Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Steefb wrote:
Kijk eens of hier wat tussen zit waar je wat aan hebt
https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/overal-wifi-25-tips-voor-je-draadloze-netwerk/
Evert wrote:
In dat geval zou ik contact opnemen met Ziggo en vragen om een nieuw modem.
Deze is al op leeftijd en oud genoeg om vervangen te worden 🙂
De nieuwe modems zenden 2,4Ghz en 5Ghz uit, jouw huidige zendt alleen de 2,4Ghz uit. De 5Ghz is een stuk stabieler, het bereik is er alleen een beetje minder van.
De snelste manier om in contact te komen met Ziggo is via de chat. Deze is 24/7 open 🙂
Wil je de afloop ook laten weten? 🙂
Evert wrote:
Als je een andere app gebruikt, bijvoorbeeld NOS, krijg je dan eerst ook een foutmelding te zien?
Zo ja, dan heb je misschien nog wat aan de tips die hier staan. 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.