DHCP range op de F3896LG-ZG aanpassen van 192.168.178.1 naar 192.168.1.1 Opgelost
Goedenavond, Graag indien mogelijk ook mijn IP adres DHCP range op de F3896LG-ZG aanpassen van 192.168.178.1 naar 192.168.1.1 Helpdesk kon dit niet voor ...
Goedenavond, Graag indien mogelijk ook mijn IP adres DHCP range op de F3896LG-ZG aanpassen van 192.168.178.1 naar 192.168.1.1 Helpdesk kon dit niet voor ...
Sinds kort hebben wij mesh Deco m4 van Ziggo, onze Toshiba airco's kan ik niet meer verbinding met WiFi.
@MR_CHIP @Bert @tobiastheebe - kan ik eerst de WiFi op het modem uitzetten, daarna de deco werkend krijgen en dan bridgemodus aanvragen? (Dan is rollback...
Hallo, Ik zit aan de andere kant van de wereld en mijn ipv6 adres lijkt veranderd te zijn. Duckdns.org doet helaas geen automatische update van een ipv6 ...
Hallo!Wanneer ik MAC filters in wil stellen op mijn Ziggo DOCSIS 3.1 modem krijg ik de volgende melding wanneer ik een apparaat uit de lijst van verbonde...
Vandaag het door Ziggo nieuw geleverde modem aangesloten, maar zoals ik al meerdere post ben tegen gekomen, kan ik niet de standaard DHCP range aanpassen...
Hoi, 2 weken geleden zijn wij verhuisd. Bij het verbinden met het WiFi netwerk wordt door mijn apparaten het oude woonadres weergegeven als huidige locat...
Ja hoor, als 20 mailtjes heen en weer met de klantenservice van Ziggo nog niet genoeg was, dan hier maar de allerlaatste poging.Omdat ik gewoon echt geen...
Ik wil graag uitbreiden tot het gigapakket, heb ik hier glasvezel voor nodig? Momenteel hebben wij geen glasvezel.
Goeiemiddag, ik wil me Humax ihdr 5050c instellen op het internet , maar geen idee welke gegevens ik moet invullen bij de routeradres, Subnetmskr nummer ...
Hello there, Currently my home Giga internet has IP v6 So I can't see my IP v4 in https://whatismyipaddress.com/ website. So I want to activate IP v4 for...
Ik heb zowel een wifibooster, pods en de tllink m4 deco. Kan dit allemaal samenwerken of is dit teveel van het goede? Wil het geheel opnieuw aansluiten m...
I realized that one of platform that I am member banned my current IP due to coincidental same time entry request from different devices at home ( actual...
Ik heb een Ajax alarmsysteem rechtstreeks gekoppeld aan een ConnectBox (Zakelijke aansluiting) via een UTP-kabel. Elk ~1/2 uur heb ik een korte netwerk i...
Ik heb pas geleden een nieuwe iPad gekocht en hier wil ik graag mijn e-mail op hebben. Als ik dit doe dan geeft mijn iPad aan dat er geen wachtwoord is o...
Ik gebruik outlook op mijn PC en telefoon. Een aantal submappen die op mijn PC gevuld zijn synchroniseren niet met mijn telefoon. Ik heb mijn account op ...
Ik heb een melding als ik inlog bij mijn ziggo voor safe online. "Oeps er is iets misgegaan bij het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplos...
Sinds 1-1-2022 werkt de ip4 dhcp server niet meer via de connect box. Mijn windows 10 pc had een ipv6 adres, net als mijn android en chromecast. Ik heb m...
Beste @Ziggo Ik wil graag een ipv4 only profiel naar mijn modem gepusht krijgen omdat met ipv6 niet alles lekker werkt in het interne netwerk. Kunnen jul...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.