Connectbox maximaal 50 Mbps Opgelost

Ik heb een nieuwe Connextbox. 200 MB komt er binnen en bekabeld meet ik dit ook.Wanneer ik mijn laptop naast de Connextbox houd, komt er maximaal 50 MB uit de antenne van de Connextbox. Afstand laptop...

Frank444 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Kan Ziggo voor mij uitzoeken of een e-mail naar mij is verzonden? Opgelost

Besten,Iemand beweert in december jl. een e-mail naar mij te hebben verzonden.Deze heb ik echter nooit ontvangen en ik vraag mij af hoe ik kan achterhalen of de e-mail naar mij is verzonden..Weet iema...

suriman door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Hoe spam voorkomen? Opgelost

Ik merk dat mn blokkeerlist vol zit. Kan nu spam niet wegzetten op de blokeerlist.Trouwens wordt gek van die spam . Iemand een tip om spam te voorkomen??

devor door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn externe ip-adres forwarden naar mijn lokale ip-adres Opgelost

Jaren lang heb ik een Apache server inclusief PHP en MySQL gedraaid, die tot alle tevredenheid draaide. Mede doordat ik het externe ip adres kon forwarden naar mijn de computer waar de server op draai...

Burnitall door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Connectbox werkt niet naar behoren Opgelost

Sinds maandag hebben wij na de verhuizing een nieuwe connect box gekregen. De eerste 2 dagen werkte dit prima maar sinds vandaag is het internet ermee gestopt. Op de connect box knippert het onderste ...

Meneerkees door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Socket-fout bij upload speedtest Opgelost

Als ik een speedtest doe wordt wel de download snelheid weergegeven maar niet de upload snelheid. Er verschijnt dan een melding over een socket-fout. Op aanraden van Ziggo (Facebook) heb ik eerst de k...

glennot door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Serverfout: 530 Je moet eerst inloggen als je poort 25 gebruikt - Opgelost Opgelost

Omdat ik in een tijdelijke woning gebruik moet maken van een ander (draadloos) netwerk dan gebruikelijk krijg ik na het verzenden van een mail de melding 'Serverfout: 530 Je moet eerst inloggen als je...

RGJ door Stamgast
  • 46 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Uitgaande mail via eigen domein: SPF-waarde Opgelost

Goeiemorgen,Graag wil ik de uitgaande mail via mijn eigen domeinnaam laten lopen. Daarvoor moet ik een spf record toevoegen aan mijn domein. Wie weet wat deze spf-waarde van Ziggo is?Alvast bedankt!Gr...

Pommerans door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude chello mailadres verwijderen. Hoe doe ik dit? Opgelost

Hoe kan je het oude chello.nl e-mailadres verwijderen, ww. weet ik niet meer. Deze is automatisch vervangen bij overname UPC, tegenwoordig weer ziggo. Maar upcmail wordt gebruikt en krijg steeds mail ...

EBpro door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Steeds 10 seconden geen internet Opgelost

Hallo, Sinds kort heb ik steeds ongeveer 10sec geen internet. Ik wordt dan uit mijn online games gegooid. Al mijn apparaten zijn bekabeld aangesloten op mijn connectbox. Ook mijn internet snelheid is ...

Mail uit naam van @ryanair.com Opgelost

Hallo,ik krijg de laatste tijd steeds mail met als afzender.............@ryanair.com. Het is iedere keer een ander adres(voor @ staan altijd een heleboel cijfers en letters) Blokken lukt , omdat het i...

Missisq door Liefhebber
  • 28 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Werkt een Ziggo Wifiboosterset alleen als je internet via Ziggo hebt? Opgelost

Hallo,Ik overweeg een Wifibooster van Ziggo te kopen nu kun je dat kopen of huren voor 2.00 per maand.Op verkoop sites zie je best veel van die sets te koop staan en dan staat er vaak bij Nieuw in doo...

motorhan door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet valt om 10-15 minuten even weg Opgelost

De wifiverbinding valt iedere 10-15 minuten even weg. Normaal geen probleem, maar bij Skype calls is dat lastig, omdat dan iedere keer de call opnieuw opgestart moet worden. weet iemand wat het euvel ...

Marcvp door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

technicolor 7210, port forwarding wil NIET lukken. Opgelost

Beste,Via de volgende tutorial: https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/port-forwarding-op-de-technicolor-tc7210-16115 heb ik geprobeerd om een port open te zetten, helaas werkt dit niet ...

avanos door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wel wifi en geen internet op Android Galaxy Tab 4 Opgelost

Goedemorgen allemaal.Sinds een dikke week hebben wij de nieuwe connectbox ontvangen en geïnstalleerd.Sindsdien kan onze Galaxy Tab4 niet meer op internet. Nu heb ik het hele forum reeds doorgespit en ...

Wiep1977 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ping verbetering? - KPN (adsl) vs. Ziggo Onopgelost

Hi all,Een aantal dagen geleden ben ik verhuisd. Nu heb ik in mijn oude woning KPN internet gehad maar ben nu meer dan de helft van mijn downloadsnelheid kwijt omdat ik verder van de centrale zit. Ook...

Wel duizend emailadressen in mijn "Adresboek" Opgelost

Hoi,Als ik een nieuw aanmaak en ik rechts naast CC en BCC het adresboek selecteer. Vervolgens selecteer om in alle mappen te zoeken.Wat mij opvalt is dat er wel meer dan duizend email adressen van ove...

ArnoldJa door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

F-secure update mislukt Opgelost

F-secure voert automatisch updates uit bij mij. Al een aantal weken gaan de F-secure updates niet goed. Ze mislukken. Geen idee waar het aan ligt.Dit treed op sinds de Lynx win64 update van 2 januari.

Modem als access point Opgelost

Kan ik achter het ziggo modem een modem van T-mobile als access point hangen?Zoja hoe zorg ik dat het t-mobile modem als access point functioneert.

SO_ door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internetsnelheid valt weg tijdens gamen (Fortnite en Minecraft) Opgelost

Sinds enige tijd valt soms de wifi verbinding en Internet weg, hoewel de mediabox niets aangeeft helpt resetten soms wel. Sinds gisteren valt tijdens het spelen van fortnite en andere games de interne...

Jale door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Blokkering e-mailadressen Opgelost

Ik krijg op mijn e-mailadres mailtjes die ik niet wil....Nu heb ik volgens de instructies van Ziggo de ongewenste mailtjes geblokkeerd en krijg de melding dat ze nu in de lijst staan van geblokkeerde ...

w.behage door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen