Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 28.4KOplossingen
  • 53.6KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Mijn internet hapert onregelmatig Onopgelost

Hallo,Ik heb een Ziggo abbonnement met 300mbps download. Dit hebben we gekozen om op te gamen, wat ruim genoeg zou moeten zijn.Helaas hapert het internet soms. Dan is de verbinding slecht voor zo'n 5 ...

DHCP: Wisselend IP-adres voorkomen bij stroomuitval Onopgelost

Na de verhuizing binnenkort, krijg ik binnenkort Ziggo weer terug. Krijg waarschijnlijk een nieuw modem en wil daarop op een Lan poort een unmanged switch zetten en van daaruit een UTP-kabel naar een ...

pmmlemeer door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Geen mail kunnen versturen in Entourage Onopgelost

Beste mensen van de community: Sinds zondagmorgen 15-05-2022 is het niet meer mogelijk van mijn email account mail te verzenden.Ontvangen is oké, maar versturen doet het niet meer.De instellingen zijn...

Geen toegang tot e-mail account Opgelost

Sinds gisteren heb ik geen toegang meer tot mijn e-mail account. Ik krijg bij het inloggen de foutmelding:Er is een fout opgetreden.Probeer het nogmaals. Heb vandaag meerdere malen met de klantenservi...

Matty1955 door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 9 Likes

Deco onzichtbaar voor Omnik inventer Onopgelost

Sinds ik de Deco's hier heb staan, kan ik niet meer bij mijn Omnik pv inverter.. alles gereset, maar ik zie de ssid van de Deco niet in de ssid lijst staan. Heb 5 Ghz uitgeschakeld, maar dit helpt nie...

Toon53 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Interne blijft instabiel na vervanging Horizon naar Fritzboxmodem 6660 Onopgelost

Na voortdurend wegvallende Wifi en Internet verbinding, besloten om een eigen kabelmodem te kopen.Alle bekabeling opnieuw gemonteerd, maar de problemen zijn hetzelfde als bij het Horizon Modem.Soms ka...

dzjon door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet valt elke dag een paar seconden weg Onopgelost

Ik heb al maanden hetzelfde probleem. Kabel of wifi maakt niet uit en heeft geen effect. Internet valt meerdere malen per dag een paar seconden uit en gaat dan vanzelf weer aan. Zelf ook al meerdere k...

Nieuwe modem UBC1318ZG haalt snelheid niet Onopgelost

Mijn modem is vervangen voor een UBC1318ZG modem omdat ik met mijn voorgaande modem problemen had met een zeer lage snelheid in combinatie met een VPN verbinding. Door de nieuwe modem is dit probleem ...

vberkhout door Raadgever
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

DS blijft blauw branden Onopgelost

Sinds een paar dagen blijft op het Ubee modem het blauwe ds lampje branden op het modem Alle kabels zijn nagelopen en daar zit het volgens mij niet in .Wel zijn er in het verleden nogal wat vage stori...

Mijn ConnectBox | Compal herstart zichzelf spontaan op regelmatige basis Opgelost

All, Ik lees op dit forum regelmatig over de/een modem die zich regelmatig spontaan zelf herstart. Met name vervelend als je bijvoorbeeld in een video call zit o.i.d. Zelf heb ik hier (helaas) sinds k...

WAEArent door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet(Partial Service (DS only)) Onopgelost

Sinds vandaag (11-05-2022) viel het met op dat mijn internet niet zo vlot reageerde als wat ik tot nu toe gewend was.- Resolven van pagina's ging traag.- Filmpjes haperden bij afspelen- Speedtest gaf ...

Unstable connection and many "Pre RS errors" Onopgelost

I've been having problems with my Ziggo connection for months. Almost every day it stops working for several seconds at least once, which is especially noticeable during work teleconferences. I tried ...

Zoide door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Veel Pre RS en Post RS errors Onopgelost

Hoi, mijn topic uit augustus over dit onderwerp is gearchiveerd, dus ik kan daar geen berichten meer op plaatsen. Dan maar op deze manier. Van mijn werkgever bericht ontvangen over de combinatie Zscal...

Paco71 door Gedreven Raadgever
  • 72 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Veel correcteds op kanaal 33 Onopgelost

Beste leden, Wat mij opvalt als ik mijn modem kijk is dat er veel correcteds op kanaal 33 zijn. Moet ik hier iets mee?

BvanWijk door Gedreven Raadgever
  • 505 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 43 Likes

Instabiel internet / T3/T4 Onopgelost

Goeie dag.Samenvatting:Gezien omstandigheden helaas niet gelijk aan de bel kunnen trekken doormiddel van de issues op mijn huis adres betreft betrouwbaarheid internet.2021 - Abbo afgesloten -- > 27 au...

Na modem omruil zeer slechte verbinding Onopgelost

Vorige week kregen we een brief, dat het modem TC7200.U verouderd was en werd omgewisseld gelijk gebeld met Ziggo, want we willen absoluut geen connect box wegens slechte ervaringen. Maar toch was dat...

sqw door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet valt paar keer per dag weg - ook na vervangen AOP Onopgelost

Sinds 2 weken valt opeens het internet bij ons meerdere keren per dag weg. Op de connectbox knipperen dan de groene pijltjes en geen enkel apparaat heeft dan nog internetverbinding.Vaak - maar niet al...

Internet valt regelamatig weg Onopgelost

Hoi, Ik ben recent verhuisd en na de verhuizing ervaar ik regelmatig problemen met mij internet verbinding zowel via wifi als bekabeld . Het ziet er naar uit dat het modem ui zichzelf opnieuw verbindi...

Forward path demper of niet Onopgelost

@tobiastheebe moet ik hier zoan forward path demper halen geen idee waar die vekrijgbaar zijn en of jij er al eentje gebruikt

robinjoo19 door Expert
  • 1581 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 440 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen