Ik wil mijn laptop terugzetten naar de fabrieksinstellingen. kan ik een backup maken van de instellingen van ziggo webmail, zodat ik die daarna weer terug kan zetten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste allebei, bedankt voor de reacties. het ging mij om de wachtwoorden voor de verschillende accounts en om de serverinstellingen. Het is zo opgelost: ik gebruik Firefox sync, en zo kwam alles "vanzelf" weer op zijn pootjes terecht 😉
Groetjes,
Danielle
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt een algemeen e-mail back up programma gebruiken.
Dat is altijd wel verstandig.
Opnieuw een laptop installeren veranderd overigens niets aan de webmail.
De instellingen die je in de webmail hebt gemaakt, als je met de webmail dit bedoelt: Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo veranderen niet met de fabrieksinstellingen.
Wel verdwijnt een eventuele link en automatisch inloggen met de fabrieksinstellingen.
Beste allebei, bedankt voor de reacties. het ging mij om de wachtwoorden voor de verschillende accounts en om de serverinstellingen. Het is zo opgelost: ik gebruik Firefox sync, en zo kwam alles "vanzelf" weer op zijn pootjes terecht 😉
Groetjes,
Danielle
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.