hoe kan ik een backup maken van van mijn mails in upcmail?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is geen service die een provider aanbiedt.
Soms is daar een optie voor in het programma wat je gebruikt. Anders een programma of app zoeken.
Bijv. dit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is geen service die een provider aanbiedt.
Soms is daar een optie voor in het programma wat je gebruikt. Anders een programma of app zoeken.
Bijv. dit.
Hi Henk! Een back-up maken is soms wel handig inderdaad. Is het nog gelukt met het advies van @Steefb?
Outlook en dan de mail ophalen met pop3 en of Mozilla thunderbird gebruiken.
@RodneyFortuna schreef:Outlook en dan de mail ophalen met pop3 en of Mozilla thunderbird gebruiken.
Vergeet dan niet het vinkje bij ''leave mail on server'' oid. aan te zetten, anders is je mail niet meer vanuit andere apparatuur bereikbaar.
.
Ik zet het standaard op "na 14 dagen verwijderen van server", anders loopt de mailbox van de server vol en heb je dat probleem weer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.