Opgelost! Ga naar oplossing.
Mattbett wrote:
hanh
Ik weet dat het een dynamisch adres is en het IP zelden of nooit veranderd. Echter bij het vastzetten van het ipv4 adres in de velop waardoor hij niet via de DHCP aan zijn ipv4 komt gaat het een paar dagen goed. Daarna gooit Ziggo hem er uit.
efok: Helaas kan je het niet uitvinken. Last van niet. Ik vraag me echter af met wat voor naam de "buitenwereld" ziet welk apparaat (bijv die van mij met .arhem.chello enz) met de servers praat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mattbett wrote:
hanh
Ik weet dat het een dynamisch adres is en het IP zelden of nooit veranderd. Echter bij het vastzetten van het ipv4 adres in de velop waardoor hij niet via de DHCP aan zijn ipv4 komt gaat het een paar dagen goed. Daarna gooit Ziggo hem er uit.
efok: Helaas kan je het niet uitvinken. Last van niet. Ik vraag me echter af met wat voor naam de "buitenwereld" ziet welk apparaat (bijv die van mij met .arhem.chello enz) met de servers praat.
hanh wrote:Aangepast 🙂
He efokGun je het beste antwoord, omdat het eerder was.
Veranderen kan helaas niet meer.
Gr Han
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.