gerard222
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

apparaat toevoegen via safe online

Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500   ...deze code krijg ik als ik probeer een apparaat toe te voegen bij safe online

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
gerard222
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Richard,

Bedankt voor jouw reactie. Ik gebruik de browsers Chrome en Edge. Ik kon hierop " Webpagina's bekijken " niet vinden. Ik heb inmiddels wel mijn smartphone kunnen voorzien van bedoeld virusprogramma F-secure. Ik heb dat gedaan via mijn Android tablet. Daar kreeg ik de foutmelding niet op de browser. Thx in ieder geval.

Grt, Gerard  

Bekijk in context

33kempen
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Zojuist contact gehad met klantenservice 1200, maar we kwamen er niet uit en het zou nu binnen 7 werkdagen nader onderzocht worden. Intussen had ik op de Community gelezen dat het via Explorer wel lukte als je iets uitschakelde. Als dat lukte dan zou ik het hier melden. Bij deze want het is gelukt, zoals u hieronder kunt lezen.

Met zowel Chrome als Edge lukte het mij ook niet. Ik las ergens dat het via Explorer wel zou lukken. Dat kon ik niet downloaden, omdat het onveilig zou zijn. Tot heb ik Opera gedownload en toen lukte het wel: eerst door licentie vrij te geven en daarna weer te installeren.

33kempen

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb
Expert
Expert
  • 9072Reacties
  • 1632Oplossingen
  • 2680Likes

Op welk apparaten  / besturingssystemen gaat het.

Wat bedoel je precies met toevoegen ?

gerard222
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik probeer via mijn laptop (wind10) op mijn ziggo te gaan naar producten, safe online, beveiliging instellen, safe online instellen. Dan verschijnt er een pop up scherm waar ik mijn apparaat (smartphone of tablet of pc) kan selecteren om dan een link te sturen naar dat apparaat waarmee ik vervolgens F-secure kan installeren. Bij genoemd pop up scherm krijg ik nu de foutcode    Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500

Via mijn ziggo kan ik namelijk 20 apparaten toevoegen waarop ik F-secure kan installeren. Ik hoop dat het zo duidelijk is. 

Richard1993!
Gedreven Raadgever
  • 496Reacties
  • 12Oplossingen
  • 76Likes

heb je hier toevallig wat aan? als het toevallig om die melding gaat.  Deze melding komt in 9 van de 10 gevallen voort uit een programmeerfout op de website.
Dit kan in zowel ASP als PHP deze melding opleveren.

Helaas is dit een algemene melding en zit hier verder geen foutinformatie in verwerkt.
Dit komt doordat Internet Explorer standaard de foutinformatie onderdrukt.

Dit kunt u als volgt oplossen.
Klik in Internet Explorer op "EXTRA -> INTERNETOPTIES".
Kies vervolgens voor het tabblad "Geavanceerd".
Scroll naar beneden tot u de kop "Webpagina's bekijken" tegen komt.
Hieronder vind u de optie "Gebruiksvriendelijke HTTP-foutberichten weergeven", deze dient u uit te zetten om meer foutinformatie te kunnen zien.

gerard222
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Richard,

Bedankt voor jouw reactie. Ik gebruik de browsers Chrome en Edge. Ik kon hierop " Webpagina's bekijken " niet vinden. Ik heb inmiddels wel mijn smartphone kunnen voorzien van bedoeld virusprogramma F-secure. Ik heb dat gedaan via mijn Android tablet. Daar kreeg ik de foutmelding niet op de browser. Thx in ieder geval.

Grt, Gerard  

Bekijk in context

Richard1993!
Gedreven Raadgever
  • 496Reacties
  • 12Oplossingen
  • 76Likes

@gerard222  schreef:

Beste Richard,

Grt, Gerard  

Graag gedaan. 

33kempen
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Zojuist contact gehad met klantenservice 1200, maar we kwamen er niet uit en het zou nu binnen 7 werkdagen nader onderzocht worden. Intussen had ik op de Community gelezen dat het via Explorer wel lukte als je iets uitschakelde. Als dat lukte dan zou ik het hier melden. Bij deze want het is gelukt, zoals u hieronder kunt lezen.

Met zowel Chrome als Edge lukte het mij ook niet. Ik las ergens dat het via Explorer wel zou lukken. Dat kon ik niet downloaden, omdat het onveilig zou zijn. Tot heb ik Opera gedownload en toen lukte het wel: eerst door licentie vrij te geven en daarna weer te installeren.

33kempen

Bekijk in context

Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2553Reacties
  • 178Oplossingen
  • 343Likes

Goedemiddag @gerard222, welkom op de Community! 🙂 

Super dat je ons hebt gevonden met je vraag en dat het met wat hulp uiteindelijk toch nog is gelukt om het in te stellen. 

Ook jij @33kempen bedankt voor de terugkoppeling. En super om te lezen dat het bij jou ook is gelukt! 🙂 

Uitgelicht topic